laten zien of gezien worden ...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » vr 21 januari 2005, 3:00

Het gaat hem vooral om het elkaar durven te vertellen wat uw fantasieen zijn, of een stapje verder te gaan dan "recht op en neer"
Door er met elkaar en anderen over te praten merk je dat er niets "gek" of "vreemd"is aan je ideeen.

Ja ja nu krijg ik te horen dat er helemaal niets mis is met jullie sex, maar je wordt aan het denken gezet en je zal er waarschijnlijk toch een keer over beginnen tegen je partner.
Want als je partner niet weet wat je bezighoudt en jij het niet van je partner weet, blijft alles het zelfde en wordt sex net zoiets als jaren lang bloemkool eten, wat je eigenlijk niet lekker vindt, maar ja,.......... je moet toch eten en het staat op tafel.

Wij staan voor alles open, een stel dat het jammer vindt als mensen zoveel lekkere en fijne dingen van het leven mislopen omdat ze hierover niet met elkaar durven te praten en durven te experimenteren.

Het lijkt erg eenvoudig, maar het is geen makkelijke beslissing. De 'maatschappij' heeft nogal wat regeltjes verzonnen die allemaal terzijde moeten worden geschoven. Voor de meeste stellen is het een enorme en risicovolle stap. Het vertrouwen in elkaar wordt zwaar op de proef gesteld!

Oversext zijn we zeker niet, wij voeren slechts uit waar anderen alleen maar over durven te dromen. Een slechte relatie? Hoe kan een open warme relatie waarin respect, begrip, passie standaard zijn en agressie en afgunst niet voorkomen een slechte zijn?

Zo denk ik erover,

snake.
remember my name ... you'll be screaming it later

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » vr 21 januari 2005, 4:06

sorrysorrysorry.. máár....

Ik heb niet gelezen dat iemand zei dat jullie een slechte relatie hebben (kan zijn dat ik iets gemist heb hoor)...
En wij hebben ook een open warme relatie zoals je stelt...
Dat betekent niet dat we dezelfde 'dromen' hebben.. wij hebben weer andere fantasieen die we waar maken...

Ik denk dat dat voor heel veel mensen hier geldt (die op deze topic hebben gereageerd)... Dat mensen niet dezelfde fantasie, of behoefte delen wil niet zeggen dat ze zich niet open stellen voor elkaars fantasieen, durven te praten en experimenteren..

Er is ZOVEEL te doen en proberen...

Ik wilde het toch even zeggen....
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » vr 21 januari 2005, 9:41

Ik heb net deze hele draad doorzitten spitten. wat een verschillende meningen.

Het vergelijk met een potloodventer wil ik zeker niet maken. Of het stafbaar is valt te betwisten. je zit op een terras zonder ondergoed. een ander valt dat op en kijkt. nou en!! bloot op straat lopen is alleen strafbaar op plaatsen waar men er aanstoot aan kan nemen!!! tevens staat er ook nergens in onze grondwet dat het dragen van ondergoed is verplicht.

Moedig vind ik het echter wel, om op deze manier je fantasie uit te voeren.

Alleen om de reacties van de toeschouwers te zien lijkt het me al leuk om eens te proberen, ik denk niet dat ik de moet heb, maar dat is wat ander verhaal. Hoe ik het zelf zou vinden geen idee.

Bij warm weer loop ik vaak bloot in huis, voor de buitenwereld uit het zicht, lopen er veel mensen in en uit schiet ik vaak even een korte broek aan. En idd dat zit erg prettig zonder ondergoed. Dit is dan ook direct te zien dat ik geen ondergoed aan heb, ( er hangt natuurlijk wat te wiebelen). moet ik even de poort uit dan trek ik even een onderbroek aan.

Stel:
Ik als man ga even op een warme zomerdag een biertje halen, en val neer op een terrasje. Ik zit daar rustig aan mijn biertje met een zwart zijden overhemd met korte mouwen, en een wijde korte zwarte broek. ( Zie je me zitten? ) Ik word dan al snel bekeken glimmende kale kop een grote dikke piercing ring of tunnel in mijn oor.
Je zit als vrouw rustig op het zelfde terras en bekijkt wat mensen omje heen. Je laat je blik vallen op een glimmende bruine schedel in stijlvole zwarte zomerkleding, in zijn broekspijp zie je iets glimmen, je blik is gevangen. ik merk dat en draai mijn been wat anders zodat mijn piemel met flinke piercingring zichtbaar word.

Wat doe je als vrouw?

A: Bleeeeer je om oom agent, die kale daar heeft geen onderbroek aan
B: Roep je Heee potlood venter!!!!
C: Blijf je braaf zitten, bestel je nog een drankje. ga je iets verzitten om de boel eens goed te bekijken

Eric :D
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » vr 21 januari 2005, 9:41

@ TinkerBell :

Ik haal volgens mij nergens aan dat iemand gezegd heeft dat wij een slechte relatie hebben, integendeel ik stel mijn eigen relatie in vraag en kijk vanuit mijn eigen standpunt of ze goed of slecht is, en antwoord er dan ook aansluitend op.

Je haalt gewoon één stukje van een tekst uit zijn context en probeerd daarmee een ganse stelling te verkrachten ...

sorry sorry sorry maar ... je moet het lezen zoals het er staat.

greets
Snake
Laatst gewijzigd door snake/snoepie op vr 21 januari 2005, 9:44, 1 keer totaal gewijzigd.
remember my name ... you'll be screaming it later

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » vr 21 januari 2005, 9:42

wij voeren slechts uit waar anderen alleen maar over durven te dromen.
Lieverd, niet voor anderen, dus inclusief "mij" gaan denken!

Giz die toch wel iets andere dromen heeft! :)
Laatst gewijzigd door Gizem op vr 21 januari 2005, 11:36, 2 keer totaal gewijzigd.
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » vr 21 januari 2005, 10:11

@ Gizem :
Lieverd, niet voor mij gaan denken!
Is uw naam gevallen in mijn stelling, Gizem ? Denk het niet é ....
Originally posted by snake/snoepie:
wij voeren slechts uit waar anderen alleen maar over durven te dromen.
Nee er staat geen Gizem in, anderen staat er ... maar of je je daar persoonlijk moet door aangesproken voelen ???

-------------------------------------------------------------------------------------


@ Eric :

Zo'n situatie kan je wel eens tegen komen en als jij de moeite bent dan zal snoepie zeker de moeite doen om haar stoel zo te verplaatsen dat ze beter zicht heeft op de piercings :wink:


Wat ik , Snake, betreft ...
Als ik een dame zou tegen komen die mij een inkijk geeft nou ik zou er zeker niet de ogen voor sluiten integendeel zelfs.
Spijtig genoeg heb ik dit nu nog niet meegemaakt ... de reden ???

1 : Er zijn weinig dames die dit doen of
2 : ik ben niet knap genoeg om voor te gaan zitten of
3 : ik heb het geluk nog niet gehad mpjtje tegen het lijf te lopen :lol:

Maar voor één ding durf ik wel uit te komen, als het me zou gebeuren en het klikt tussen mij en de dame, ik zou het spel meespelen tot zover als het gespeeld wordt.

Wat niet wil zeggen dat indien het spel gestopt word, ik automatisch moet over gaan op het verkrachten van die persoon zoals ook reeds enkele malen is aangegeven of dat zij er om vraagt om verkracht te worden ... dat vind ik pas een ziekelijke gedachte.

Groeten
snake
remember my name ... you'll be screaming it later

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » vr 21 januari 2005, 10:24

"Nee er staat geen Gizem in, anderen staat er ... maar of je je daar persoonlijk moet door aangesproken voelen ???"


Pfjieuw snake! "Anderen", da's een veralgemening hé, logisch dat er sommigen zich hier dan voelen aangesproken! Ik had net hetzelfde gereageerd als Gizem hoor...

Ga je nu aub geen Ubermensch gaan voelen omdat jullie dit "durven"!


Jij krijgt hier respect, waarom toon je er dan zo weinig??



Pffff.... :roll:
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » vr 21 januari 2005, 10:29

@ Gizem :
Is uw naam gevallen in mijn stelling, Gizem ? Denk het niet é ....
Nee er staat geen Gizem in, anderen staat er ... maar of je je daar persoonlijk moet door aangesproken voelen ???

Nou allereerst ik denk dat je ook al te ver gaat om voor die anderen te denken.
Maar soit ik geef je het voordeel van de twijfel, zo wordt reclame ook verkocht, :mrgreen:
Weet u wel hoe lekker dit chocolade reepje is het is overgoten met chocolade en het kost maar 1 euro.
U kunt er alleen maar van dromen!
Als ik daar in trap en ik koop dat chocoladereepje in de winkel, zeggen ze toch ook niet in de reclame:"Lana het is voor jou bedoeld"

En ik vind het flauw omdat het jou nu uit komt Gizem buiten te sluiten en te zeggen dat het om:"Anderen"gaat, ondat je haar naam niet noemt! :?

Het is duidelijk dat je in je zin:"wij voeren slechts uit waar anderen alleen maar over durven te dromen."" je duidelijk wilt maken aan mensen hoe geweldig het is en spannend wat jullie doen!
En natuurlijk dat mag je overbrengen zoals jij het wilt.
Jij mag lekker op die plek gaan zitten en zeggen:"Kijk eens mensen ik heb hier een lekker ijsje en jullie dromen er alleen maar van......moet denken
aan die reclame van die olifant, die dan zegt:""nana nanana"":mrgreen:

Of ik er warm van wordt is nog maar de vraag! :shock: :roll: :wink: :roll:

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » vr 21 januari 2005, 11:00

Snoepie/Snake,

Ik heb het even iets makkelijker voor je gemaakt, é ...
Mijn posting aangepast!

Giz

DF en Lana, mijn dank voor het begrip en het feit dat jullie wel goed lezen!
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » vr 21 januari 2005, 11:50

Wat doe je als vrouw?
D! Ik denk bij mezelf, die man schreeuwt om aandacht en krijg ineens heel veel medelijden met jou! :)
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 21 januari 2005, 12:20

Ieder beleeft zijn leven of relatie op zijn/haar/hun manier......
Voor de ene gaat dit te ver.....voor anderen gaat dat weer te ver....
Wat ik met mijn partner "uitspook" in onze relatie.....gaat alleen ONS aan, hoe anderen er ook tegen aan kijken. Wij vinden het leuk en spannend om te doen..en wij zijn er gelukkig mee.....
Ikzelf heb me in deze topic volledig "bloot" gegeven.....maar schaam me er absoluut niet voor..... Tenslotte zijn dit maar "momentopnames" uit mijn leven samen met mijn partner.....
Wat ik verder nog wil zeggen......laat elkaar in hun waarde.......en respecteer elkaars levensstijl......
Deze topic lokt gewoon een discussie uit......(wat ook zeker mag) omdat er over dit onderwerp veel verschillende meningen zijn.....
En iedereen mag voor zijn mening opkomen.....

Ook is eerder aangehaald dat deze topic een hoog fantasiegehalte heeft.......
Er worden onbewust gedachten ingevuld door posters......omdat ze zich afvragen "WAAROM" doen ze dit.....en "HOE" reageert iemand als kijker.....
Dit is een soort bedenken van een scenario.........
En dit levert natuurlijk "weerwoorden" op van de personen, die met dit fenomeen daadwerkelijk ervaring hebben....

Voor mezelf is dit nu het laatste wat ik wil zeggen over dit onderwerp.......Ik dacht dat ik duidelijk genoeg ben geweest in het uitleggen van het "hoe en waarom"......
Nyck zal Massie's vraag ook nog beantwoorden.........

En om nog even op de vraag van Eric62 terug te komen........
Mijn antwoord is C!!!!!
Natuurlijk zou ik kijken..........want ook KIJK ik graag......

Afbeelding

(dus naast mijn exhibiotionisme heb ik ook nog het voyeurisme in me..............zucht).

Met alle respect.......voor alle posters.......

kusjes,

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » vr 21 januari 2005, 13:06

@ TinkerBell :

Ik haal volgens mij nergens aan dat iemand gezegd heeft dat wij een slechte relatie hebben, integendeel ik stel mijn eigen relatie in vraag en kijk vanuit mijn eigen standpunt of ze goed of slecht is, en antwoord er dan ook aansluitend op.

Je haalt gewoon één stukje van een tekst uit zijn context en probeerd daarmee een ganse stelling te verkrachten ...

sorry sorry sorry maar ... je moet het lezen zoals het er staat.

greets
Snake


En als er staat;
"Een slechte relatie? Hoe kan een open warme relatie waarin respect, begrip, passie standaard zijn en agressie en afgunst niet voorkomen een slechte zijn? "

Als je dit schrijft verdedig je meestal iets dat gezegd is...

en dan nog,

Dat is een ding, maar de rest van mijn post slaat daar niet op!
Snake, ik heb het over je HELE post daar, en nee dat is niet uit context...

en als je niet iedereen aanspreekt, zeg dan niet jullie, (veralgemening ja).

Makkelijk hoor.. om zo te reageren... Je moet misschien eens lezen hoe iets overkomt :roll: . Want ja ik lees wat er staat! Moet ik het soms regel voor regel behandelen?

:evil:

erg jammer.. ik kap hiermee want zoveel posts worden achteraf toch weer omgedraait....
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten