Sauna

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Tlight
Berichten: 11
Lid geworden op: do 03 juni 2004, 8:58
Locatie: België

Berichtdoor Tlight » di 28 december 2004, 16:48

Ik vind toch ook dat seks en sauna gescheiden moet blijven, er zijn genoeg andere plaatsen waar dit wel kan. Soms heb je een sauna in een parenclub, dus kan je het daar gaan zoeken...

En inderdaad, in belgië zijn er genoeg privé sauna's waar je rustig je ding kan doen :D
Greetz
T'Light

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » di 28 december 2004, 19:52

Wél beneden de Moerdijk.
http://www.saunaclubswingers.nl/
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Jasha
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 19 februari 2003, 2:01
Locatie: antwerpen, vlaanderen, bedrijfsleider op pensioen

Berichtdoor Jasha » di 28 december 2004, 21:05

Dat wie seks in een sauna zoekt dan maar naar saunaclubswingers gaat, ik wil met mijn kinderen 13 en 14 erbij geen seksscenes.
Wij zijn engelen met slechts één vleugel kunnen enkel maar vliegen wanneer we elkaar omhelzen.

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » do 30 december 2004, 3:53

jaja, ik heb die bordjes ook wel gezien dat t niet mag en zo, maar ik heb t lekker stiekem toch vaak gedaan!!!

liefs, Lila
live and enjoy

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

ikke ook

Berichtdoor Marc » vr 31 december 2004, 0:27

ik heb lekker ook sex gehad in de sauna..maar echt niet opzichtig..sterker nog twas overdag en erg rustig..bijna uitgestorven...maar wel erg spannend.

en sex in de sauna valt reuze mee

Tlight
Berichten: 11
Lid geworden op: do 03 juni 2004, 8:58
Locatie: België

Berichtdoor Tlight » vr 31 december 2004, 10:45

En inderdaad, in belgië zijn er genoeg privé sauna's waar je rustig je ding kan doen
Er zijn andere gelegenheden genoeg om sex te vinden.
:oops: Vertel.. waar dan, maar dan wel boven de rivieren, want ik vind ze niet. Nou ja, een enkel adresje. :?
In Vlaanderen zijn er veel kinesisten die een sauna gedeelte hebben.
Zoek anders daar eens op...

Wat bedoel je met boven de rivieren?
Greetz
T'Light

Guy
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 24 december 2004, 0:53
Locatie: Gent

Sauna

Berichtdoor Guy » vr 31 december 2004, 14:37

Ben gisteren naar de sauna geweest. Daar was een hele groep Engelsen. Ze gingen de sauna in met een handdoek om hun heupen en een handoek om hun borst[en]. Sommigen gingen daar binnen nog met een badjas aan maar die deden ze binnen toch wel uit. Vond het erg preuts.Totdat ik ze in het bubbelbad zag. De handdoek ging pas op het laatste ogenblik af maar toen ze er in zaten en ""onzichtbaar"waren, toen waren ze beslist niet preuts meer. De heren konden met goed fatsoen niet meer uit het bubbelbad ef moesten razendsnel een handdoek omslaan. Ook de dames genoten zichtbaar. Ik bedoel maar........
Onderzoekt alles doch behoud het goede.

suuske
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 03 januari 2005, 22:42

Berichtdoor suuske » ma 03 januari 2005, 23:01

Bij mij staat relaxen in de sauna voorop, kheb nog nooit contacten opgedaan daar, mijn ervaring is juist dat iedereen gepaste afstand bewaard.
meer dan bijv in een gewoon zwembad.

Karint
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 15:38
Locatie: Niet van hier, maar van ginder!

vijgen na pasen?

Berichtdoor Karint » ma 17 januari 2005, 19:23

Ben een beetje laat met reactie, maar lees nu pas die Topic
Geef mij toch ook maar een privé-sauna hoor. Doen wij altijd, huren er 1tje voor ons 2kes en dan kan je doen en laten wat je wilt zonder dat er iemand last van heeft!! :lol:

Lysa
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 17 januari 2005, 16:11
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Lysa » wo 19 januari 2005, 13:55

Ik zou heb ooit heerlijk gevreëen in een sauna.....maar dat was een sauna in een bungalowhuisje....
Dus heerlijk met z´n tweetjes.....

:wink:
Als de enige plaats waar ik je kon zien mijn dromen was, zou ik eeuwig slapen.

swiep
Berichten: 52
Lid geworden op: do 13 september 2001, 1:01
Locatie: amsterdam, IT
Contacteer:

erg leuk

Berichtdoor swiep » wo 19 januari 2005, 16:00

Ik ga zelf sinds mijn studietijd regelmatig naar de sauna op verschillende plekken maar het meest plezier en spannenste momenten heb ik in de sauna van mijn sportschool mogen beleven !

In een aantal gevallen is het niet meer dan een ondeugende blik, soms wordt er een beetje geflirt. Wat ik zelf een erge leuke ervaring vond: ik kwam in het voetenbad met een vrouw in gesprek over het boek dat ik aan het lezen was. vervolgens zijn we samen naar de buitensauna geweest waar we alleen waren. wat op zich natuurlijk al beetje spanning met zich meebrengt... beiden naakt en helemaal aleen. op een zeker moment raakte ik door wat ik zag en dacht spontaan opgewonden en ging heel discreet op mijn buik liggen om het te verbergen. ze zag mijn opwinding toch en zei niets maar glimlachte. vervolgens stelde ze voor om samen te gaan zwemmen in het naast gelegen zwembad. officieel moet er tijdens de dag openstelling met badkleding worden gezwommen maar daar trokken we ons niets van aan, de twee andere bezoekers van afgeschermde bad keken wat verwondert maar er werd niets gezegd. tijdens het zwemmen kwamen we steeds dichter bij elkaar zonder elkaar aan te raken. de gesprekken werden steeds vertrouwelijker en op een zeker moment dacht ik dat we zouden gaan kussen ... toen ik me realiseerde dat ik al veel te laat was voor een afspraak. ik bedankte haar voor de leuke en ontspannen middag en we zijn beiden onze eigen weggegaan.... (met zeer opgewonden gevoel). ik hoop dat ik haar soms nog eens tegenkom en fantaseer wat er had kunnen gebeuren als ik niet was weggegaan...

swiep
Berichten: 52
Lid geworden op: do 13 september 2001, 1:01
Locatie: amsterdam, IT
Contacteer:

samen

Berichtdoor swiep » za 22 januari 2005, 15:09

een jaar of wat geleden is een dergelijke onmoeting uitgelopen op zeer spannende ervaring.... . naar elkaar kijken en elkaar aanmoedigen zonder elkaar aan te raken... zeer heftig en spannend want elk moment zou er een ander saunagast binnen kunnen komen...

:oops:

fransd
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 februari 2005, 12:46
Locatie: Utrecht

Berichtdoor fransd » ma 07 februari 2005, 13:16

Angel,
Ook ik heb inderdaad niet die ervaring.
Mannen doen wel eens hitsig in de sauna.
Ook in mannensauna's en erotische sauna's gebeuren zulke dingen.
Normaal gesproken heb ik in de twintig jaar dat ik in de sauna kom dat nog niet meegemaakt.
Wil je wat spannends zoek dan een erotische sauna op!

Frans
je leeft maar eens: geniet!

Isabelleke
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 25 oktober 2004, 12:54

Berichtdoor Isabelleke » di 08 februari 2005, 14:35

Het is juist spannend om het in een sauna te doen waar het eigenlijk niet mag.
Wij gaan regelmatig naar de sauna en meestal gebeurd er wel wat. Hoeft niet altijd direct sex te zijn. Elkaar strelen, beetje masturberen. Op een bank liggen en de benen een beetje spreiden, zodat degene tegenover me een opwindend uitzicht heeft.
We hebben ook al sex gehad in de sauna met een toeschouwer erbij.

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » do 17 februari 2005, 20:10

Vandaag weer eens geweest....er was weinig erotisch aan, maar daarom des te meer genoten denk ik! Gewoon kletsen, met drie hele jongedames in het voetenbadje, en met ouderen naast me in de infra-rood....maakt het heel eh...menselijk allemaal!

Leuke plek ook voor een date :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten