Verleidelijke geuren

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

RichardW
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 10 december 2001, 2:01
Locatie: ver van de haven

Berichtdoor RichardW » vr 08 februari 2002, 16:35

Millie, het beeld van Erica heeft mij de hele nacht nog achtervolgd. Maar jij klinkt nu toch weer steeds idealer en daardoor moet het toch mogelijk zijn komende nacht een nieuw beeld voor ogen te hebben…

Verder geen reactie, meld me later.

liset

Berichtdoor liset » wo 03 juli 2002, 21:06

Bij sex vind ik ruiken en geur verschikkelijk geil. Het opwindend luchtje dat erbij het neuken onstaat door zweet en geil vind ik bijna net zo lekker als het neuken zelf. De zoutige geur en smaak in de oksels, de muskus lucht in zijn kruis ik kan er lyrisch van worden

rostje
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 01 september 2002, 1:01
Locatie: oost-vlaanderen

Berichtdoor rostje » zo 01 september 2002, 15:15

waar is jullie prachtige verhaal naartoe? geen enkel van alle andere verhalen op deze site kan tippen aan jullie erotisch opgeilende conversatie. De passie borrelt toch op in elkeen die dit leest. Ik ben benieuwd hoe het nu verder zit. Ik wacht vol ongeduld op een vervolg


Greetzzz. rostje

roel
Berichten: 16
Lid geworden op: di 18 juni 2002, 1:01
Locatie: haarlem

Berichtdoor roel » di 03 september 2002, 8:26

Met deze warme dagen was het voor de liefhebber genieten. Geur is tenminste nog echt en kan gelukkig nog niet op tv , roddelbladen enz.

Al die luchtjes met of onder parfum gemengd en soms ook niet lekker.
In de tram als de arm omhoog is om vast te houden en je de oksel geur kan ruiken.

Maar ook met je vriendin in bed die door het warme weer ook meer zweer en geurt.
Kortom gebruik je neus en het sex genot neemt toe

DeWind
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 24 november 2004, 0:47

Berichtdoor DeWind » za 27 november 2004, 22:48

Geuren.
Een dag in mijn bos, om wat hout te vergaren om van de warmte van de kachel te kunnen genieten, verloopt steevast hetzelfde. Onder de middag brengt ze me koffie en wat te eten. Ze komt om waar te nemen, in te schatten. Haar blik veraadt dan al haar verlangens. Als ik tegen het donker de bijkeuken in kom is meteen de lucht van de uitlaatgassen van de kettingzaag vanuit mijn kleding waarneembaar, de geur van het vers verspaande hout waarvan veel stof en krullen in mijn trui zijn blijven hangen vermengt zich met de tabakslucht van een enkel sigaar die ik in rustpauzes heb genoten. Het klamme zweet staat op mijn rug en een enkele druppel loopt nog langs mijn slapen. Niet afgedekte huid vertoont sporen van stof en bosvuil. Kortom, ik riek naar van alles en nog wat.
Op het moment dat ik de keuken instap met het idee meteen een douche te nemen staat ze glimlachend voor me. "Zo houthakkertje van me" zegt ze dan. Een meewarige blik, ontstaan door vermoeidheid, negeert ze resoluut. Ik weet dat ze hier de hele dag op heeft zitten broeden, naar verlangt. Ze gaat me enorm hard pakken. De kou van de keukenvloer voelen we geen van beiden. Haar genot is enorm. Dit is mijn neuk roept ze dan ook steeds. Ondanks alle geuren, het stof en het vuil gaat ze zich volkomen te buiten aan mijn lijf.
"Ga nu snel douchen schat" roept ze na afloop, "dan gooi ik wat in de pan".
Ik weet dat op het moment wanneer ik de kraan van de douche open, ze al achter me staat en me heerlijk zal gaan wassen. Het eten kan wel even wachten.
Heerlijk, zo'n houtachel.

Bibs
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 24 november 2004, 0:47

Berichtdoor Bibs » za 27 november 2004, 23:57

Jeutje DeWind wat gaat er van jouw anecdote (?) een zinnenprikkelende behaaglijkheid uit! Je bekoort me met je hout, je vuur, je rook en je zweet. Met je enorme binnenwereld. Het was misschien niet je bedoeling maar ik stond zomaar opeens onder die douche met je met het vooruitzicht van een langgerekte lome avond. Mooi man.

dotje
Berichten: 101
Lid geworden op: za 25 januari 2003, 2:01
Locatie: NL

Berichtdoor dotje » zo 28 november 2004, 16:38

SCULPTURE... maakt me echt helemaal gek!!! Als mn lief dat opheeft weet ik niet hoe gauw ik dicht bij m moet komen.
Heb het vroeger zelfs wel eens op mn kussen gespoten... kon ik altijd van m genieten als hij er niet was.

dot

Nyck
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 27 september 2004, 17:32
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Nyck » ma 29 november 2004, 13:40

's Morgens vroeg, de geur van koffie en versgebakken brood. Dan de ramen open en de geur van vers gemaaid gras.

En dan koffie brengen naar mn lief die nog onder de lakens ligt. Zij geurt nog na van een wilde, stomende sexnacht.....

MMMMMMMMMMMM
Afbeelding

Jojanneke
Berichten: 108
Lid geworden op: do 26 augustus 2004, 13:44
Locatie: Brabant, studente

Berichtdoor Jojanneke » ma 29 november 2004, 15:54

Roma Uomo van Laura Biagotti (weet niet of ik haar naam goed heb gespeld)... Daar word ik helemaal wild van... En Hugo Boss, bottle (heet dat zo?).. Daar heb ik een fijne herinnering aan...

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 06 december 2004, 22:15

Ik ben een wandelende neus ;-) Ben dol op geuren, zelfs als ik wéét dat iets stinkt, moet ik ruiken.
Mijn favo's: hondenvoeten en -oren, verse paardenmest, de geur van een poezenbevalling (zoetig), sexgeur (de geur die in de slaapkamer hangt na een wilde nacht), lindebloesem, de geur van de lente!, merkstiften (net zolang opsnuiven tot je hoofdpijn krijgt), okselgeur van mijn lief(voorspelbaar), Cool Water, Axe Musk (niet meer in de handel :-(), kaneel, een vers opgemaakt bed, de geur van de sauna... help! Ik kan niet meer stoppen! ;-)
Live 4 Love

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 06 december 2004, 23:26

Even zonder Millie en RichardW:

'Knowing' van Estee Lauder moet verboden worden; alleen Marian kan het dragen.

Alleen Marian ruikt naar Marian als mijn neus en lippen glijden langs haar hals, haar borsten en de onderzijde van haar buik. Bijna onschuldig, vreemd genoeg, met de vage hint van verlangen. Bijna dierlijk, maar ingehouden nog. Haar huid is de pels van een hinde in de nazomer. We ruiken elkaar en we verkennen elkaars huid net zo lang tot de porieën ons verraden... onze geur vertelt ons verhaal. Jij wilt mij, ik wil jou. Niet veel later dringt de intimiteit van haar kut zich op - die geweldige vochtige kracht die maakt dat de omgeving zich vernauwt en er alleen nog zij is, mijn vrouw, mijn liefde, mijn verlangen.

Geur is sex, als je wilt!

Frank

Kwakzalver
Berichten: 1
Lid geworden op: do 09 december 2004, 14:55
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Kwakzalver » do 09 december 2004, 15:01

Dan heb ik er nog wel een.
De geur van vers gemaait gras, of als je buiten komt na een zomerse regenbui.
Een beetje vreemd maar wel lekker.

Gebruikersavatar
millie
Berichten: 827
Lid geworden op: di 22 januari 2002, 2:01

Berichtdoor millie » ma 13 december 2004, 10:48

De geur van de nostalgie... ;)

Enigszins melancholiek, een samengaan van allerlei geuren en herinneringen.

Mooi verwoord in in dit oude nummer van ???

"Buiten huilt de wind om het huis
maar binnen staat de kolenkit paraat
Het stoepje waarop geknikkerd werd
was het belangrijkste stukje van de straat

En Nederland was groot
En niemand ging nog dood
En gezelligheid kende nauwelijks tijd
bij waxinelichtjes van Verkade..."

De geur van warme chocolademelk, het eten van je moeder en natte wollen wanten en natuurlijk de geur van je vaders aftershave als hij zich bij zijn thuiskomst om 5 uur over je heen buigt om je een kus te geven.

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » wo 15 december 2004, 23:34

Voor een vrouw : ANGEL van Thierry Mugler .......zaaaaaalige geur
ga hem maar eens gaan besnuffelen bij je plaatselijke parfumerie zaak.
En de tegenversie voor de mannen ... A-Men idd van Thierry Mugler ,oh wat zijn ze nieuwschierig de dames als ik die op heb........ :wink:
En de Musk Olie en Bodylotion van uit de Bodyshop vinden ze ook geweldig.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » do 16 december 2004, 18:19

tendre poison- christian dior.. heerlijke geur.. al oud, maar als ik die draag krijg ik altijd en overal complimenten.. de nieuwste is ook erg prettig

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten