sex tijdens scheiding ??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » zo 22 augustus 2004, 0:20

Volg je hart maar vergeet niet aan jezelf te denken.
doe ik al een hele tijd........en wenste dat het nooit zo ver moest komen.... :(
de ene dag walg ik soms van haar de andere dag zit ik in een dal en wenste dat ze bij me was...

MMMnnnn.....
Berichten: 4
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 8:56
Locatie: nederland

Berichtdoor MMMnnnn..... » zo 22 augustus 2004, 11:31

Volg je hart maar vergeet niet aan jezelf te denken.
doe ik al een hele tijd........en wenste dat het nooit zo ver moest komen.... :(
de ene dag walg ik soms van haar de andere dag zit ik in een dal en wenste dat ze bij me was...
Laat ik het anders stellen:

Stel, stel... dat ze opeens alles doet van hoe je het zelf zou willen hebben, heeft het verleden, wat je nu eenmaal niet kan veranderen, niet een te grootte negatieve impact gemaakt?

Daarnaast, het feit dat ze willens en wetens nog dagelijks werkt aan een onuitwisbaar negatief verleden. Maakt dat de wond niet alleen maar grootter en derhalve onmogelijk om nog tot iets positiefs uit te laten groeien?

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » zo 22 augustus 2004, 23:17

Volg je hart maar vergeet niet aan jezelf te denken.
doe ik al een hele tijd........en wenste dat het nooit zo ver moest komen.... :(
de ene dag walg ik soms van haar de andere dag zit ik in een dal en wenste dat ze bij me was...
Laat ik het anders stellen:

Stel, stel... dat ze opeens alles doet van hoe je het zelf zou willen hebben, heeft het verleden, wat je nu eenmaal niet kan veranderen, niet een te grootte negatieve impact gemaakt?

Daarnaast, het feit dat ze willens en wetens nog dagelijks werkt aan een onuitwisbaar negatief verleden. Maakt dat de wond niet alleen maar grootter en derhalve onmogelijk om nog tot iets positiefs uit te laten groeien?
ik kan er geen antwoord opgeven ,op je gestelde vraag ,eerlijk.....
ondanks dat ze definitief weg is......ondanks dat ze me pijn doet ,elke dag vanaf de dag dat ze het huis uit is....
Misschien is dit omdat zij de enige was tot nu toe in mijn leven...20jaar samen - 12jaar gehuwd....ik krijg haar niet zomaar uit mijn hoofd en hart ,en zij precies mij ook niet op 1 2 3.....het echte afscheid moet nog komen zeker?

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » zo 22 augustus 2004, 23:44

Neem de tijd. Zeeen van tijd.
"Ze" zeggen dat het de helft van de tijd van een relatie duurt om over de scheiding te komen. 't Kan korter - aanmerkelijk; als je er hard aan werkt.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 22 gasten