sex tijdens scheiding ??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » do 19 augustus 2004, 15:40

Ja - de logica van de macht en wraak.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » do 19 augustus 2004, 15:42

Ja, dat denk ik wel.
Het gebeurt toch vaker dat een vrouw zwanger raakt en niet weet wie de vader is: de ex of de huidige partner? Lijkt me net zoiets.

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 15:44

Ja - de logica van de macht en wraak.
Zou idd kunnen ,is iets dat tijdens onze relatie nooit in me op zou komen...
Want nu ben ik zogezegd "vreemd" aan het gaan niet?
En er zal wel terug een brok spanning aanwezig zijn voor ons beiden of zo...

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 15:45

Ja, dat denk ik wel.
Het gebeurt toch vaker dat een vrouw zwanger raakt en niet weet wie de vader is: de ex of de huidige partner? Lijkt me net zoiets.
Oef heb ik geluk dat ze reeds gesteriliseerd is.... :lol: :wink:
Ook dit heeft me al een goed gevoel gegeven ......nu ik weet dat ze geen kinderen meer kan krijgen zonder een extra medische ingreep...ook een soort van overwinningsgevoel??
Laatst gewijzigd door BOMPIE op do 19 augustus 2004, 15:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » do 19 augustus 2004, 15:46

Nee, zij 'gaat vreemd'. Zij heeft voor een andere primaire partner gekozen, niet jij!

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 15:48

Nee, zij 'gaat vreemd'. Zij heeft voor een andere primaire partner gekozen, niet jij!
Hehe........heb ik weer "geluk" de voorbeeldige man te zijn zeg......... :? :roll: :(
Als het er in zit ,bij haar ,zal het er niet meer uitgaan zeker?

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » do 19 augustus 2004, 16:15

Dat kan er wel "uitgaan". Er zijn drie redenen om vreemd te gaan: 1) gewoon geil, 2) aandacht zoeken en bevestiging krijgen en 3) op een ander verliefd worden

ik denk dat het macht en wraak is omdat jij zelf beschrijft hoe goed jij je er over voelt dat de nieuwe vent in haar leven niet weet dat zij nog met jou seks heeft (lijkt me overigens nogal naief van hem als jij en zij nog steeds een huis en een bed delen...). Jij denkt wraak te nemen op hem door seks te hebben met haar, en dat geeft jou het gevoel alsof jij de macht hebt om hem te raken als-tie er dadelijk achter komt.
Zo lees ik tenminste je redenatie.
Maar gedachtegang daarover is: waarom moet jij je goed voelen door het kloterige gevoel dat jij een ander mogelijkerwijs geeft?
:roll:

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 16:19

Maar gedachtegang daarover is: waarom moet jij je goed voelen door het kloterige gevoel dat jij een ander mogelijkerwijs geeft?
geen idee ,is de eerste maal dat ik dit gevoel ken.....spanning ,wraak ??
en met een ander ,bedoel je dan hem of haar?

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » do 19 augustus 2004, 16:21

hem

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 16:25

hem
met elkaar op de vuist gaan om iemand te "kwetsen" wegens verlies,ligt niet in mijn aard ,dan maar op een subtiele voor mij mentaal "versterkende" mannier zeker?
Ok ik weet men moet steeds met 2 zijn om vreemd te gaan ,maar ik beschouw hem als de verkeerde man op de juist plaats op het juiste moment waar zij het lastig had ,en voor hem is gevallen en omgekeerd..... :(

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » do 19 augustus 2004, 16:31

Jouw vrouw nam een beslissing, ergens, een keer. Zij besloot de chemie die tussen beiden plaatshad te laten komen, en te volgen. Net als hij dat deed. Maar hij heeft geen relatie met jou - zij wel.
Zij koos, om wat voor reden dan ook, om met hem iets op te bouwen en met jou af te breken.
Het is aan jou om voor jezelf uit te maken wat voor jou de beste manier is om met die veranderde omstandigheden om te gaan. Als het voor jou nu goed is om seks met haar te hebben: vooral doen. Maar dat houdt eens op. En dan is de vraag: wil jij degene zijn die daarin het initiatief neemt, of wacht je tot zij dat doet?
Als jij je portie wraak nu hebt gehad, en je voelt je wegens de gevoelens van macht die je daaruit krijgt weer een beetje in je eigen kracht gesterkt dan is het tijd om vooruit te kijken.

Succes!
:wink:

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » do 19 augustus 2004, 18:14

just because you feel good, doesn't make it right..*altijd al een mooie zin gevonden uit een song van SkunkAnansie.. dat terzijde.


Bompie je geeft zelf de antwoorden al.. en ik denk dat je ook weet dat jij degeen bent die uiteindelijk degeen is die achterblijft met een enorm rotgevoel.

sterkte deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Re: Zomaar een vraag!

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 18:19

Beste bompie,

Ik heb jou hele verhaal een keer van a tot z gelezen op een ander forum die jij hier zelf gelinkt had, en wat mij verbaast is dat na alles wat jij hebt meegemaakt met deze vrouw, het liegen, bedriegen enz.enz, jij het nog kan opbrengen om met haar "de liefde te bedrijven".

Vind je het idee niet wrang dat ze het ene moment bij jou in bed ligt en morgen haar nieuwe vlam haar weer bestijgt???

Rare wezens zijn mensen toch...! 8)

Mona lisa!
(geef je haar nu een beertje voor aan haar kettinkje.....?) :wink:
@ Mona lisa ,zo te zien heb je idd het volledige verhaal gelezen.
Ik heb geen idee ,wat er in me omgaat ....verdriet,spijt,opluchting,angst,overwinning,verlies.....
wie zal het zeggen... en nee ze krijgt geen beertje meer van me :wink:
En idd ik heb ook mijn bedenkingen over alles en nog wat ,maar ik kan het niet echt verklaren wat in mijn hoofd omgaat. Jij? (is niet slecht bedoeld he :wink: ) en ja mensen zijn idd rare wezens.... :?
Of zou ik zo'n slome sul zijn die alles toelaat wat zijn vrouw ook doet ,en er nog kwispelend achter loopt.....voor een deel wel denk ik.... :cry: liefde is blind zeker (ook van mijn kant uit)
Of zou ik een slimme zijn ? Om het grof uit te drukken .......die nu telkens 50Euro per beurt spaar ipv telkens naar een prostituee te gaan als ik er behoefte aan heb?Waar ik er geen flauw idee van heb of ik" het" wel zou kunnen bij een prostituee.
Kan misschien kwetsend over komen bij de vrouwen onder jullie ,maar neen zeggen doet ze voorlopig toch ook niet.
Dit zijn allemaal dingen die door mijn hoofd gaan he,geen bevestigingen. :roll:

BOMPIE
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 28 maart 2003, 2:01

Berichtdoor BOMPIE » do 19 augustus 2004, 18:31

just because you feel good, doesn't make it right..*altijd al een mooie zin gevonden uit een song van SkunkAnansie.. dat terzijde.


Bompie je geeft zelf de antwoorden al.. en ik denk dat je ook weet dat jij degeen bent die uiteindelijk degeen is die achterblijft met een enorm rotgevoel.

sterkte deFine
Geloof ik best deFine ,alleen kan of wil ik het nu nog niet beseffen.
Dromen naar of van vervlogen tijden??

landofconfusion
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 augustus 2004, 22:30

Berichtdoor landofconfusion » vr 20 augustus 2004, 22:37

Hoi Bompie,

Ik herken je verhaal 100%

Al is m'n ex er niet vandoor met een ander, het afwikkelen van de zaak is een moeilijke kwestie. Zij kwam zeer regelmatig weer langs om dan toch weer het bed in te duiken.

Toch zal je eens voor jezelf gaan kiezen, je moet helaas wel.

Sterkte in the times to come.

Volg je hart maar vergeet niet aan jezelf te denken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 21 gasten