gevoel...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

gevoel...

Berichtdoor ChiXio » ma 26 juli 2004, 15:21

Een beetje inhakend op het topic "bestaat de ware liefde"

Al mijmerend over wat ik nu voel voor iemand... hoe het zich ontwikkelt..

Ik zeg "je weet pas wat je zocht als je het gevonden hebt" en ik denk dat je het vanaf het eerste moment wel diep van binnen "weet" als het echt goed zit...

Natuurlijk heeft liefde nooit garanties.. maar als het echt "moet" zijn, ik denk dat je dat gewoon weet...

Het is anders dan anders... geen, "goh leuk, we zien wel hoe lang het duurt en wat het wordt" maar dieper dan dat...

Wat ik met dit topic wil? Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn met die ervaring, dat je gewoon vanaf het eerste moment weet van "dit zit goed" dat het anders is dan alle keren ervoor, ookal ben je daarvoor echt wel gek op iemand geweest... sjah, eigenlijk echt het "je weet pas wat je zocht als je het hebt gevonden"gevoel.

Ben benieuwd wie met mij meemijmeren :)

*kus*
nothing will kill me except a silver bullet

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 26 juli 2004, 16:48

Ik heb dat gevoel ook gehad met mijn huidige vriend. Zo van, ja met hem zie ik mij wel iets opbouwen. Maar (in ander topic beschreven) die heftige verliefdheid in het begin is er eigenlijk niet heel erg geweest, maar hoe langer ik er mee samen ben, hoe groter mijn gevoelens worden voor hem. En ik voel me oprecht gelukkig als ik bij hem ben!

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » ma 26 juli 2004, 23:22

ik heb nu eigenlijk beide

echt verliefd en echt een toekomst zien en willen met iemand, wat voor mij eigenlijk nieuw is..

ik had altijd meer zoiets van, ja tof, ben gek op diegene, of minder dan dat soms nog.. en we zien wel wat het wordt.. maar niet zo duidelijk dat ik gewoon echt een toekomst zag met iemand anders erbij..

voelt alsof puzzelstukjes op hun plek vallen
nothing will kill me except a silver bullet

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » ma 26 juli 2004, 23:26

gefeliciteerd!
mooi toch? :lol: :D :P :wink: :!:

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » ma 26 juli 2004, 23:59

dank je :)
nothing will kill me except a silver bullet

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 27 juli 2004, 0:03

Voordat ik mijn huidige vriend leerde kennen had ik al aardig al wat ervaring opgedaan.. Ervaring, niet zozeer wat sex betreft (ja dat ook), maar ervaring met mannen an sich.. Ik had eigenlijk een pauze ingelast, merkte dat ik gewoon rust nodig had om dingen helderder te zien (qua mannen, opleiding, emoties, gevoelens relaties tav vriendinnen, etc).. wat ook een opmerkelijk gevoel is trouwens; even pauze nemen om alles in je op te nemen voordat je verder gaat..
Precies op dat moment kwam ik hem tegen, in de kroeg. We waren min of meer geforceerd om met elkaar te praten.. en eigenlijk is ons gesprek sindsdien nooit opgehouden. Ja, de eerste avond klikte het helemaal, leek het alsof we elkaar al jaaaaren kenden. MAAR hij was verliefd en ik niet (vooral doordat ik ook bewust zo'n pauze had genomen). Twee maanden lang zagen we elkaar IEDERE avond, iedere avond zouden we het 'korter' houden, maar was ik iedere ochtend toch pas om 10:00 thuis (zonder dat we elkaar maar 1 keer hadden aangeraakt). Na twee maanden ging hij een week op vakantie met een huisgenote van hem.. en toen.. miste ik hem echt gigantisch en stond er bij stil; ik heb nog nooit iemand zo gemist, ik heb nooit zo naar iemand verlangt!
Maar het was zo anders als bij andere jongens.. ik was niet verliefd, maar toch dat overweldigende gevoel. Ik had het er de hele week over gehad met vriendinnen; 'wat is dit nou? hoe kan dit nou?' De hele week heb ik rationeel nagedacht; 'maar hij is niets voor mij, hij is zo'n ander type dan wat ik ken, waarom voelde ik dit niet eerder, is het echt niet alleen zijn vriendschap wat ik mis,' blabla
En toen kwam hij terug. Onze eerstvolgende afspraakje gingen we naar een cafée, ik zag hem weer, en BAM; ik kreeg alle antwoorden. En wist toen; Ja, hier ga ik voor, dit is het, dit was wat ik miste in al die andere mannen! Alles viel qua gevoel en ratio op zijn plaats die avond.. En ja, ik wist zeker; ik ben verliefd, en meer dan dat!

Uiteindelijk bleek dat we niet ver genoeg gegroeit waren voor de serieuse relatie die we zijn aangegaan, op veel vlakken bleek het toch zo moeilijk elkaar te begrijpen, maar onze basis was zowieso al onze communicatie, en van daaruit hebben we individueel zoveel van elkaar geleerd, zijn we samen zoveel verder gekomen, zoveel sterker geworden, en onze liefde nog zoveel mooier..

Dat stemmetje in me die avond 4 jaar geleden (wat voor anderen kort zal klinken, I know ;))had het helemaal goed.. al zou het om de een of andere vage reden toch verkeerd gaan tussen ons, zal ik nooit spijt hebben dat ik ooit voor deze 'jongen' heb gekozen :D.

Ooooh wat een heerlijk gemijmer :D!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten