deep throat

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

rachelle
Berichten: 4
Lid geworden op: di 20 juli 2004, 17:36
Locatie: nederland

deep throat

Berichtdoor rachelle » di 20 juli 2004, 21:16

hoihoi

ik ben nu al een tijdje aan het 'oefenen' op deep throat en dat op zich is natuurlijk al erg leuk :wink: maar ik vraag me toch af of er nog ideetjes zijn om het te vergemakkelijken. wie heeft er ideetjes voor me? :oops: :P

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 20 juli 2004, 23:08

Het belangrijkste is vooral je ademhaling, en het standje..
Mij lukt het het beste om het diep te nemen terwijl ik door mijn neus adem inhaal..
Je moet zorgen dat je zo ligt dat je keel en mond horizontaal aan elkaar liggen, dat de penis dus geen 'hoek' hoeft te maken (wat niet kan natuurlijk :D); bijv jij op handen en knieen op bed, hij staand.
Het beste is als je een bed heb die hoog genoeg is dat je op de goede hoogte ligt recht op je rug, met je hoofd achterover.. althans dat schijnt het beste te werken (ons bed is te laag ;)).
Het is me overigens nooit HELEMAAL gelukt, daar heeft hij echt een te grote voor (jammer dan lieverd ;))..

Succes! En niet stikken hé ;)?

alicia
Berichten: 175
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 21:25
Locatie: NL, studente

Berichtdoor alicia » do 22 juli 2004, 10:32

ja, maar leg eens uit hoe je de drang om over te geven onderdrukt? je weet wel, die stuiptrekkingen of samentrekkingen diep in je keel als de achterwand van je mond met iets wordt aangeraakt? of eh, ben ik de enige die dat heeft... :oops:
ik probeer graag van alles uit, ben ook hier erg nieuwsgierig naar - als zo'n degenslikker een heel zwaard naar binnen kan werken, kunnen gewone mensen toch ook wel het een en ander? :roll: :wink:

het lijkt me ook wel leuk om inderdaad te kunnen, fantaseer er in ieder geval wel over, maar ik krijg altijd vreselijke stuiptrekkingen als ik tijdens het masturberen mijn vieb of zo probeer wat dieper in mijn mond te nemen - kokhalzen, da's het word dat ik zocht! :P - hoe voorkom je dat?

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » do 22 juli 2004, 11:59

Ook hier Weet Oma Raad:

"een jointje voor het deepthroaten ontspant waardoor de kokhalsneigingen verdwijnen"

Ik heb oma's raad natuurlijk nooit uitgeprobeerd maar ja, als oma het zegt... :D
LeAvEr DeA aS sLeAf

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

Berichtdoor miki » do 22 juli 2004, 12:07

Ontspannen is inderdaad het toverwoord en voor mij heeft dat alles te maken met écht willen. Ik heb heel lang last gehad van kokhals-neigingen maar sinds ik mijn lief met overgave oraal verwen en écht wil verwennen zijn die neigingen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik denk dat ik het lang gewild om de verkeerde redenen en in ieder geval niet omdat ik het echt lekker vond om te doen met alle spanningen vandien. Dat is nu heel anders: ik ben ontspannen en geniet minstens even veel als mijn lief.

alicia
Berichten: 175
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 21:25
Locatie: NL, studente

Berichtdoor alicia » do 22 juli 2004, 12:52

Je kunt ook je huig laten piercen - maar dat zal een tikkeltje te extreem zijn zeker?
ja haha! :lol:
tja, ontspannen...echt wel het toverwoord, he? :roll: ach, heeft toch geen haast of zo...waarschijnlijk heb ik ook nog niet de goede reden: ik ben hartstikke nieuwsgierig en wil het gewoon kunnen. punt. dus dan ben ik waarschijnlijk te serieus bezig ['en nu gaat het lukken...gloep...stik, weer niet!' :lol: ].

haha, ik wacht wel tot ik iemand tegenkom waarop ik kan experimenteren...is vast veeeel leuker! :twisted:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 22 juli 2004, 14:24

Ehh.. ik blow niet en kokhals niet (van blowen moest ik op het laatst juist kokhalzen ;)). Zo'n reflex wordt steeds minder naarmate je het meer doet. Ik weet niet echt hoe ik het voorkom, ik denk vooral door mijn ademhaling en dat ik het onder controle heb (langzaam en ik weet wanneer het hoe ver is, zeg maar). Maar ik moet zeggen dat ik juist moeilijk braak en niet kán boeren dus misschien scheelt dat weer (lekker smakelijk).
Trouwens, veel mannen vinden pijpgeluiden juist geil, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken..

Gewoon oefenen, wanneer JIJ daar zin in hebt. Niets forceren in je keel, want ehhh, geloof me dat is gewoon niet lekker ;)....
God met dingen als deze wilde ik dat mijn vriend zijn penis kleiner was...zucht... :roll:

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » vr 23 juli 2004, 9:35

Ik vraag me af... als je de kokhals-reflex op deze wijze desensitiseert, werkt de reflex dan nog wel als je je eens verslikt?

Zomaar even neventopic...
Star

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

lekker flauw

Berichtdoor panter » vr 23 juli 2004, 12:18

wat hoor ik? vrijwilligers nodig ? :)

alicia
Berichten: 175
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 21:25
Locatie: NL, studente

Berichtdoor alicia » vr 23 juli 2004, 12:20

@ panter :lol:

don't call us - we'll call you... :wink:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 23 juli 2004, 16:53

Oh gelukkig, ik begn me al zorgen te maken :D

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » za 24 juli 2004, 12:53

moet er toch niet aan denken dat als ik gepijpt word de partner in kwestie half ligt te kokhalzen, dan is voor mij het plezier er snel af hoor..

dus laat dat diepkelen maar zitten voor mij!

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » za 24 juli 2004, 21:20

Ik stak vanmiddag zo een sinasstick geheel in mijn mond zonder te cockhalzen :!:
LeAvEr DeA aS sLeAf

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » za 24 juli 2004, 21:40

goh Mazzel, gek genoeg lukt mij dat ook moeiteloos, maar een lul in je mond is toch écht anders hoor :D
music was my first love, and it will be my last :)


Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » za 24 juli 2004, 22:09

Tsja, ik vrees dat ik ook snel zal cockhalzen!
LeAvEr DeA aS sLeAf


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten