Slapen met grote borsten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

masoesa
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 januari 2004, 10:58
Locatie: mokum,zoekende...

Berichtdoor masoesa » za 22 mei 2004, 7:04

Ook hier herkenning...vooral wanneer ik ongesteld moet worden en ze al pijnlijk zijn....oei :oops:
Maar ook ik denk er niet aan ze te laten verkleinen om alle genoemde reden ,maar heb wel een paar meiden in de familie die het wel hebben laten doen ,omdat de pijn te erg werd.
En dat is een overweging die iedereen voor zich maken moet en dat lijkt me de beste weg ..als het niet meer gaat ...er wat aan laten doen :D
Truly and lots of me!

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » ma 24 mei 2004, 16:20

nou... geeft toch nix als je met een knuffel slaapt (ik reageer op de eerste post :)) Ik heb de rare tic om m'n hoofdkussen met 2 papierenzakdoekjes te bekleden (elke zijde 1), zodat de kwijl daarop terecht komt, zodat ik niet een doorweekt hoofdkussen krijg in m'n slaap (ja, ik kwijl hahaha)... En verder heb ik tot m'n 25e geduimd... Elke gek z'n gebrek en je moet je nooit schamen voor de dingen waar jij je prettig bij voelt.

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » ma 24 mei 2004, 17:48

Hm,ik heb een goeie D-cup (meestal D, 1 enkele keer E) en slaap ook op mijn buik. Ik heb mezelf al vaak afgevraagd hoe ik in godsnaam zal slapen als ik later zwanger ben, want ik kan niet op mijn rug slapen!
Maar heb eigenlijk nog nooit erbij stil gestaan dat je van je borsten last zou kunnen hebben...
Ja,het doet wel pijn als ik verkeerd lig natuurlijk, ze moeten netjes onder me liggen en niet schuin of zo, anders knelt het natuurlijk, maar voor de rest: geen problemen...

Vroeger wou ik zeker kleinere borsten, en toen had ik nog maar een C (was een jaar of 17-18), maar nu zou ik ze niet willen veranderen als ik zie hoeveel mijn vriend van ze houdt :-)

Trouwens,als je een borstverkleining laat doen, dan kan je toch geen borstvoeding meer geven? Of heb ik het fout?
Nou,zou al een reden zijn om het NIET te doen voor mij...

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » ma 24 mei 2004, 19:26

njah... of je krijgt gewoon een leuke borstontsteking en dan kan je ook geen borstvoeding meer geven... Ikzelf vind dat je alleen maar borstoperaties mag ondergaan wanneer er een medische reden voor is; als het uit ijdelheid is, dan sorry, maar je gaat toch niet in een gezond lichaam snijden!

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » ma 24 mei 2004, 20:51

Ja,vind ik ook.
Ik was vroeger niet tevreden met mijn borsten, zou ze anders gewenst hebben, maar zou me nooit hebben laten opereren.
En dat zou ik nu ook nooit doen.
Ik heb wel een slechte rug, dus als ik extra rugklachten zou krijgen als mijn borsten nóg zouden groeien, dan zou ik er waarschijnlijk wel iets aan laten doen. Met tegenzin. Ik ga niet graag onder het mes, dus lijkt het me onnozel om het dan te doen als het niet nodig is.
Maar dat valt dan al onder medische reden eigenlijk dus...

nicolette
Berichten: 26
Lid geworden op: za 17 augustus 2002, 1:01
Locatie: hilversum ex-student/moeder

Berichtdoor nicolette » di 25 mei 2004, 13:00

Herkenbaar probleem, voor mijn zwangerschap had ik een E-cup en sliep op mijn buik of zij. Niet altijd comfortable, maar er viel mee te leven. Vaak als ik op mijn zij lag gebruikte ik een kussentje ter ondersteuning, zodat de mijn armen niet gaan "slapen", door stagnatie van de bloedstoevoer.

Echter tijdens mijn zwangerschap kon ik niet meer op mijn buik slapen vanwege de buik die in de weg zat. Op mijn rug slapen was niet echt een optie, door het benauwde gevoel dat ik kreeg, mede door het de buik en toenemen van het volume van me borsten. Alleen mijn zij was nog een mogelijkheid, echter drukte mijn borsten hard op elkaar waardoor ik vaak van positie moet wisselen, om maar niet spreken over mijn slapende armen. Hat heeft me vaak slaploze nachten opgeleverd, afgezien van de vele keren plassen, dat je moet tijdens de zwangerschap.

De bevalling heeft inmiddels plaatsgevonden, maar mijn borsten zijn nog steeds enorm, omdat ik borstvoeding geef. Gekscherend zeg ik wel is dat ik de melkunie redelijk van vooraad kan voorzien. Na de bevalling veel last gehad van stuwing en probeer dan maar een passende bh te vinden. Ik kon ze bij mij in de buurt niet vinden erg pijnlijk. Gelukkig is de stuwing over, maar zijn ze nog enorm en hoop ik dat ze gauw hun eigen formaat krijgen. Maar zolang ik borstvoeding geef zal dat niet gebeuren, helaas

Groetjes :?

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » di 25 mei 2004, 16:53

Pas maar op met je gekscheren t.a.v. de melkunie, Nicolette!
Onze 'gezegende' Europese Unie is heel alert met regelgeving, dus als je niet oppast loop je straks met een oormerk. :oops: :oops: :oops:

Muurtje, die zich nu al weer schaamt.
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

nicolette
Berichten: 26
Lid geworden op: za 17 augustus 2002, 1:01
Locatie: hilversum ex-student/moeder

Berichtdoor nicolette » di 25 mei 2004, 22:48

Muurtje je hebt helemaal gelijk! ik zal oppassen met mijn opmerkingen, want z'on oormerk vind ik maar lelijk!! :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 13 gasten