Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » za 23 mei 2015, 23:11

Mij triggerde je woorden "ben jaloers... en ook opgewonden".
Het klopt ook. Soms ben ik enorm jaloers, vroeger zou ik daar boos om worden. Gek genoeg was het toen ook al opwindend. Tegenwoordig realiseer ik mij hoe al die spanning ook mijn hormonen op hol brengen, en hoe bizar opgewonden ik dan ben. Het is dan een roes, het lijkt wel een drug.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » za 23 mei 2015, 23:28

Ik kan me voorstellen hoe leuk en opwindend het kan zijn om jouw vriendin te zien terwijl zij haar voorbereidingen treft voor de ontmoeting met een andere man, hoe spannend het kan zijn om alleen thuis te zitten en te fantaseren over wat zij op dat moment met haar vriend doet en hoe geil het kan zijn om al haar lekkere verhalen te horen als zij na haar avontuurtje weer thuis is, maar is het niet veel lekkerder en geiler om toe te kijken als jouw vriendin lekker verwend wordt door haar vriend? (En dan bedoel ik alleen maar kijken en niet meedoen.)
We willen samen graag eens zoiets doen waarbij ik toekijk. Ook willen we graag een man erbij en eens een trio beleven. Dit zou met dezelfde man kunnen. We zoeken naar een leuke vaste man hiervoor maar we zijn erg kieskeurig en zijn er nog niet in geslaagd een leuke man c.q. huisvriend te vinden. (Slanke mannen reageer gerust!)

Daar staat tegenover dat ik zeker wil (zij ook!) dat mijn vriendin blijft daten met haar vriend of wellicht een toekomstige vriend. Het idee dat ze volledig vrij is om te doen wat ze wil en dat ze er voor kan kiezen mij dingen wel of niet te vertellen. Dat ze volledig in iemand op kan gaan, dat haar vriend kan doen wat hij wil. Beide zonder dat er iemand (ik) toekijkt. Samen eten, flirten, en echt ongegeneerd sex zonder rem, brengt bij mij enorme spanning met zich mee en daarmee een opgewonden roes.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » za 23 mei 2015, 23:46

En ik die dacht dat vrouwen geen aansporing vanwege hun man nodig hebben - en nog minder zijn hulp - om vreemd te gaan.
Intrigerend dus om te horen dat sommige vrouwen die daar geen zin in hebben, toch overstag gaan alleen om manlief te plezieren. Nog sterker intrigerend lijkt mij dat die vrouwen geen seks meer zouden willen met hun eigen man. Die omwille van zijn tolerantie toch beter verdient? :?
Toelichtingen over de psychologie van de vrouw en de man achter het verhaal zouden inderdaad leerzaam zijn.
Daarom een kleine toelichting;
Mijn vriendin staat er als volgt in, ze is gek op aandacht en heeft nog nooit zoveel complimenteuze maar ook lichamelijke aandacht gehad. Twee aantrekkelijke (vindt ze) mannen begeren haar enorm. Dat terwijl zij bepaald van wie ze welke aandacht wil ontvangen. Ze krijgt veel aandacht van mij, ik ben jaloers en begeer haar enorm. Haar vriend wil altijd zeer graag met haar afspreken en als ze dan eindelijk naar hem toe gaat doet hij zijn uiterste best, haar op alle fronten het hof te maken.

Ze voelt zich een klein beetje machtig, soms veroorzaakt dit een lichte arrogantie die het allemaal alleen maar meer sexy maakt. Haar libido is soms enorm en ze geniet duidelijk van alles. We maken ieder afzonderlijk maar ook als stel een persoonlijke groei mee die moeilijk is uit te leggen.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Benno » zo 24 mei 2015, 14:41

Mijn vriendin staat er als volgt in, ze is gek op aandacht en heeft nog nooit zoveel complimenteuze maar ook lichamelijke aandacht gehad. Twee aantrekkelijke (vindt ze) mannen begeren haar enorm. Dat terwijl zij bepaald van wie ze welke aandacht wil ontvangen. Ze krijgt veel aandacht van mij, ik ben jaloers en begeer haar enorm. Haar vriend wil altijd zeer graag met haar afspreken en als ze dan eindelijk naar hem toe gaat doet hij zijn uiterste best, haar op alle fronten het hof te maken.
Allemaal erg vanzelfsprekend, hoor... welke vrouw - of man - krijgt niet graag aandacht van het andere geslacht? En welke partner (man of vrouw) is dan niet jaloers?

Maar dat vrouwen die uit zichzelf geen verlangen naar seks met een ander hebben, dit toch zouden doen enkel omdat hun man/vriend daarom vraagt… en vervolgens met hem geen seks meer willen? Voor mij lijkt dat veel minder evident (maar ik ben dan ook een man).
Jammer dat over dit onderwerp bijna nooit vrouwen aan het woord zijn, terwijl zij toch de actieve rol spelen of het meest betrokken zijn.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » zo 18 oktober 2015, 23:07

EDIT Louve: oproepjes zijn hier niet toegestaan.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor droomvlinder » ma 19 oktober 2015, 8:18

shespot is naar mijn weten geen datingsite maar een site waar vrouwen en mannen over erotiek en relaties praten en emoties delen.
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor fuutje » ma 19 oktober 2015, 8:53

idd Droomvlinder.
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Bartel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 1:36
Locatie: Brussel

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Bartel » ma 19 oktober 2015, 9:59

Ik vind je verhalen heel goed, ga vooral verder!
Details over conversaties mogen zeker... Een beetje expliciet is geen probleem ;-)

Ook je idee over kijken of meedoen klinkt uitdagend
Altijd zin in een ontdekking of een reactie...

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » ma 19 oktober 2015, 19:47

Ahum... chance dat gek zijn geen pijn doet...
Zelfpijniging in de hoogste graad... beetje vorm van SM, niet...?

Ik zou ZOT worden....
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Foxy_lady » do 22 oktober 2015, 19:04

Mijn vriendin staat er als volgt in, ze is gek op aandacht en heeft nog nooit zoveel complimenteuze maar ook lichamelijke aandacht gehad. Twee aantrekkelijke (vindt ze) mannen begeren haar enorm. Dat terwijl zij bepaald van wie ze welke aandacht wil ontvangen. Ze krijgt veel aandacht van mij, ik ben jaloers en begeer haar enorm. Haar vriend wil altijd zeer graag met haar afspreken en als ze dan eindelijk naar hem toe gaat doet hij zijn uiterste best, haar op alle fronten het hof te maken.
Allemaal erg vanzelfsprekend, hoor... welke vrouw - of man - krijgt niet graag aandacht van het andere geslacht? En welke partner (man of vrouw) is dan niet jaloers?

Maar dat vrouwen die uit zichzelf geen verlangen naar seks met een ander hebben, dit toch zouden doen enkel omdat hun man/vriend daarom vraagt… en vervolgens met hem geen seks meer willen? Voor mij lijkt dat veel minder evident (maar ik ben dan ook een man).
Jammer dat over dit onderwerp bijna nooit vrouwen aan het woord zijn, terwijl zij toch de actieve rol spelen of het meest betrokken zijn.
Hi Benno,

Ik mag zelf ook van mijn man met iemand anders afspreken. En eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in dat een vrouw zoiets alleen voor haar man zou doen. Ik denk dat ze het alleen doet, als ze zelf ook opgewonden wordt van (het idee) het met een ander te doen. Dat ze vervolgens geen seks meer met hun man willen is m.i. ook niet de hele waarheid. In het geval van deze Cuckold is er volgens mij sprake van uitgestelde sex. Bij mij is het zo dat mijn libido flink gestegen is en dat mijn man daar het meeste van profiteert

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor stoeipoes » vr 23 oktober 2015, 11:22

Mijn vriendin staat er als volgt in, ze is gek op aandacht en heeft nog nooit zoveel complimenteuze maar ook lichamelijke aandacht gehad. Twee aantrekkelijke (vindt ze) mannen begeren haar enorm. Dat terwijl zij bepaald van wie ze welke aandacht wil ontvangen. Ze krijgt veel aandacht van mij, ik ben jaloers en begeer haar enorm. Haar vriend wil altijd zeer graag met haar afspreken en als ze dan eindelijk naar hem toe gaat doet hij zijn uiterste best, haar op alle fronten het hof te maken.
Allemaal erg vanzelfsprekend, hoor... welke vrouw - of man - krijgt niet graag aandacht van het andere geslacht? En welke partner (man of vrouw) is dan niet jaloers?

Maar dat vrouwen die uit zichzelf geen verlangen naar seks met een ander hebben, dit toch zouden doen enkel omdat hun man/vriend daarom vraagt… en vervolgens met hem geen seks meer willen? Voor mij lijkt dat veel minder evident (maar ik ben dan ook een man).
Jammer dat over dit onderwerp bijna nooit vrouwen aan het woord zijn, terwijl zij toch de actieve rol spelen of het meest betrokken zijn.
Hi Benno,

Ik mag zelf ook van mijn man met iemand anders afspreken. En eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in dat een vrouw zoiets alleen voor haar man zou doen. Ik denk dat ze het alleen doet, als ze zelf ook opgewonden wordt van (het idee) het met een ander te doen. Dat ze vervolgens geen seks meer met hun man willen is m.i. ook niet de hele waarheid. In het geval van deze Cuckold is er volgens mij sprake van uitgestelde sex. Bij mij is het zo dat mijn libido flink gestegen is en dat mijn man daar het meeste van profiteert
Ik ben het helemaal met jou eens Foxy_lady, (de naam kom mij trouwens bekent voor van lang geleden) ik mag ook van mijn man het met andere mannen doen maar als ik dit zelf niet zou willen dan doe ik dat zeker niet,
Als ik n date heb met n andere man geniet ik er van! en later wij samen dus hij kom niks te kort .
Het is de spanning die wij alle bij ervaren, maar ik blijf het wel raar vinden hoor waar die drang van komt van mijn man.
Gr Stoeipoes.

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » vr 23 oktober 2015, 11:35

Hi Benno,

Ik mag zelf ook van mijn man met iemand anders afspreken. En eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in dat een vrouw zoiets alleen voor haar man zou doen. Ik denk dat ze het alleen doet, als ze zelf ook opgewonden wordt van (het idee) het met een ander te doen. Dat ze vervolgens geen seks meer met hun man willen is m.i. ook niet de hele waarheid. In het geval van deze Cuckold is er volgens mij sprake van uitgestelde sex. Bij mij is het zo dat mijn libido flink gestegen is en dat mijn man daar het meeste van profiteert
Ik ben het helemaal met jou eens Foxy_lady, (de naam kom mij trouwens bekent voor van lang geleden) ik mag ook van mijn man het met andere mannen doen maar als ik dit zelf niet zou willen dan doe ik dat zeker niet,
Als ik n date heb met n andere man geniet ik er van! en later wij samen dus hij kom niks te kort .
Het is de spanning die wij alle bij ervaren, maar ik blijf het wel raar vinden hoor waar die drang van komt van mijn man.
Gr Stoeipoes.[/quote]

Dat vind ik van mannenzijde ook raar.... Maar blijkbaar werkt het wel erotiserend? De partner vaart er blijkbaar zelf goed bij omdat het de spanning in de relatie houdt...

Maar zien jullie dan meerdere keren dezelfde man, of zijn het steeds "one-night stands"? Want als je steeds dezelfde persoon ziet kan daar wel iets tussen groeien... Met je man moet je ook de dagelijkse sleur van het leven doorstaan, terwijl je met de fuck-buddy enkel de leuke momenten beleeft... Lijkt me gevaarlijk, niet?
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor stoeipoes » vr 23 oktober 2015, 12:05

Dat vind ik van mannenzijde ook raar.... Maar blijkbaar werkt het wel erotiserend? De partner vaart er blijkbaar zelf goed bij omdat het de spanning in de relatie houdt...

Maar zien jullie dan meerdere keren dezelfde man, of zijn het steeds "one-night stands"? Want als je steeds dezelfde persoon ziet kan daar wel iets tussen groeien... Met je man moet je ook de dagelijkse sleur van het leven doorstaan, terwijl je met de fuck-buddy enkel de leuke momenten beleeft... Lijkt me gevaarlijk, niet?[/quote]

Ik heb n tijdje met mijn man zijn beste vriend gedaan en ook trio,s ik kan zeggen dat was echt heerlijk, maar idd het gevaar zit er altijd in .
Maar ik sta er zo in als ik bepaalde gevoelens zou krijgen stop ik er gelijk mee .
Het is puur lust en spanning.
Groetjes

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » vr 23 oktober 2015, 12:08

Dat vind ik van mannenzijde ook raar.... Maar blijkbaar werkt het wel erotiserend? De partner vaart er blijkbaar zelf goed bij omdat het de spanning in de relatie houdt...

Maar zien jullie dan meerdere keren dezelfde man, of zijn het steeds "one-night stands"? Want als je steeds dezelfde persoon ziet kan daar wel iets tussen groeien... Met je man moet je ook de dagelijkse sleur van het leven doorstaan, terwijl je met de fuck-buddy enkel de leuke momenten beleeft... Lijkt me gevaarlijk, niet?
Ik heb n tijdje met mijn man zijn beste vriend gedaan en ook trio,s ik kan zeggen dat was echt heerlijk, maar idd het gevaar zit er altijd in .
Maar ik sta er zo in als ik bepaalde gevoelens zou krijgen stop ik er gelijk mee .
Het is puur lust en spanning.
Groetjes[/quote]

Zolang je dat kan doen, lijkt het me OK.
Anderzijds, elke relatie heeft zn ups en downs. Als je dan net in een dipje een leuke derde partij leert kennen...
Pff, ik heb daar waarschijnlijk niet genoeg zelfvertrouwen voor... wel knap dat jullie dat lukt, ik zou het niet kunnen...

Anderzijds ... je leeft maar 1 keer he... Mensen (en ikzelf ook) lijken steeds te leven of ze het eeuwige leven hebben en stellen alles maar uit.... En morgen kan't gedaan zijn...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Inya » vr 23 oktober 2015, 13:01

Anderzijds ... je leeft maar 1 keer he... Mensen (en ikzelf ook) lijken steeds te leven of ze het eeuwige leven hebben en stellen alles maar uit.... En morgen kan't gedaan zijn...
Ik ben blij dat ik me dit nu realiseer, en niet pas op latere leeftijd.
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten