Bi of niet?

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

poppetje
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 12 oktober 2011, 21:05

Re: Bi of niet?

Berichtdoor poppetje » wo 12 oktober 2011, 21:20

hoi hoi ik ben patricia 26 jaar, al meer dan 6 jaar gelukkig samen met mijn vriend, alleen blijft het kriebelen van nieuwsgierigheid, nooit de ervaring op kunnen doen met een vrouw (mannen waren er genoeg, en ik hou zeker ook van de mannelijke aandacht) vraag me echt af is het nou een bevlieging??? erover praten is al een hoge drempel voor me, hebben meer meiden dit? :D33

Automna
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 januari 2012, 22:48

Re: Bi of niet?

Berichtdoor Automna » wo 18 januari 2012, 3:23

Ja, meer meiden hebben dit... *zucht* ;)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Bi of niet?

Berichtdoor Mannekijn » wo 18 januari 2012, 10:45

Nou.....mannnen hebben dit ook.

En dit is nou niet bepaald een onderwerp die een man snel bij zijn vrienden aankaart... :oops:

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Bi of niet?

Berichtdoor WhoAmI » vr 20 januari 2012, 3:18

Dat klopt inderdaad... om dat nou tijdens een feestje op tafel te gooien...

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Bi of niet?

Berichtdoor Lovelife1958 » vr 20 januari 2012, 9:51

Dat klopt inderdaad... om dat nou tijdens een feestje op tafel te gooien...
Ik probeer te visualiseren WAT er dan op tafel ligt?
"Hoi, ik ben LL en ben bi, maar wees niet bang ik val niet op jullie lelijkerds (vrienden he)" :wink:
Of iets subtieler: "Nou, ik vind sommige mannen ook leuk (of lekker :D8 ??)"

100% hetero of 100% homo/lesbisch bestaat toch niet in mijn ogen, dus we zijn allemaal meer of minder bi. Maar goed dit wil niet zeggen dat we er iets mee doen of moeten doen natuurlijk, en je hebt mogelijk voorkeuren, maar dat hangt ook erg af van je ervaringen en mensen die je bent tegengekomen (ongeacht sexe) die iets hebben losgemaakt.

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

Gebruikersavatar
junglelife
Berichten: 7571
Lid geworden op: vr 23 juli 2010, 20:25
Locatie: het zuiden

Re: Bi of niet?

Berichtdoor junglelife » vr 20 januari 2012, 10:11


100% hetero of 100% homo/lesbisch bestaat toch niet in mijn ogen, dus we zijn allemaal meer of minder bi. Maar goed dit wil niet zeggen dat we er iets mee doen of moeten doen natuurlijk, en je hebt mogelijk voorkeuren, maar dat hangt ook erg af van je ervaringen en mensen die je bent tegengekomen (ongeacht sexe) die iets hebben losgemaakt.
En waarom zou je niet 100 % hetero of homo/lesbisch kunnen zijn.
Voor mijn gevoel ben ik toch echt 100 % hetero, heb geen enkele behoefte of gedachte of fantasie om iets met een vrouw sexueel te beleven, ook nog nooit gehad die gedachtes, in tegendeel zelfs, de gedachte alleen al heeft juist een tegenovergestelde werking op mij als opwinding.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet iedereen respecteer die wel zulke gevoelens heeft, zet het maar even erbij voordat het verkeerd begrepen wordt :D

VanBil
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 13 januari 2012, 11:14

Re: Bi of niet?

Berichtdoor VanBil » vr 20 januari 2012, 11:22

Ben je bi als je niet verliefd kan worden op je eigen geslacht maar wel sex mee wil hebben?

Mijn huidige vrouw zou ook eens graag een trio willen doen met een vrouw erbij.
Lijkt haar (en mij natuurlijk :wink: ) wel spannend om een vrouw aan te raken en meer! Maar verliefd worden zou ze echt niet kunnen. En in het verleden heb ik wel eens meer zo`n vriendin gehad die dat had willen doen zonder verliefd te kunnen worden op een vrouw.

Valt dat nou onder de categorie bi of is het gewoon pure lust?

Gebruikersavatar
Lovelife1958
Berichten: 2633
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 21:11
Locatie: Regio Haarlem

Re: Bi of niet?

Berichtdoor Lovelife1958 » vr 20 januari 2012, 12:37

@junglelife: Natuurlijk mag je je 100% het 1 of ander voelen en bestaat het dan dus.

@VanBil: Tja je vraag, maar wat maakt dat uit eigenlijk? Lust?
Ik zou het niet zo moeilijk maken het is uiteindelijk een definitie kwestie.
Als je sexuele gevoelens heb voor je eigen sexe en andere sexe, laten we dat dan gewoon bi-sexueel noemen.

Omgekeerd kan ik (en doe ik) ook stellen, dat je als man van je vriend kan houden als vriend zonder sexuele gedachten/activiteiten(voor vrouw/vriendin idem). Dat is ook een relatie, dat kan ook liefde zijn in een bepaalde vorm en toch is dat geen bi-sexualiteit.

You should not LOOK for yourself, you must CREATE yourself!

VanBil
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 13 januari 2012, 11:14

Re: Bi of niet?

Berichtdoor VanBil » vr 20 januari 2012, 14:22

@VanBil: Tja je vraag, maar wat maakt dat uit eigenlijk? Lust?
Ik zou het niet zo moeilijk maken het is uiteindelijk een definitie kwestie.
Als je sexuele gevoelens heb voor je eigen sexe en andere sexe, laten we dat dan gewoon bi-sexueel noemen.
Op zich heb je wel gelijk. Maar wat als de gevoelens er alleen zijn als je echt opgewonden bent. Ik denk dat iedereen wel eens zo geil is geweest dat je over je "grens" heen gaat. Voorbeeld, als ik echt opgewonden ben denk ik ook wel eens dat het geil zou zijn als mn vrouw mij en nog een man zou haar tegelijk zou laten n***.
Maar owee als ik klaar gekomen ben. Dan moet ik er niet aan denken hahah.


Terug naar “Vrouw&Vrouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten