Mijn vriend wil bijna nooit sex

De plek om van gedachte te wisselen over onderwerpen als daten, ontmoeten, trouwen, kinderen, scheiden, co-ouderschap en relaties in het het algemeen.

Moderators: Xenia, JanWbr

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » di 14 maart 2006, 23:22

Alex,

ik denk dat je gelijk hebt, mijn man heeft ook een heel erg laag zelfbeeld. De twee eerste jaren kon hij dat goed verbergen, maar toen ging hij steeds meer door de mand vallen. Alles liet hij aan mij over en hij zegt het al jaren, ik kan niets en doe nooit iets goed. Hij verschuilt zich liever achter de woorden, ik kan het toch niet, dan dat hij nieuwsgieig is, om te kijken of hij het kan. Hij heeft totaal geen zelf vertrouwen en probeert angstvallig zijn ouders hun relatie bij ons door te voeren.

Ik denk ook niet dat er een gouden middenweg is, ik heb dus gekozen om nu toch, de tijd zal het leren, uit elkaar tegaan. Ik zie mezelf noet nog eens twaalf jaar zo door modderen

Martine2006
Berichten: 6
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 17:52

Berichtdoor Martine2006 » wo 15 maart 2006, 1:42

Mijn vriend heeft zon laag zelfbeeld dat hij nooit bloot durft te lopen. Toen we nog seks hadden lag hij voortdurend te denken hoe hij erbij lag en of hij wel aantrekkelijk was en of hij het wel goed deed en of hij wel groot genoeg was......

......kortom, genoeg gedachten om acuut een slappe te krijgen.

Steeds vaker bang om een slappe te krijgen......nog meer gedachten daar dan weer over, oooowww...........wat werd hij klein en slap!!!

In intieme gesprekken waarin hij veel over zichzelf vertelde, gaf hij aan zich ook erg te schamen
....ja, je moet je schamen dat je nooit neuken wil, eikel!!!! (hehe, dat heb ik nooit gezegd hoor)

Irêne sans gêne
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 maart 2006, 20:16
Locatie: België, studente

Berichtdoor Irêne sans gêne » di 28 maart 2006, 21:50

Hey Loversrock,

het zit hier bij veel mensen erg diep, geloof ik. Zelf zit ik ongeveer in dezelfde situatie. Ik was 16 toen onze relatie begon en 6 jaar later ben ik nog steeds bij hem. Wij hebben ook zo van die periodes (niet zolang wel, soms een paar weken) dat het lijkt alsof hij geen zin heeft. Hij kan er ook niet gemakkelijk over praten, omdat hij zich snel aangevallen voelt. Meestal begin ik er dan over, klapt hij dicht en praten we er een dag later rustig over, nadat hij even tijd heeft gehad. Zover ben ik al gekomen: meestal is het een soort faalangst. Hij voelt zich niet helemaal tip top door een moeilijke dag op het werk, in de familie, een verkoudheid,... Misschien is jouw vriend ook zo iemand die zo'n dingen moeilijk van zich kan afzetten. Hij zegt dat hij dan ongerust is dat de seks niet gaat lukken, dat hij niet zal "presteren", terwijl ik hem ook al heb gezegd dat een orgasme niet het belangrijkste is. Blijkbaar zit het toch diep in onze moderne cultuur geworteld dat mannen moeten presteren in bed. Hij heeft me al gevraagd om zijn penis te masseren als ik zin heb, zodat hij een erectie krijgt. Zonder erectie vindt hij het moeilijk om het initiatief te nemen (faalangst dus hé). Ik zou eens iets anders proberen dan naakt rondlopen voor hem. Uiteindelijk zet je daarmee jullie beiden onder druk, want hij weet dat hij zou moeten reageren en jij wordt gekwetst als hij het niet doet. Zorg ervoor dat hij zeker niet languit gaat liggen 's avonds, want dan heb je sowieso minder zin in seks. Probeer eens een film op te zetten waarvan je weet dat hij opgewonden raakt. Na vijf jaar zal je zijn smaak wel kennen, vermoed ik. Dan misschien een intieme massage en alles lijkt veel spontaner te gebeuren dan in andere situaties (hoewel wij beter weten :wink: ). Er is veel minder druk, want als er geen reactie is, ligt het aan de film en niet aan jullie. Probeer ook eens iets nieuws, dat maakt het opnieuw spannender en je hebt iets speciaals om naar uit te kijken. De verwachting is vaak zeker zo leuk als het gebeuren zelf. Geef hem bijvoorbeeld eens alle touwtjes in handen of speel zelf eens de dominante. Mijn vriend raakt enorm opgewonden als ik ervoor zorg dat hij zich niet kan verweren (een sjaaltje in basic instinct-stijl bv.). Misschien kan je wel eens een speeltje gebruiken, waarom niet? Laat hem er eentje kiezen, misschien wek je zo wel interesses op bij hem waarvan hij zelf niet wist dat hij ze had. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie gaat als je dan wel seks hebt. Bij ons stopt zo'n seksloze periode meestal in een weekend en dan is de seks fantastisch voor ons beiden. Daarom dat ik het allemaal niet goed snap soms. Wie kan/wil zoiets nu missen? Na zo'n seksweekend heeft hij wel weer genoeg zelfvertrouwen en vrijen we lekker enkele keren per week.
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb (als jullie tenminste nog bij elkaar zijn). Zelf heb ik ook al de raad gekregen in andere situaties om hem te laten vallen, maar ik heb het nooit gekund of gewild. Ik hou gewoon veel te veel van hem en tot hiertoe is er niets dat we samen nog niet hebben kunnen oplossen.

Ik hoop dat het goed komt! Groetjes

SWIA
Berichten: 4
Lid geworden op: do 30 maart 2006, 11:39
Locatie: België

Berichtdoor SWIA » vr 31 maart 2006, 10:39

Hoi,

persoonlijk heb ik absoluut geen last van 'geen zin' (wel integendeel), en eerlijk gezegd kan ik me dat ook moeilijk inbeelden.

De enige reden die ik me kan inbeelden waarom ik gedurende langere opeenvolgende periodes geen zin zou hebben, denk ik, is dat ik mijn vriendin niet meer aantrekkelijk zou vinden. Stel nu bvb dat ze om gelijk welke reden 30kg bijkomt en er niets aan doet. Ik ben bang dat ik dan mss wel eens minder zin zal hebben (Even een versnelling cru-er schakelen, sorry), en wel om de volgende reden: naast het feit dat ik dat veel minder aantrekkelijker vind en dus minder snel opgewonden zal worden, zou ik me ook afvragen "krijg ik hem nog wel recht in de buurt van zo'n walvis?". Wie krijgt er nu eenmaal zin als er een kwabber vet naakt rondloopt (al dan niet in string)? Wie heeft er zin om speeltjes te gebruiken op iets dat je niet aantrekkelijk vindt? En dan mag je ze nog zo graag zien, volgens mij wil het oog ook nog altijd wat...

Mss is het bij jullie mannen/vrouwen ook zo?

Zou het niet kunnen dat jullie in een situatie terechtgekomen zijn waarin jullie het maar normaal vinden dat hij/zij maar moet opgewonden worden, gewoon omdat jullie samen zijn, zonder dat je er enige moeite voor doet om er mooi, fit, sexy of uitdagend uit te zien? En bestaat er een grotere turn-off dan geen moeite doen en zo maar verwachten dat hij opgewonden wordt. Naakt rondlopen vind ik geen moeite, dat buikje wegwerken wel, de benen ontharen, kutje scheren ook, maar ook dat nieuwe gedurfde kapsel, het ietwat gewaagde kledingstuk dat je normaal nooit zou durven dragen maar dat hij/zij wel mooi/sexy vindt. Het gaat volgens mij op voor mannen en vrouwen.

Het klinkt allemaal mss kortzichtig, teveel op het uiterlijk gericht, ik weet het (?), maar het is maar een gokje van mijnentwegen hé. Mss iets om over na te denken...

Groeten

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 31 maart 2006, 10:59

edit.

ik sluit me aan bij onderstaande posting van Orchid
Laatst gewijzigd door hadewijch op vr 31 maart 2006, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » vr 31 maart 2006, 11:01

Het klinkt allemaal mss kortzichtig, teveel op het uiterlijk gericht, ik weet het (?), maar het is maar een gokje van mijnentwegen hé.
Laat die misschien maar weg SWIA :roll:

Ik hoop dat je beseft dat je posting zwaar kan vallen bij heel wat Rubens-vrouwen. Ja inderdaad, een uitdrukking die heel wat flatterender is dan "walvis". Want ja, er zijn mannen die kunnen houden van een vollere vrouw. Onvoorstelbaar niet?

Wat een reactie trouwens "je partner wil niet meer neuken? Zal vast aan jezelf liggen".

Ik denk dat ik voor veel onbevredigde vrouwen mag spreken als ik zeg dat ze ongetwijfeld al vanalles hebben geprobeerd.
Leuke lingerie, eventueel onthaard (er zijn heus nog mannen die van een ongeschoren kutje houden), lekker geurtje en noem maar op.

Het lijkt wel een taboe te zijn dat mannen soms ook geen zin kunnen hebben, als dat zo is, ligt het vast aan hun partner.

Gelukkig zijn er mensen die dieper kijken dan het uiterlijk....

Verder wil ik je nog meegeven dat ik hoop dat jij nooit verminkt raakt door eender wat. Stel je voor zeg....

orchidee
anders valide
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » vr 31 maart 2006, 14:05

wtg Orchid :!:

Muts
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 28 april 2006, 0:42

Ik herken je verhaal ook. Zoals al eerder bleek is de mijn sexleven al slecht genoeg maar de mijne wil maar 1 keer per MAAND en ook bij mij helpen die naakt liggen en alles niet en ja als die dan zin heeft nou dan kan die nog kwaad worden als er iets niet lukt maar das een ander onderwerp van mij. Maar in het begin van mijn relatie was het ook al weinig weet niet hoe het toen bij jou was. En wat nbog zo erg is is dat je ik athans er zo onzeker van wordt. Ik ben niet slank maar mollig en dan ga ik algauw denken dat het daaraan ligt voel me niet aantrekkelijk bij me vriend en ik lees dat5 je net als mij er ook veel over gepraat hebt. Ik zou net als jou ook weleens willen weten waardoor het komt. Ik denk niet dat mijn vriend een laag libido heeft want als ik vraag naar ze exen dan was hij degene die meer zin heeft. Dus wat is het wel?

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 28 april 2006, 1:36

beste Latina, misschien heb ik nu wel een betuttelende bui, maar het is wel gemeend.

vraag je het volgende af
wat is er leuk aan sex? Ik bedoel waarom zou je überhaupt aan sex willen doen.

Ten tweede. Wat is het waard? Wat verwacht je?

vervolgens, zeker niet onbelangrijk: wat heb je te bieden.
Blijkbaar een heleboel. Wil jezelf geven aan iemand?

Kan je partner bieden wat jij vraagt of (en) antwoorden op wat jij geeft? Geeft je partner om je of is ie bereid meer te geven?


en dan: kunnen die verwachtingen samenkomen?

Zo ja, dan werk aan de winkel.
Zo nee, niet langer rekken. Dat kost veel tijd en nog meer pijn.

Menina
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 februari 2006, 0:27
Locatie: studerend

Berichtdoor Menina » vr 28 april 2006, 12:45

'Ik ben niet slank maar mollig en dan ga ik algauw denken dat het daaraan ligt voel me niet aantrekkelijk bij me vriend', Latina06
(kan iemand me vertellen hoe die quotes werken?)
Volgens mij is dat het balangrijkste, als jij je niet aantrekkelijk voelt, ben je geremd en kan je niet meer genieten, je laten gaan. Ik heb altijd idee dat sex sex veroorzaakt: ik had behoorlijk vaak sex met mijn ex, en daardoor hing er vaak al een soort van spanning. Hoe beter de sex daarvoor was, hoe meer spanning.
Denken tijdens sex is funest volgens mij...
xx

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 28 april 2006, 16:09

Ik hou van mijn vriend en hij van mij en ik hou van sex net als de meeste denk ik. Heb er veel over gepraat met me vriend dat we vaker sex moeten hebben en dat als we sex hebben het ook langer mag duren dan 15 minuten. heb ook voorgesteld dat we een hele avond alleen maar zouden sexen dat de tv uit ging of dat we in ieder geval langer dan een uur sex zouden hebben. Of hij wordt boos en geirriteerd of hij zegt ja is goed en dat ik dan maar moet beginnen. Maar als ik bijvoorbeeld sexy lingerie draag voor hem is het alleen ja mooi en hij kijkt er veder niet meer naar om. of als ik naakt op bed ga liggen dan vind hij het wel leuk maar hij gaat dan weer onverstoord tv kijken. Ook als ik avances maak zoals zoenen en ze broek los doen dan haalt hij me hand weg en zegt we kijken die film. Dus dan begin ik ermee maar word toch weer afgewezen. Heb hem 100x gezegd dat er wel voorspel mag zijn maar toch iedere keer is het enige voorspel zoenen. En ja hierdoor raak ik onzekerder. In het begin wilde ik steeds maar door die afwijzingen wil ik inderdaad niet meer dat hij me naakt ziet, ben nu dus wel geremd om het maar zo te zeggen als Menina bedoelde maar zo was het op het begin helemaal niet. Dat is zo gekomen en het enige wat ik me kan bedenken is dat me vriend mij dus niet zo aantrekkelijk vind als ik naakt ben en dus geen zin heeft in sex dat heb ik hem gevraagd maar hij zegt nee. Maar goed dat kan hij natuurlijk ook liegen. :(

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 28 april 2006, 16:19

SWIA zei: De enige reden die ik me kan inbeelden waarom ik gedurende langere opeenvolgende periodes geen zin zou hebben, denk ik, is dat ik mijn vriendin niet meer aantrekkelijk zou vinden. Stel nu bvb dat ze om gelijk welke reden 30kg bijkomt en er niets aan doet. Ik ben bang dat ik dan mss wel eens minder zin zal hebben (Even een versnelling cru-er schakelen, sorry), en wel om de volgende reden: naast het feit dat ik dat veel minder aantrekkelijker vind en dus minder snel opgewonden zal worden, zou ik me ook afvragen "krijg ik hem nog wel recht in de buurt van zo'n walvis?".

Ik had dit bericht eerst niet eens gezien terwijl ik toch de meeste al had gelezen. Ik ben niet aangekomen tijdens de relatie maar ben wel mollig en daar houden mannen inderdaad niet van zo lezen we maar weer. Wel vind ik het raar dat hij uberhaupt dan met me genomen heeft :? Maar mijn vraag is beantwoord.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 28 april 2006, 17:54

Latina06, als jij je vraag beantwoord ziet door SWIA, dan ben ik bang dat je naar de verkeerde posting hebt gekeken. SWIA heeft namelijk persé GEEN gelijk. Er zijn heel veel mannen die juist van mollige vrouwen houden en die helemaal niks zien in een slank ding. Er zijn zelfs zat mannen die mollig nog niet genoeg vinden en liever een dikke vrouw hebben.

Je postuur heeft er dus niks mee te maken. Je moet nog even verder zoeken naar het antwoord, ben ik bang.

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » zo 30 april 2006, 21:31

Er zullen vast mannen zijn die daar op vallen maar het zijn er maar heeel weinig misschien 2% op de hele wereld en dan vallen ze daar op niet omdat ze het mooi vinden maar geil als een soort fetisj maar niet dat ze het echt mooi vinden. Maar goed alle mannen die ik ken vallen op slank/normaal. Ze hebben niks voor niks altijd slanke vrouwen overal op tv in de bladen noem maar op omdat toch het grootse gedeelte daarop valt.

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » zo 30 april 2006, 22:19

Groei op Latina.
Waar haal je die wijsheid vandaan?

Muts
(geirriteerd)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten