Waar kopen jullie mooie lingerie?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Biwatching
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 19 november 2012, 0:21

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Biwatching » do 13 december 2012, 1:14

Ik kom zelf vaak het merk Cottelli tegen. Op internet ziet het er erg mooi uit, weet niet of dat in de realiteit ook zo is. Is iemand bekend met dit merk?
Sally,
Ik kende het niet, maar heb op de website gekeken. Ik was niet onder de indruk.
Als je goed wil speuren naar echt mooie lingerie download dan de volgende app: Creations Lingerie of google eens op dessus-dessous.fr (indien je geen frans spreekt, klik op het engelse vlaggetje.)
Groet,
Bas
Ah oui?La dernière fois, c' était quand?

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Suzette » do 13 december 2012, 3:08

@Suzette: Sorry, ik was daar niet duidelijk in, ik ben van plan om haar mee te nemen naar een winkel van Christine, dan kan ze het in ieder geval passen en mocht ze iets anders leuker vinden, dan kan dat natuurlijk ook.


220volt

Nou zeg, als je ergens luxe kunt passen is het wel in deze winkel. (snap ff niet waarom je denkt dat het hier niet zou kunnen, meer en beter dan bij christine le duc in ieder geval)

Christine le duc is Hema vergeleken bij deze winkel

Nogmaals, lingerie is passen en voelen.

In A'dam bij bijv Kant dus en mailandfemale op de Vijzelgracht, mooie spullen, beide winkels ander asortiment maar goede hulp.
In de Paleisstrat ook goede lingerie winkel, niet kinky wel mooi en goede hulp. Ohhhhhh en die winkel i de Utrechtsestraat

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Suzette » do 13 december 2012, 3:10

Ik kom zelf vaak het merk Cottelli tegen. Op internet ziet het er erg mooi uit, weet niet of dat in de realiteit ook zo is. Is iemand bekend met dit merk?

ziet er mooi uit, zou het niet online durven kopen

vragen waar ze het verkopen?

Sally Suiker
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 12 december 2012, 23:57
Locatie: sittard
Contacteer:

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Sally Suiker » do 13 december 2012, 10:54

Bedankt voor jullie reactie @ Suzette en @Biwatching, erg mooie spullen idd op dessus-dessous.fr!! :) maar voor mij met een iets te hoog prijskaartje.
eely.nl

Leonie23
Berichten: 1
Lid geworden op: do 13 december 2012, 15:00

Erotische lingerie

Berichtdoor Leonie23 » do 13 december 2012, 15:05

Ik ken een shop waar ze echt mooie erotische lingerie verkopen, namelijk Nondonoir.com. Het gaat hier wel om luxe lingerie van lingerie merken als Lascivious, Made by Niki, Bordelle en Patrice Catanzaro. Dus echt designer lingerie. Prijzen zijn daarom wel wat hoger dan bijvoorbeeld een Hunkemoller of Lavera, maar luxe lingerie is nu eenmaal niet goedkoop. Mooie spullen om te zien vind ikzelf.

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor jenda65 » do 13 december 2012, 16:05

Ik heb de mazzel dat mijn favoriete lingeriewinkeltje merken verkoopt als Lisca ( http://www.lisca.com) , LingaDore (http://www.lingadore.com) en Masquarade
Mooie, sexy en vrouwelijke lingerie die ook nog lekker zit!

Als ik iets zoek wat spannend is en zich meer beperkt tot alleen " de slaapkamer" kijk ik nog wel eens op http://www.marinas-lingerie.nl
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Suzette » do 13 december 2012, 18:35

Bedankt voor jullie reactie @ Suzette en @Biwatching, erg mooie spullen idd op dessus-dessous.fr!! :) maar voor mij met een iets te hoog prijskaartje.
Mooie lingerie moet je ook niet zelf kopen ;)

*edit: er stond zelfs ipv zelf
Laatst gewijzigd door Suzette op za 15 december 2012, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor tes » za 15 december 2012, 4:09

helemaal mee eens suzette! :mrgreen:
live your life to the fullest!

WhoAmI
Berichten: 641
Lid geworden op: wo 21 december 2011, 18:24
Locatie: Weer terug in het zuid-westen van den lage landen

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor WhoAmI » za 15 december 2012, 13:02

Maar dat is geen makkelijke taak want het kan er toch wel mooi uitzien etc. maar ook al heb je een goeie maat dan zegt dat niet of het ook past....

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor EstherC » za 15 december 2012, 13:56

Hoewel ik begrijp hoe Suz het bedoelt ben ik het er toch eigenlijk niet mee eens. Sowieso natuurlijk omdat dat wel heel erg benaderd is vanuit het relatieperspectief. En we hebben nou eenmaal niet allemaal een relatie. En als single vrouw wil je ook weleens gewoon mooie lingerie aan hebben misschien.

Maar ook omdat ik het vroeger juist leuk vond om mijn man te verrassen met een mooi setje. En dat werd me absoluut in dank afgenomen. Ik denk dat veel mannen dat een leuke verrassing vinden.
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Spelfje » za 15 december 2012, 14:07

Ik ben het niet eensch met de uitspraak dat je je lingerie niet zelf moet kopen.

Ik kies graag zelf uit wat ik mooi vind! (en Mr Spelf voor mijn lingerie laten betalen is ook zinloos met een gezamelijke rekening :wink: )

Gisteren was Marlies Dekkers te gast in het programma van Eva Jinek. WAT een inspirerende vrouw is dat toch! Zij maakt lingerie vanuit de VROUW. Wat vind je als vrouw fijn om te dragen? Waarin voel jij je als vrouw mooi en sexy? Lingerie dragen vanuit je eigen vrouwelijke Kracht.
Ze maakt lingerie die verder gaat dan bh-stringetje-jarretelles-en-kousen.
Vrouwen dragen toch vaak lingerie om lustobject te zijn voor mannen.
Je wilt niet wéten wat ik allemaal aangetrokken heb in het verleden om de man in kwestie te behagen. :D7
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor erofun69 » za 15 december 2012, 14:34

Je wilt niet wéten wat ik allemaal aangetrokken heb in het verleden om de man in kwestie te behagen. :D7
Nou eh, eigenlijk wel :P
Vrouwen dragen toch vaak lingerie om lustobject te zijn voor mannen.
Ja, gelukkig maar.
En opdat ik ze extra graag lust, koop ik de lingerie :D
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor Spelfje » za 15 december 2012, 14:41

Ja maar ik neem aan dat je eerst de smaak van de dame checkt?

Het werkt bij mij nu eenmaal niet (meer) als ik mezelf in iets moet hijsen waarin ik me niet fijn en prettig voel.
Dat geldt misschien nog meer voor de maat en pasvorm dan om het setje zelf. Vrouwen (oh laat ik vooral voor mezelf spreken :oops: )..uuuuh IK ben erg kritisch op mezelf en een setje lingerie zit naar mijn eigen mening al snel niet goed. De broek te strak om de heupen=striemen, de cup te klein=borsten rollen eruit enz enz enz...

Kortom, niet snel tevree en zeer kieskeurig :mrgreen: (Lees: Dure Dame) :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor tes » za 15 december 2012, 14:45

nou ik dit allemaal lees denk ik tja, ik heb eigenlijk altijd mn eigen lingerie gekocht, dus zit het ook eigenlijk altijd goed! Alleen de dure setjes laat ik liggen, puur omdat ik er niet zoveel geld voor over heb..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Re: Mooie lingerie

Berichtdoor erofun69 » za 15 december 2012, 15:04

Ja maar ik neem aan dat je eerst de smaak van de dame checkt?
Uhm, ik ga nog net niet zo voortvarend te werk, dat ik het aan wildvreemde vrouwen geef 8)
M.a.w. natuurlijk ken ik de smaak van degenen aan wie ik het geef. Ik heb dan immers tevoren al wel eens gezien, wat ze dragen.

Schiet me te binnen : bijna Kerst en dan is het zo ongeveer traditie, dat ik lingerie onder de boom leg.
Het kopen vind ik het allerleukste.
Vanwege de gezichten van de verkoopsters...omdat ik lingerie in verschillende maten koop :wink:
Niets is blijvend, alleen de verandering


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten