Aantal orgasmes per uur?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor deco » zo 29 november 2015, 21:29

@deco

Een échte man kruipt niet zoals jij in een egelstelling op een publiek forum om zijn rancune te uiten, en jij weet verdomd zéér goed wat ik bedoel. Op posts van iemand die geen rechtstreeks gesprek aandurft, gaat deze échte man niet meer in.
Maximus,

Als je het dan toch persoonlijk wil maken.....be my guest.
Ja ik lees heel goed dat je vrouwen in vakjes gaat stoppen maar waar je ongelijk in hebt is dat vrouwen die aan BDSM en/of andere sites bezoeken of andere vormen van sex- buiten wat jij dan "normaal" noemt- beoefenen.....ze daarom op een luidruchtigere of expressievere manier klaarkomen.
Nog minder ben ik akkoord met je stelling dat jouw ervaring daarom een sluitend stelling zou moeten zijn.

Als je over andere dingen je rancune tov me wil uiten.....voel je vrij. Ik heb totaal geen rancune naar jou toe. Ik heb geen geheimen.
Owja en ik verwittig je dat je heel weinig weet over wie ik ben of wat ik privé-matig doe op sex-gebied. Als ik dan een mening schrijf is deze dan ook uit ervaring in dat doelgebied en/of door eigen ervaring.....maar is daarom geen stelling die iedereen moet aannemen.

Spijtig dat deze topic hierdoor moet vervuild worden. Maar ik laat me niet op mijn kop zitten op dit forum......door niemand.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Spelfje » ma 30 november 2015, 9:37

Dat is jammer Deco, ik wilde net op je kop gaan zitten :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor deco » ma 30 november 2015, 10:41

Ben pissed-of en ga hier niet meer op verder reageren.
De betreffende persoon weet me te bereiken als hij wil.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Maximus » ma 30 november 2015, 14:53

Dat is jammer Deco, ik wilde net op je kop gaan zitten :mrgreen:
Houd de waarheid best voor jezelf, meid. Onschuldig gewaanden tonen pas hun ware aard wanneer ze door de waarheid in een hoek worden gedreven (schuimbekkend wild om zich heen schoppen, het macho-imago uitschreeuwen uit angst voor gezichtsverlies, verblind door woede de tegenstand zwaar onderschatten qua kennis van ver verleden/afkomst/privé-leven, door verlies van de ratio niet langer teksten kunnen interpreteren, wartaal braken, wanhopig de realiteit verdraaien, ...). :D3

Dus, Spelfje: :st: :wink:
Laatst gewijzigd door Maximus op ma 30 november 2015, 22:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Maximus » ma 30 november 2015, 15:17

@ Anwen

Mijn post van 27/11 werd zeer snel neergepend en als ik die nu herlees stel ik vast dat daardoor de tweede alinea effectief voor interpretatie vatbaar is. De stomende seks had betrekking op de zin die ervoor staat. Wie mij goed kent weet dat, wanneer ik snel iets uitschrijf zonder het na te lezen, de inhoud onbewust anders/zwaarder kan overkomen dan bedoeld. :(

Ik weet ook wel dat het in SM-clubs niet gaat om stomende seks, maar wel om de beleving van een specifiek verlangen dat ik allerminst veroordeel. Wanneer een vrouw zich verlangend openstelt voor fisting of squirten, ga ik daar zelf ook op in, terwijl dat doorgaans ook geen romantisch gebeuren is. Voor alle duidelijkheid: fisten en squirten catalogeer ik niet onder zware SM!

Doorgedreven SM noemde ik enkel extreem omdat het door een minderheidsgroep wordt beoefend. Dat zegt trouwens ook Marijke Vonk (zie de tekst onder haar foto). :D12

Ik hoop dat het misverstand hiermee is uitgeklaard en zal mij voortaan proberen te hoeden voor overhaaste posts. :st:

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor deco » di 01 december 2015, 15:36

Dat is jammer Deco, ik wilde net op je kop gaan zitten :mrgreen:
Houd de waarheid best voor jezelf, meid. Onschuldig gewaanden tonen pas hun ware aard wanneer ze door de waarheid in een hoek worden gedreven (schuimbekkend wild om zich heen schoppen, het macho-imago uitschreeuwen uit angst voor gezichtsverlies, verblind door woede de tegenstand zwaar onderschatten qua kennis van ver verleden/afkomst/privé-leven, door verlies van de ratio niet langer teksten kunnen interpreteren, wartaal braken, wanhopig de realiteit verdraaien, ...). :D3

Dus, Spelfje: :st: :wink:
Wees eens duidelijk Maximus ipv zo wazig persoonlijke aanvallen naar me te doen.
Blijkbaar wil je het zo graag "in het openbaar" smijten wat je dwars zit en waardoor je zo rancuneus nog bent naar me.

Ik zie je niet als tegenstander......heb ik nooit gezocht ook maar ga het ook niet uit de weg.
Kennis van mijn verleden en/of privé-verleden.....wie hier niet... so get in line.....
Afkomst? Ga vooral verder want daar weet ik dan niet waar je naartoe wil.

Dat ik je teksten verkeerd interpreteer?Dacht het niet en blijkbaar was ik ook niet de enige (aan de reacties te lezen) Mja erna wel je woorden intrekken of verzachten...... Misschien beter eerst goed nalezen over wat je schrijft en vooral als je er niet zoveel vanaf weet?

Qua realiteit verdraaien, heb ik toch een ander verhaal die ik me goed herinner waar je die net goed verdraaide.

Maar vooral me aanwijzen als macho is hylarisch gewoon voor de mensen die me hier persoonlijk kennen. Anderzijds toont het ook aan dat je me dus heel goed kent (NIET dus).
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Maximus » di 01 december 2015, 17:30

Ben pissed-of en ga hier niet meer op verder reageren.
:?: :?: :?: :roll:

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Spelfje » di 01 december 2015, 17:37

Dat is jammer Deco, ik wilde net op je kop gaan zitten :mrgreen:
Houd de waarheid best voor jezelf, meid. Onschuldig gewaanden tonen pas hun ware aard wanneer ze door de waarheid in een hoek worden gedreven (schuimbekkend wild om zich heen schoppen, het macho-imago uitschreeuwen uit angst voor gezichtsverlies, verblind door woede de tegenstand zwaar onderschatten qua kennis van ver verleden/afkomst/privé-leven, door verlies van de ratio niet langer teksten kunnen interpreteren, wartaal braken, wanhopig de realiteit verdraaien, ...). :D3

Dus, Spelfje: :st: :wink:
Maximus, ik snap deze hele reactie niet. Dat van mij was gewoon een kleine woordgrap hoor.
" Houd de waarheid voor jezelf MEID." :shock: ? En vervolgens en heel betoog richting Deco (waarin ik hem totaal niet herken, maar dat terzijde)
Het is duidelijk een persoonlijk dingetje tussen jullie en voor de rest niet te volgen.
Vecht dat effe lekker niet hier op het forum uit, wil je?
"Women are made to be Loved
....not understood"

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Maximus » di 01 december 2015, 18:13

@deco

Een échte man kruipt niet zoals jij in een egelstelling op een publiek forum om zijn rancune te uiten, en jij weet verdomd zéér goed wat ik bedoel. Op posts van iemand die geen rechtstreeks gesprek aandurft, gaat deze échte man niet meer in.
Ik heb al snel duidelijk gemaakt dat ik deze kwestie niet op dit forum wil uitvechten (zie quote hierboven), en dat zet ik nog eens extra in de verf door mijn repliek van deze namiddag.

Ik vrees dus dat jouw oproep, waarmee ik het overigens volkomen eens ben, aan het verkeerde adres is gericht :!:

P.S. Dat je Deco niet zo ervaart, is heel begrijpelijk. Niemand op dit forum kent het gezicht achter zijn masker. Maar ik weet meer!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Anwen » di 01 december 2015, 18:22

Yo Maximus, houdt hier mee op. Je maakt jezelf steeds meer belachelijk.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Spelfje » di 01 december 2015, 18:23

Goh, door dit gezeik dalen mijn orgasmes-per-uur naar 0 :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Maximus
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 11 december 2013, 17:30

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Maximus » di 01 december 2015, 18:57

Aha, blijkbaar heeft Deco zijn vriendjes opgetrommeld! Dat gaat zo als je niet alleen aankan, nietwaar?

En voor wie het NOG niet heeft begrepen: ik heb al dagen een impliciete oproep gedaan om dit gezever te stoppen :!: :D9

De Professor gaat écht nog bedenkingen krijgen bij bepaalde IQ's :shock:

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Spelfje » di 01 december 2015, 19:39

Vriendjes opgetrommeld?? Ik heb geen idee wat er allemaal achter zit maar blijkbaar een hele beerput :twisted:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor deco » di 01 december 2015, 19:42

Aha, blijkbaar heeft Deco zijn vriendjes opgetrommeld! Dat gaat zo als je niet alleen aankan, nietwaar?

En voor wie het NOG niet heeft begrepen: ik heb al dagen een impliciete oproep gedaan om dit gezever te stoppen :!: :D9

De Professor gaat écht nog bedenkingen krijgen bij bepaalde IQ's :shock:

Waarom begin je er dan mee op dat openbaar forum en schrijf je me niet onmiddellijk aan via pm of andere internet-wegen?
Ik heb geen vriendjes aangeschreven maar wel de mods om net te vragen om dit topic niet te sluiten want ik wilde weten waar je naartoe wilde en hoever je het ging drijven.
Als je iets start.....maak het dan af maar ga je nu niet schuilen achter wat je bedoelde. Actie roept reactie op.
:D6 over IQ gesproken.....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Xenia
moderator
Berichten: 351
Lid geworden op: vr 29 december 2006, 20:23
Contacteer:

Re: Aantal orgasmes per uur?

Berichtdoor Xenia » di 01 december 2015, 19:51

....... maar wel de mods om net te vragen om dit topic niet te sluiten want ik wilde weten waar je naartoe wilde en hoever je het ging drijven.
Nou, tot hier dus.
Ik verzoek zowel Maximus als Deco om hun persoonlijke dingen niet meer verder op het forum uit te vechten.
Hier graag weer on topic.
Groet Xenia; moderator shespotforum.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten