Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Re: Dating

Berichtdoor Romario » ma 18 augustus 2014, 0:04

Vraag me de laatste tijd ook meer en meer af wat heel het dating-gedoe voor vrouwen betekent. Wanneer ga je in op een vraag voor een date? Hoeveel dates heb je met iemand voor je weet of het wel of niet wordt?

Ik hoor ook meer en meer vrouwen een verschil maken tussen een date en een 'date date'. Wanneer is een date een "date date" en hoe merkt een man dat eventueel?

Gebruikersavatar
elhv
Berichten: 59
Lid geworden op: za 12 april 2014, 12:26

Re: Dating

Berichtdoor elhv » ma 18 augustus 2014, 13:52

Soms kan het snel gaan. Vrijdag vroeg in de avond kwam ik ze tegen bij Paiq. Prettig gesprek, veiligheid, gezien worden en daardoor gaven we elkaar snel een kijkje in ons diepere zelf.
Iets afspreken? Normaal is het een enorme drempel voor me om daar over te beginnen, maar daar wist ze snel de angel uit te halen door daar gewoon over te hebben. Hoe makkelijk kan het leven zijn als je gewoon uitspreekt wat je bezig houdt.
Zaterdag middag naar haar toe. Het blijft fijn. Mooie vrouw, prettig gezelschap. Iemand die geniet van aanraking. Samen eten, samen praten, samen vrijen, samen slapen en weer samen wakker worden. Ik wordt er blij van! Hoe verder? Ik weet het niet maar kijk er naar uit haar weer te zien.

elHV

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Dating

Berichtdoor 230volt » ma 18 augustus 2014, 17:12

Fijn om dit te lezen elHV! Hopelijk kunnen jullie nog lang van elkaar genieten!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » ma 25 augustus 2014, 13:23

he bah az.. balen zeg! Maar ik geef je helemaal gelijk, of 100% of helemaal niet..

elhv, wat leuk!! hopelijk voor jullie zet dit door!

Mijn update is eigenlijk ook alleen maar positief.. Ameland lijkt me goed te doen! Een ontzettend leuke sportieve lifeguard ontmoet, vanaf dag 1 dat hij hier aan kwam een klik.. Maar op dat moment was ik wat aan het daten met iemand anders en twee tegelijk wil ik niet dus ik heb het op dat moment af gewezen. Maar deze eerste man was ik na een paar weken toch wel echt helemaal klaar mee, en op een horeca avond in de kroeg in een wilde bui mijn nummer gegeven. Het gevolg is dat ik sindsdien eigenlijk heel veel met hem af spreek, aan het begin hielden we het beiden nog een beetje af maar we zijn ondertussen zo close geworden en de klik is zo groot, zowel emotioneel als seksueel, dat hij nu dagelijks hier slaapt en we proberen zo veel mogelijk elkaar te zien. Ik ben echt helemaal weg van hem! Maar helaas komt nu het grote nadeel, over een week gaat hij weer terug naar huis.. Hij woont in zuidelijk Brabant dus letterlijk aan de andere kant van het land (is overigens wel aan het kijken of hij eventueel langer hier kan blijven), plus hij heeft een werk aanbod gekregen om een jaar naar de andere kant van de wereld toe te gaan. Dus wat het gaat worden over een week, ik weet het niet.. Maar ik weet wel dat de klik van beide kanten enorm is en ik echt enorm gek op hem ben. Wie weet als hij weg is en de klik blijft dat ik wel opnieuw verhuis, tenslotte zit ik nergens aan vast hier op een werk contract na, en ik vind hem zeker de moeite waard om daarvoor te verhuizen om te kijken of er meer in zit.

Zo dat is mijn update! :mrgreen:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Dating

Berichtdoor 230volt » ma 25 augustus 2014, 13:25

Fijn om iets van je te lezen Tes! Noem dat maar een update! Dit is een UPDATE! Het verhaal kan zo in een romantische film verpakt worden.
Ik ben blij voor je dat je avontuur op Ameland zo uitpakt. Hopelijk kunnen jullie het een goed vervolg geven.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » ma 25 augustus 2014, 21:11

Gaaf Tes! Heerlijk om te lezen , jij geeft de burger weer moed.

IF :!:

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Dating

Berichtdoor runningslim » di 26 augustus 2014, 9:28

Gaaf Tes! Heerlijk om te lezen , jij geeft de burger weer moed.

IF :!:

Aahhhgggg!!! éhhh!!! pfffff....

*RS worstelt om laatste restje moed in rugzak gepropt te krijgen. Lukt net niet. Wil iemand kleine beetje moed hebben? Heb moed zat nu.

Fijn Tes. Ik ben blij voor je. Maar lifeguard? Ik dacht zeker dat het een hoefsmid zou worden...
Hoe dan ook, geniet van hem: mateloos, bandeloos, ongeremd en volop.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Dating

Berichtdoor tes » di 26 augustus 2014, 12:46

tnx allemaal! En ja rs, hoefsmid dat is nergens op uit gelopen haha en deze lifeguard heeft zeker zo'n mooi lichaam.. en is daarbij ook gewoon nog een stuk leuker.. Maar ach wie weet loopt dit wel helemaal op niets uit als hij zo meteen terug verhuisd.. Ik hoop natuurlijk op het tegenovergestelde, maar ik moet wel realistisch blijven..
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Dating

Berichtdoor Noortje » wo 27 augustus 2014, 19:22

Geniet ervan! Hoe pijnlijk het ook is als hij vertrekt, je hebt nu een heerlijke tijd met hem en dat is ook zó waardevol!

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 07 september 2014, 18:43

Ik heb altijd gehoopt een soulmate tegen te komen, daar heb je er meer van en als je veel geluk hebt kom je er een of meer in je leven tegen.

Ik ben tot mijn verbijstering mijn soul twin tegengekomen 8 dagen geleden, daar is er maar één van.
Ze is als een atoombom mijn leven ingekomen. De vergelijking met alle voorgaande dates gaat volledig mank. Het is me nu volkomen duidelijk dat de date van van een week of 6 terug nergens over ging, hoewel ik toen dacht van wel. Ik weet nu ook waarom zoveel voorgaande dates tot niets moesten leiden. Karma had iets heel anders voor me in petto. Na meer dan 70 dates overkomt me iets wat van een totaal andere orde is.
De rest steekt volkomen flets af bij deze vrouw.

We herkenden elkaar onmiddellijk.
Als we elkaar omhelzen, moeten we soms huilen omdat we elkaar teruggevonden hebben.
We missen elkaar als we uit elkaar zijn en we durven dat ook uit te spreken.
Aan de andere kant voelen we beide dat de ander er in gedachten is.
We denken hetzelfde: zij spreekt dingen uit als ik ze denk en andersom.
We lopen volledig synchroon.
De kans op een contact was nihil maar is door ongewone omstandigheden van haar en mijn kant extreem "toevallig" tot stand gekomen.
We uiten ongeremd alle emoties en gedachten, dit is de meest open communicatie die ik ooit met iemand heb gehad.
We stellen ons volledig kwetsbaar op, alle schilden, harnassen en pantsers die we om onze ziel hadden hebben we laten vallen.
Binnen een week spreken we naar elkaar uit dat we onvoorwaardelijk van elkaar houden, iets wat zowel zij als ik nog nooit gedaan hebben.

Karma at work... we feel so blessed.
Laatst gewijzigd door Aphrodites' zoon op zo 07 september 2014, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Dating

Berichtdoor 230volt » zo 07 september 2014, 18:49

Dat vind ik ontzettend fijn voor je, AZ!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 07 september 2014, 18:56

Dat vind ik ontzettend fijn voor je, AZ!
Dank je 220volt!

We zijn beide nog in shock... en hebben beide het gevoel dat we het zo verschrikkelijk verdienen.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Dating

Berichtdoor 230volt » zo 07 september 2014, 19:08

Ik heb jouw postings gevolgd en ik weet zeker dat je het verdient!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

jenda65
Berichten: 2484
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 12:06

Re: Dating

Berichtdoor jenda65 » zo 07 september 2014, 19:10

Wat ben ik blij voor je AZ!!
En weet waar je het over hebt.. ik ben de mijne ook tegen gekomen...

Geniet van dit gevoel!!

Xxx
When you say YES to others,
make sure you are not saying NO to yourself.
-Paulo Coelho-

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Re: Dating

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 07 september 2014, 19:17

Wat ben ik blij voor je AZ!!
En weet waar je het over hebt.. ik ben de mijne ook tegen gekomen...

Geniet van dit gevoel!!

Xxx
Dank je jenda65!

Wat fijn voor je! Herkende je hem ook onmiddellijk?
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten