bang dat de kinderen wakker worden????

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

plokkie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 maart 2007, 15:43

bang dat de kinderen wakker worden????

Berichtdoor plokkie » di 05 juni 2007, 15:27

Vaak heb ik ontzettend veel zin om eens flink luidruchtig te vrijen met mijn man maar dan ben ik bang dat onze kinderen wakker worden en opeens in onze kamer staan. Daarom moet het meestal zachtjes gebeuren. Dit is ook wel spannend maar af en toe luidruchtige seks is ook wel lekker. Hoe lossen jullie dit op? Of is dit jullie al eens gebeurd en hoe reageer je dan.

groetjes van plokkie

philos
Berichten: 401
Lid geworden op: wo 21 februari 2007, 16:07
Locatie: amsterdam, creatieveling

Berichtdoor philos » di 05 juni 2007, 15:30

klinkt bekend. en tot nu toe noodgedwongen nog steeds zachtjes moeten doen.

Plupke
Berichten: 47
Lid geworden op: do 19 april 2007, 17:11
Locatie: Roosendaal

Berichtdoor Plupke » di 05 juni 2007, 15:42

Tja.. Misschien de kids een weekendje naar opa en oma?
Als het donker wordt, zijn alle katten luipaarden.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 05 juni 2007, 16:42

Haakje op de deur en tja als ze het horen... we doen redelijk zachtjes, maar ik hou me niet in.
Ze (15 en 10) weten dat we vrijen, laatst nog zat het haakje erop toen ze binnen wilden komen. En kwam de vraag 'waarom is de deur op slot?'
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » di 05 juni 2007, 21:11

Als ze groot zijn, gaat dat nog maar als ze klein zijn... ik vond het wel een domper op mijn seksleven. (één voordeel van co-ouderschap nu :oops: :D )

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

stil

Berichtdoor mayte » di 05 juni 2007, 22:38

Mijn kids zijn vaste slapers! ik hou we wel in, maar echt stil kun je het niet noemen.... nog geen klachten/vragen gehad
Misschien afspraken maken dat er eerst geklopt moet worden (al dan niet een haakje op de deur)
Vrijen is iets heel natuurlijks, hoeft niet stiekum/verborgen te worden gehouden (uiteraard achter gesloten deur!) dus ze mogen beste weten dat papa en mama af en toe stoeien in bed toch!
Laatst gewijzigd door mayte op wo 06 juni 2007, 9:43, 1 keer totaal gewijzigd.
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 05 juni 2007, 22:55

Als ze groot zijn, gaat dat nog maar als ze klein zijn... ik vond het wel een domper op mijn seksleven. (één voordeel van co-ouderschap nu :oops: :D )
Juist toen ze klein waren vond ik het makkelijker, dan slapen ze eerder en heb je meer tijd...
Nu ze soms nog rondlopen als wij naar bed gaan, vind ik het lastiger. :roll:
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 06 juni 2007, 8:32

Mijn jongens zijn al groot inmiddels, als wij op de dag willen vrijen gaat de deur op slot. s' avonds wilde ze wel eens binnen komen maar we hebben gezegd dat er geklopt moet worden en op antwoord gewacht voor ze binnen kunnen komen. Nooit meer een probleem geweest.

Lotusvrouw
Berichten: 123
Lid geworden op: za 24 februari 2007, 23:42
Locatie: Belgie - Ondernemend
Contacteer:

Berichtdoor Lotusvrouw » wo 06 juni 2007, 12:28

Tja, met kids gaat het nu eenmaal moelijker :wink:

Wat ons betreft, de heftigere vrijpartijen houden we wel voor s'nachts. Als ze slaapt dus. Bijna nooit overdag als zij thuis is (kan wel gebeuren op ne luie zondagmorgen :wink: maar dan wel stilletjes.) Ze weet ondertussen al veel over de bloemetjes en de bijtjes, en dat we heel graag vrijen steken we ook niet onder stoelen of banken. Maar keiluid klaarkomen terwijl ze in het kamer naast ons zit, doen we nu ook weer niet :wink:

Dat het zeeer dikwijls jeukt als ze thuis is, dat kan gebeuren. Maar van een beetje uitstellen is nog niemand gestorven, en dat op zichzelf kan wel best leuk zijn :twisted: (beetje teasen, beetje plagen...)

Voor de rest is er altijd de regel geweest....als de slaapkamer deur dicht is, aankloppen! Want, (mag ze best weten) je weet nooit wat je erachter gaat aantreffen :twisted: (hehe, Schrik dat ze heeft :lol: )
The name we give to something shapes our attitude toward it.
Katherine Paterson

dradi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 15:22

Berichtdoor dradi » wo 06 juni 2007, 14:09

Even antwoorden als 'het kind' - ik hoorde echt alles!! Ik ben dan eens gaan vragen of ik niet in de kamer van mijn zus zou willen 'verhuizen' (overdag, uiteraard). Mijn ouders vroegen waarom ik dat per se wou en dan kwam het er uit... Dus - ik slaap al jaaaaaren in de kamer van mijn zus!!

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » do 05 juli 2007, 21:13

Of gewoon vaker buiten de deur sex hebben.
PC of bij een ander paar (PR) of een hotelletje of een erotische beurs of bos of .....

We doen het wel eens als we zeker weten dat ze allebei slapen, maar dan nog moet je je soms inhouden ivm geen slot. Ik kan (als het kan) nogal luidruchtig zijn! :lol:

Kiana
Laatst gewijzigd door Kiana op do 12 juli 2007, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

havix
Berichten: 45
Lid geworden op: di 24 augustus 2004, 14:43
Locatie: zuid holland

Berichtdoor havix » wo 11 juli 2007, 14:04

Heb net oma gevraagd of ze binnenkort op de kinderen kan passen.Gaan een dagje naar de sauna (en nee ik weet dat daar niet gesext mag worden) maar de spanning zal om te snijden zijn en dan is een stil landweggetje of een stukje bos snel gevonden

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » do 12 juli 2007, 12:25

:shock: Kianan doen jullie het als jullie beide slapen?


:twisted: sorry kon het niet laten 8)

Wij doen het smorgens de zondag als ze naar tv kijken is lekker ver genoeg van onze kamer
of snachts als we zeker zijn dat de kinderen slapen en tsja pech als ze wakker worden...
maar het leukst is als ze op scouyskamp zijn en/of bij opa/oma of schoonbroer
dan blijven de deuren zelfs openstaan :lol:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Suzanne-74
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 28 mei 2007, 14:33

Berichtdoor Suzanne-74 » do 12 juli 2007, 12:32

Bij ons slapen ze op de verdieping boven ons. Scheelt ook dat ze nog klein zijn en goed slapen, dus na een uur of 8 kunnen we onze gang gaan. En tja, mochten ze een keertje binnen stiefelen, da's dan pech. Niets natuurlijkers dan toch? Wel goed om alvast je verhaaltje over sexuele voorlichting klaar te hebben (toegespitst op hun leeftijd).
We zetten zich ook wel eens voor de tv op zondagochtend en gaan dan samen "douchen" :D

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » do 12 juli 2007, 20:11

@Deco,

Typfoutje; ik bedoel ze, ik heb het al veranderd.


Inderdaad wij mogen ze ook wel eens naar opa en oma brengen.

Dan hebben wij vaak plannen buiten de deur!! :wink:

Kiana


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten