ontmaagding

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

ontmaagding

Berichtdoor cutee D » do 01 februari 2007, 0:43

jaaa en nu het welbekende puber-item.. ontmaagding!!!
vraag 1: had je liever je eerste keer gehad met iemand van wie je denkt te houden, of leiver met iemand bij wie je je onwijs op je gemak voelt..?
vraag 2: als je terugkijkt.. wat was er ht leukste aan, wat had je mss liever anders gezien, was het heel gespannen, of juist in een heel gezellig melige bui dat je allebei zo'n lol hebt dat je niet meer verder kon,, kwamen jou/zijn/haar ouders binnen, of was het mss op n heel debiel plekje..?? :P

sorry mensen, het is laat op de avond, en ik ben nieuwschierig!!! :lol:

xx*D*xx
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 01 februari 2007, 2:11

Mijn eerste keer was met mn vriendje waar ik erg verliefd op was, en hij was ook maagd.Ik ben uiteindelijk bijna anderhalf jaar met hem gegaan.
Ik hoor weleens gruwelverhalen van meisjes/jonge vrouwen die er nare gedachtes van hebben en nare ervaringen, maar ik kon me eigenlijk geen fijnere vriend voorstellen (op dat gebied)om dat als eerste met hem te beleven...wij zijn ontzettend gaan experimenteren en daar pluk ik nu nog vriuchten van :oops:

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 01 februari 2007, 16:20

Ik ben dan wel een man maar ook voor mij was er een eerste keer. Is dit ook een ontmaagding? Ik was 16 en had een viendinnetje wat 17 jaar was. Leuke meid en ze had meer ervaring dan ik. Zij heeft me de eerste beginselen geleerd, het deed geen pijn en ik denk er met genoegen aan terug.

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » do 01 februari 2007, 16:46

Mijn eerste keer was ik 16,
Voor hem was het ook de eerste keer... Achteraf wou ik dat iok nog had gewacht... Niet dat ik er echt spijt van heb hoor..
Heb er op dat moment niets van gevoeld (hij was klein geschapen) en het was ook snel voorbij.
Als ik het over mocht doen zou ik toch met iemand gaan met meer ervaring (laten we zeggen dat ik nu de boel overdoe).
Ik heb er ook een hele tijd niets aan gevonden, maar dat is inmiddels wel anders :p

Ikke
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 29 januari 2007, 9:39

Berichtdoor Ikke » do 01 februari 2007, 18:36

mijn 1e keer was 3 maanden voor mijn 16e verjaardag. met mijn toenmalig vriendje die heeeeel erg graag wilde.... uiteindelijk gebeurde toen ik op een avond moest oppassen op miijn neefje en nichtje in het logeerbed.
Het deed pijn en ik bloedde een beetje want ik was uitgescheurd.
(auw) Niet de meest prettige ervaring maar gelukkig later alles goedgemaakt met andere vriendjes!
X
ikke
Een dag niet geflirt is een dag niet geleeft

verdwaaltje
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 21:29
Locatie: wachtend in dromenland

Berichtdoor verdwaaltje » do 01 februari 2007, 20:08

Ontmaagding:

Goh, ik was 21, lid van de <<no sex until marriage-clan>>, en mijn partner iets jonger en eveneens maagd.

Huwelijksnacht: waren van te voren gewaarschuwd "het kan moelijk gaan", maar al ruim een jaar aan het wachten. Allebei zo geil als boter (sorry voor plastisch taalgebruik). In één woord geweldig. Weet nog hoe vaak in drie dagen: eeeerrrruuuuggg veel.

In inmiddels etteljike jaren geleden en sinds enige tijd relationeel na een dip weer geweldig.

Blij dat ik bij dezelfde partner ben, zij heeft nu de (open) ruimte, en als ik die wil, ik ook.

Maw van de voornoemde clan zijn we geen van beiden meer lid. Toch is het iets, wat ik niet had willen missen, ondanks pijn, verwarring toen we er weggingen. Het heeft gevormd en is een deel geworden van wie ik nu ben/wordt.
Niets is zo veranderlijk als de waarheid

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 01 februari 2007, 23:59

Ik was 16 en ik had een heel leuk vriendje waar ik alleen nog maar mee gezoend had. Verder zijn we nooit gegaan, toen ik op een warme zomerdag bij hem langs ging en zelf vond dat ik er wel klaar voor was. Ik wilde niet wachtten op de ware want dat wist ik toch niet van te voren, maar ik moest en zou met hem. Eerst gingen we onder de douche wat heel spannend was want behalve bij biologie had ik nog nooit een (jonge)man naakt gezien en hij mij niet. Daarna doken we in bed en tja we deden alles voor de 1e keer. Nu bijna 5 jaar later spreek ik hem nog steeds en we zijn goede vrienden. Ik hield niet van hem en de seks viel me tegen omdat ik dus vuurwerk verwachtte en werkelijk dacht van: Is dit het nou? Draait hier de wereld nou om?
Nu ik ouder ben weet ik wel beter maar, mijn 1e keer was vooral heel ontspannen, simpel, en vooral leuk niet meer niet minder.

Ikzelf heb op mijn 17e weer mijn beste vriend ontmaagd. Hij was blij, en ik voelde me stoer! En nu nog zoeken we elkaar wel eens op om het nog even over te doen :D

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » vr 02 februari 2007, 14:07

Ik was 22 toen ik m'n vriend leerde kennen. Voor hem was het niet de eerste keer, voor mij wel.

Vond er eigenlijk niets aan, deed me niet zo veel.
Had vooral in het begin érg veel moeite met klaarkomen.

Maarre..... álles is hélemaal goed gekomen hoor!

Of ik spijt heb hoe het gegaan is. Nee! Absoluut niet.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 03 februari 2007, 0:26

Wetende wat ik nu weet .. hmmzz dan was mijn ontmaagding werkelijk een ramp.. maar voor toen was t prima...
Geen slechte herinneringen aan ofzo...

Verder geannalyseerd.. ik zou als ik met de kennis van nu het allemaal over mocht doen zeker een van mijn latere minaars kiezen om me te ontmaagden.. zeker omdat ik veel betere sex had met hem.. nu hoor ik mezelf denken wellicht ook wel omdat ik toen meer ervaring had... Maar denk dat ie zowiezo wel erg goed was .. zucht.. ben er niet mee getrouwd...

Mening op de stelling:
1) Liever met iemand waarbij ik me op mijn gemak voel ( ehh kanttekening.. hier spreekt een persoon die sex en liefde al lang geleden heeft losgekoppeld)
2) Mijn eerste keer was met mijn toenmalige vriendje dag voordat ik jarig was.. op mijn eigen zolder in het zaagsel ( net nieuwe vloerdelen) en mijn moeder die even later doodleuk opmerkte of de volgende keer dat ik sex had ik dat niet beter gewoon op bed zou kunnen doen scheelt stofzuigen.. grmbl.....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

Berichtdoor cutee D » zo 04 februari 2007, 20:51

@ Savanne
hahahahahaha :lol:
lekker hea n eigen zoldertje..:P
geweldig zo'n moeder.. :lol:

xx*D*xx
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 04 februari 2007, 21:00

Ik was de twintig allang gepasseerd en dacht niet zoveel na over seks. Ja, het leek me wel leuk, maar ik deed er niks voor. Nooit een vriendje gehad, nog nooit wat gefoezeld of wat ook. Wel het nodige gelezen en door een inschattingsfoutje van mijn ouders ook wel wat gezien (nee, niet mijn ouders, maar een te achteloos verborgen filmpje mét de bijbehorende afspeelapparatuur...). Niet helemaal onvoorbereid dus, maar ook niet langzaam ingewijd.

En daar was ie dan, in de discotheek. De jongen waar ieder meisje smachtend naar keek, van droomde. Hij was knap, charismatisch, perfect gekleed, kon dansen als de beste en had aan aandacht geen gebrek... en DUS ver buiten mijn bereik. Dacht ik...

Hij dacht daar heel anders over. Versierde me. En ik dacht: 'nou, waarom ook niet'. Ik heb het hem wel verteld, dat hij de eerste was, maar ik had het idee dat hij dat gelijk weer vergat. De hele nacht was het feest. De volgende ochtend, vlak voordat ik de deur uit liep, gaf hij me een zoen en zei: 'Dat ik de eerste was, daar geloof ik dus helemaal niks van!'... Ik vond het warempel nog een compliment ook :lol:

Annemiek
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 05 januari 2007, 23:28
Locatie: Nederland

Berichtdoor Annemiek » di 06 februari 2007, 22:30

Mijn eerste keer? da's lang geleden. Ik had het bedacht, dus ik stelde voor dat ik de pil zou gaan halen ( bij de Rutgers...) Ik had al van alles ondernomen ( aftrekken, me laten vingeren...dat was niet spannend... :P ) dus ik dacht nou wil ik het echte werk! Met mijn vriendje (2 jaar verkering mee gehad) voor beide voor het eerst...lekker veel geexperimenteerd, allen de echte 1e keer...viel een beetje tegen, ik dacht: is dit nou waar iedereen zich druk over maakt? Het was best goed,maar de echte ontmaagding vond volgens mij bij de huisarts plaats, ik verloor wat bloed bij mijn eerste inwendig onderzoek... :lol:
|Oh lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about...

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » di 06 februari 2007, 22:37

Mijn 'eerste' ontmaagding was niet fijn..dat had nooit zo mogen gebeuren. Maar mijn, wat ik als echte ontmaagding zie, was toch wel geweldig. Ja het was wat klungelig en stuntelig. Maar de sfeer was heel goed, we waren allebei heel erg verliefd en het was een groot avontuur. Het was voor ons allebei de eerste 'echte' keer. De daad zelf heeft niet lang geduurd de eerste keer, maar ik weet wel dat we daarna nog een hele poos lekker geknuffelt en gekletst hebben in bed. Dat was heel intiem en fijn.
Leven is het Zijn in jezelf durven toelaten.

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » di 06 februari 2007, 23:35

mijn eerste keer was met mijn eerste vriendje. Het heeft daarna nog vijf jaar geduurd ongeveer. Het was absoluut niet gepland, ik was gewoon zo geil en ik wilde het gewoon. mijn vriendje had daar geen problemen mee. Het was een fijne ontmaagding waarbij ik eigenlijk de touwtjes in handen had. De jaren daarna hebben we een fijn e sexuele relatie gehad. Deze relatie was wel met verschil van behoefte, ik meer dan hij wat nogal wat frustraties opleverde maar wel veel geexperimenteer.
Ik ben tevreden.

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » wo 07 februari 2007, 0:51

:)
Laatst gewijzigd door hadewijch op wo 02 mei 2007, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten