Zoenen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

kreeftje59
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 17:22

Zoenen

Berichtdoor kreeftje59 » ma 22 januari 2007, 20:32

Ik wil eerst even zeggen dat ik geen onderwerp heb gevonden daar waar mijn vraag over gaat....wellicht over heen gelezen?
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend...erg pril en beginfase. Maar nu zit ik met iets wat ik niet prettig vind en al helemaal niet weet hoe dit aan te pakken: hij kan niet zoenen, althans niet zoals ik het graag zou willen en de manier waarop hij het wel doet stoot me enigzins af. Het tongen voor hem bestaat alleen maar uit:tong snel in en uit de mond laten gaan, tong rechtuit dus, niet echt tongen vind ik. Beetje lebber effect en dat wind mij absoluut niet op. Ik heb het al een beetje met een grapje aangegeven, dat ik geen hondje ben, maar hij pakt het niet op. Hoe breng ik dit op de juiste manier over want ik vind hem wel heel leuk om alleen daarvoor te laten schieten, althans ik wil proberen tot een manier te komen van zoenen dat voor beide lekker is. Wie helpt mij?
Liefs
Kreeftje59
Alles aan mij is mooi, zelfs mijn pootjes....:-)

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » ma 22 januari 2007, 20:34

Er is maar één ding dat je kan doen lieve Kreeft....erover praten! Zéggen wat je fijn vind... Sommigen mensen zijn nu eenmaal geen natuurtalent maar leren kan altijd natuurlijk. Waarschijnlijk is hij je straks alleen maar dankbaar..

Succes!!
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

kreeftje59
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 17:22

Berichtdoor kreeftje59 » ma 22 januari 2007, 20:38

Een snelle reactie Spuit11 :lol: ....en geloof me...ik wil er over praten, maar zit met het feit dat we elkaar nu (pas) 3 weken kennen en vind het moeilijk daar nu al over te beginnen.....maar vooral: HOE?? Hoe zeg je tegen iemand dat ik het zoenen niet zo geweldig vind?

Kreeftje59
Alles aan mij is mooi, zelfs mijn pootjes....:-)

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » ma 22 januari 2007, 20:42

Ja misschien ben ik daar simpel in hoor...maar ik denk dat het alleen maar lastiger wordt naarmate je langer wacht met het te bespreken.
Je hoeft niet meteen bot te zeggen dat ie "er niks van kan".. :wink: maar opbouwende kritiek kan toch best?
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

kreeftje59
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 17:22

Berichtdoor kreeftje59 » ma 22 januari 2007, 20:44

Helemaal mee eens Spuit11....dus vertel mij...wat zou jij als opbouwende kritiek willen horen en wat is aanvaardbaar?
Dus tips zijn zeer welkom... :wink:

Kreeftje59
Alles aan mij is mooi, zelfs mijn pootjes....:-)

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » ma 22 januari 2007, 21:29

Ik denk dat ik het een beetje teasend zou doen..zo van: schat mag ik even leiden, volg jij maar dan breng ik je zo naar de 7e hemel..

Dan laat je zien hoe het moet en snapt ie het vast wel. En met een beetje mazzel gaat ie nog mee doen ook :wink:

Succes!

kreeftje59
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 17:22

Berichtdoor kreeftje59 » ma 22 januari 2007, 21:50

Thnxxx @NNa.....is een idee en dan maar hopen dat mijn *leiden* en manier van kussen hem inderdaad naar de 7e hemel brengt;-)
Meer tips?
Is er trouwens iemand die op basis van het * niet kunnen zoenen* een (beginnende) relaltie zou beeindigen?

Kreeftje59
Alles aan mij is mooi, zelfs mijn pootjes....:-)

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » ma 22 januari 2007, 21:52

Dat zou ik nooit doen..Ok zoenen is belangrijk..maar dat kun je leren zoals spuitje al zegt. Wees eerlijk op een lieve manier en dan komt de rest van zelf. En blijf vooral genieten.

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » ma 22 januari 2007, 22:20

Kreeftje, probeer het eens met: `weet je welke manier van zoenen ik het allerlekkerst vind?` En na die inleiding kun je hem vertellen hoe jij het graag wilt. Belangrijkste is echter inderdaad dat je eerlijk tegen elkaar bent. Misschien is hij nog onzekerder dan jij.
Carpe Diem

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » ma 22 januari 2007, 22:26

Dat zou goeg kunnen KZ, maar het hoeft niet zo te zijn.

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar Meneer van Porto kan er mee dan 10 jaar nog steeds niet veel van. Als hij heel geil is gaat het stukken beter maar er zijn gelukkig een hele hoop dingen die hij wel goed kan. We hebben ook tijdenlang niet getongzoend maar dat is natuurlijk ook niet echt een oplossing.

Wat ik heb gedaan is hem laten voelen wat ik lekker zoenen vind. Daarbij vraag ik hem wel mee te doen maar niet te actief. Dan gaat het best maar uit eigen beweging is hij er geen ster in.

Haha, hij komt net aanlopen en ik heb het nog een keer geprobeerd, maar het blijf matig tot slecht. Ook met uitleg...
Ik heb even voorgedaan hoe het voor mij voelt. Vond hij ook niet lekker!

kreeftje59
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 17:22

Berichtdoor kreeftje59 » ma 22 januari 2007, 22:58

Thnxx voor de reacties, hier kan ik wat mee. Rijst natuurlijk direct de vraag: wat is lekker zoenen? Natuurlijk is dat voor een ieder verschillend, maar wat zijn de basis elementen? Kunnen jullie dat aangeven? Voor hetzelfde geld is hetgeen ik lekker vind wel helemaal niks voor hem??

Kreeftje59
Alles aan mij is mooi, zelfs mijn pootjes....:-)

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » ma 22 januari 2007, 23:19

Wat ik lekker vind is een tong die zachtjes de mijne ontmoet, waarbij ik de honger en passie van de ander kan voelen.
Ook ben ik dol op kleine hapjes van lippen nemen en geven en al tongend elkaars mond verkennen.
Die soortement van koekoeksklok van Meneer van Porto vind ik dus niet zo lekker.

Veertje88
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 30 oktober 2006, 23:43
Locatie: Midden Nederland

Berichtdoor Veertje88 » ma 22 januari 2007, 23:35

Je kan het hem ook leren zonder woorden.. Tenminste dat heb ik wel ns gedaan.. Je stopt gewoon iedere keer met zoenen als hij het "niet goed doet" (wel m lief aankijken als ie verbaasd is) en probeert hem met je tong te leiden.. Als hij het dan weer overneemt stop je weer.. Je dwingt hem zo gewoon om op jouw manier te zoenen.. Zo doe ik het altijd en ik moet je zeggen dat het me tot nu toe altijd is gelukt :lol: Meestal zien ze het nog als een leuk spelletje ook :D Enne.. Hoe hij zoent zegt niks over zijn overige prestaties hoor :lol:

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

hey Evelien !!!

Berichtdoor gurley » ma 22 januari 2007, 23:44

zoenen ???? :oops: :lol:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » di 23 januari 2007, 0:13

Is dit een uitnodiging?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten