single vrouw en parenclub

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

lady33
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 17 januari 2007, 0:56
Locatie: noord holland

single vrouw en parenclub

Berichtdoor lady33 » do 18 januari 2007, 1:51

Hallo,

Ben sinds kort op deze site(jippie yeah yeah)en kom meteen al met een vraag.
Heb altijd de wens gehad om een parenclub te bezoeken,maar dan met partner.Nu heb ik op het moment geen partner(ook geen behoefte aan),maar wel behoefte aan sex en erotiek. En wil ook weleens uitvinden of ik nu wel of niet bi ben.De one night stands zijn niet echt mijn ding.Toch bang dat verkeerde tref en parenclub wordt naar mijn idee meer opgelet etc.Dan lijkt mij een parenclub de leukste oplossing.
En daar komt het probleempje............
Ik durf niet alleen!!! Ook misschien omdat ik niet echt het figuurtje 'model' heb? Wie wil zn ervaring als single dame in parenclub delen met mij?(en natuurlijk iedereen die op deze zeer leuke site is)
Ik heb dus totaal geen ervaring met parenclub,ook niet met partner.
Alvast bedankt!!

Greetzzzzz van lady33
I am good,I am bad and everything in between:)

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 18 januari 2007, 20:10

In parenclubs ga je jonge, oude, slanke, gezette, armere, rijke mensen tegenkomen. Kortom een doorsnee van de maatschappij, die in lingerie en ondergoed rondlopen.
Dames alleen mogen op sommige plaatsen gratis binnen, op andere betalen ze een prikje. Best op een zaterdag gaan. Dan zijn het enkel paren en alleengaande vrouwen. In sommige clubs kan je je kleren aanhouden, hoewel je dan na dress-code time uit de boot valt. Alleengaande vrouwen ga je er niet zo veel aantreffen.

Welke voorstelling heb je van zo'n club in je hoofd:sommige hebben een nat gedeelte (sauna+jacuzzi), discotheek, lounge bar, zwembad, restaurant etc...

In Noord-Holland heb je Monique-erotique in Wieringerwerf en de Fata Morgana zal ook worden aangeraden. Of als je er zachtjes wil inbollen, even googlen of de NVSH geen activiteiten heeft in je streek. Die zijn meestal gezellig en op contact gericht.

lady33
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 17 januari 2007, 0:56
Locatie: noord holland

Berichtdoor lady33 » do 18 januari 2007, 23:50

Het is niet zo zeer dat ik niet weet wat de regels etc zijn in een parenclub.
Heb via internet ook al genoeg gesurft/gekeken. Maar zou zo graag de ervaringen van single dames willen lezen. Positief en negatief.
Maar evengoed bedankt voor je uitleg hoor,stel het zeker op prijs.

greetzzzzzz
I am good,I am bad and everything in between:)

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » vr 19 januari 2007, 17:05

goh buiten alle ervaringen zeg ik vlakaf .... volg uw hart en doe het !

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Witte raven...

Berichtdoor thisWaltz » vr 19 januari 2007, 23:53

Sorry van nog eens binnen te vallen. Ik denk dat je niet veel vrouwelijke reacties zal krijgen. De meeste vrouwen durven niet alleen naar een parenclub en zoeken zich meestal een mannelijke begeleider/vrouwelijke begeleidster.
Hoewel vrijgevochten de dames hier ook zijn, zo vrijgevochten dat ze er voor uitkomen dat ze alleen naar een club zijn geweest, zijn ze ook weer niet.
Ik heb jaren ervaring met die gelegenheden en, tenzij de NVSH, ben er tot nog toe nog niet veel alleengaande vrouwen tegengekomen.
Je kan altijd een pionierster zijn en de stap wagen.... Je overleeft het heus wel :D

lady33
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 17 januari 2007, 0:56
Locatie: noord holland

Berichtdoor lady33 » za 20 januari 2007, 15:11

Hopelijk geen pijn gedaan bij het binnen vallen? :lol:

Wat jij al opperde over het iemand mee nemen,tja heb ik ook aan gedacht.Maar mn vriendenclub is niet zo vrijdenkend,helaas.Enige die dat wel is,is mn exman.........maar daar zat ik nu net niet op te wachten :?
Het is jammer dat er (nog) geen vrouwen hebben gereageerd,maar alles op zn tijd hoor.Het is geen moeten,het mag. (goh waar heb ik dat toch meer gelezen)

greetzzzzz
I am good,I am bad and everything in between:)

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » za 20 januari 2007, 16:32

http://www3.radio-rijnmond.nl/rutger/aflevering_5.wmv
Rutger is een Nederlandse programmamaker en gaat voor de eerste keer naar een parenclub. Superleuk filmpje!

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » za 20 januari 2007, 17:31

filmpje gezien *criedmyeyesout* 8)

(ambivalent) 8)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » za 20 januari 2007, 17:43

Dat filmpje ken ik.
Mijn mening? Ziet er gemaakt uit. Heb het idee dat dit allemaal modellen zijn. En dus niet precies weergeven hoe het er dus in een parenclub aan toe gaat. En waarom als het het over parenclubs gaat, word er dan meestal de fun4two voor gebruikt?

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

sofaklets !!!

Berichtdoor gurley » za 20 januari 2007, 17:51

zal wel iets voor insiders zijn *art*
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » za 20 januari 2007, 19:17

Dat filmpje ken ik.
Mijn mening? Ziet er gemaakt uit. Heb het idee dat dit allemaal modellen zijn. En dus niet precies weergeven hoe het er dus in een parenclub aan toe gaat. En waarom als het het over parenclubs gaat, word er dan meestal de fun4two voor gebruikt?
Neen, zo gaat het er niet aan toe. In de Fun heb ik de indruk dat ze enkel schoon volk-Johnny en Marina-type binnenlaten. Waarom de Fun. Omdat het de mooiste club van Nederland is, maar niet van de Benelux: dat is Acanthus. Die overtreft de Fun.
Nu ga ik niet meer naar NL voor clubs. België heeft er tegenwoordig meer dan NL, dus als ik naar een luxeclub wil, stap ik Acanthus binnen. De themafuiven daar zijn altijd iets origneels. Bovendien kan je er blijven overnachten. Ochtendsex en ochtendontbijt hebben :D
En bij Maxfollies.be is de atmosfeer altijd sexueel geladen, dus stap ik ook liever daar binnen. Da's de enige club waar ik ooit om twee uur als iedereen al naar huis ging, door een vrouw werd uitgenodigd om te sexen. Ik moest het dus niet proberen of ik mocht meedoen of niet. Ze vroeg het zelf.
Als je er geen kaas van gegeten hebt, best eens aan een NVSH-activiteit (parensoos) deelnemen of bij Monique in Wieringerwerf binnenstappen.

havix
Berichten: 45
Lid geworden op: di 24 augustus 2004, 14:43
Locatie: zuid holland

Berichtdoor havix » ma 22 januari 2007, 14:01

ik heb je een prive berichtje gestuurd Lady.

lady33
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 17 januari 2007, 0:56
Locatie: noord holland

Berichtdoor lady33 » ma 22 januari 2007, 17:16

Ik moet nog ff geduld hebben met lezen van prive bericht.Ben nog niet actief genoeg hier.:)
Maar komt goed,alvast bedankt reddevil
I am good,I am bad and everything in between:)

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » ma 22 januari 2007, 17:34

Kent iemand een club, of organisatie waar het geen ge-Johnny & Marina is?

Bitte? Iemand?

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

Berichtdoor Stranger » ma 22 januari 2007, 17:42

heb helemaal geen kaas gegeten van parenclubs.
moet je dan perse met andere koppels fozen en neuken?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten