klaarkomen vrouw en alcohol

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

leinna
Berichten: 4
Lid geworden op: do 12 oktober 2006, 7:35

klaarkomen vrouw en alcohol

Berichtdoor leinna » do 12 oktober 2006, 7:41

Hoi allemaal,

Even een vraagje...ook ik heb net als zovelen moeite met klaarkomen. Met mij hand lukt het af en toe ( het duurt zo lang en vraagt veel concentratie en daar heb ik niet altijd het geduld voor !) met een vibrator gelukkig altijd. Ik ben nog nooit bij mijn ex man klaargekomen. Hier had ik 15 jaar een relatie mee. heb nu een nieuwe vriend en hij wil zo graag. en ik ook. Heb me voorgenomen om open te zijn en te zeggen wat ik lekker vind maar toch lukt het niet. Een vibrator gebruiken waar hij bij is vind ik moeilijk en heb ik dus nog niet gedaan. Weet ook niet of ik dat ooit durf.
Nou vraag ik me af of alcohol zou kunnen helpen ? Misschien dat mijn remmingen een beetje zullen wegvallen ? Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat alcohol het krijgen van een orgasme juist moeilijker maakt, maar ik denk dat mijn niet klaarkomen bij vriend voornameljk komt door het je niet kunnen laten gaan en remmingen. Want hij neemt wel de tijd die ik in principe nodig heb om te kunnen klaarkomen.
Wat denken jullie ?
Alvast bedankt !!

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » do 12 oktober 2006, 8:00

Misschien zou alcohol kunnen helpen je wat losser te maken. Misschien zou je op die manier, met wat alcohol in je lichaaam, wel klaar kunnen komen.

Misschien kan je na enige tijd niet meer ZONDER alcohol klaar komen. Misschien is dit wel het grootste gevaar in deze situatie.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 12 oktober 2006, 11:27

Het antwoord op je vraag is niet zo eenvoudig.. het ligt er maar net aan hoeveel alcohol je nodig hebt. Als 1 glas zou volstaan heb je geen risico en zal het zeer waarschijnlijker je makkelijker af gaan.

Dat alcohol slecht is voor het krijgen van een orgasme klopt overigens ook maar dan spreek je over meer alcohol. Als er TE voorstaat is het niet goed voor je prestatie`s ( niet als vrouw en zeker niet als man)

Ik denk wel dat je beter moet gaan kijken naar de oorzaak en niet syptoombestrijding wil gaan toepassen ( wat alcohol in mijn ogen is)

Zover ik het nu lees gok ik op een stukje gene en dus gezonde spanning die je van je orgasme af houden... beter ( maar niet makkelijker) om hier dus aan te werken.


Hopelijk heb je wat aan mijn theorietjes..

Liefs Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » do 12 oktober 2006, 12:01

alcohol, maar ook wiet, kunnen een hulpmiddel zijn op weg naar de ontspanning. voorwaarde voor beiden is dat je het samen geniet en dat je de inname heel beperkt houdt, want anders werkt het inderdaad averechts.

een glaasje wijn (eentje!) of samen een half jointje (thaise wiet, niet die nedershit) kan de boel heel erg opleuken, vooral wanneer je tijdens het genieten daarvan elkaar opgeilt met leuke praatjes zonder elkaar aan te raken. zorg daarbij voor sfeer: kaarsjes, muziek etc.

het zijn maar hulpmiddelen, maar vaak net genoeg om over een grens te geraken, waardoor het de volgende keer wat makkelijker gaat.
lust for life

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » do 12 oktober 2006, 13:06

Alcohol..................kan helpen te ontspannen, maar te veel alcohol ontspant natuurlijk weer te veel en lukt het ook niet. :?

Waarom durf je jezelf niet over te geven, valse schaamte?! Hij mag je toch naakt zien, jullie vrijen samen, en toch durf je het laatste beetje niet over te geven. Waar ben je bang voor? :shock:

Alcohol kan(mag) nooit een oplossing zijn, probeer bij jezelf te ontdekken waarom je dat laatste beetje voor jezelf wilt houden.

Ik heb in het zelfde bootje gezeten......
Mijn huidige vriend alles uitgelegd, hij vond het fijn dat hij toe mocht kijken hoe ik het deed, (heeft goed opgelet en geleerd :wink: )
Het was ENORM moeilijk dit te doen :oops: , je geeft jezelf helemaal bloot, ik schaamde :oops: me wel, maar ik vond dat WIJ er recht op hadden, dat ook ik van het vrijen durfde te genieten samen met hem...... Hij voelde zich "vereerd" dat ik dat voor ons deed..... Hij vond het spannend toen ik voor het eerst voor hem een vib gebruikte, (zo spannend zelfs, dat ik er nu al meerdere kado heb gekregen 8) )

Het was de moeilijkste tijd van mijn leven, maar het was het dubbel en dwars waard. Jij hoeft je nergens voor te schamen, hij zal het geweldig vinden als je jezelf durft over te geven.....
wat kan er nou gebeuren?................. Waarschijnlijk een fantasties sexleven als gevolg :D :wink:

Heel veel liefs en zet 'm op (gewoon figuurlijk dan :lol: )
Mayte
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

leinna
Berichten: 4
Lid geworden op: do 12 oktober 2006, 7:35

Berichtdoor leinna » do 12 oktober 2006, 17:08

allemaal heel erg bedankt voor jullie antwoorden ! Ik denk dat er inderdaad wat gene bij zit, ik zou echt niet durven om hem te laten zien hoe ik het met een vibrator doe. het probleem is ook dat ik alleen zelf kan klaarkomen zonder vibrator als ik echt heel opgewonden ben en er de tijd voor neem. Vaak neem ik die tijd niet en gebruik ik dus mijn vibrator, gaat het lekker snel. Het zal dus ook zo zijn dat als hij mij klaar zou willen laten komen, dat ook veel tijd kost, en dan heb ik al snel zoiets van dat het hem verveelt of dat het te prestatie gericht wordt. Ontspannen lukt dan al helemaal niet meer natuurlijk. Ik kan niet zo goed tegen alcohol en één glaasje heeft direct effect. ook word ik er (nog)verliefder van en heb dus meer zin om te vrijen.Daarom dacht ik dat het misschien zou helpen, wil alleen niet dat het averechts werkt. Tis wel moeilijk hoor.
Maar ik blijf het maar gewoon proberen ! Nogmaals bedankt !

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » do 12 oktober 2006, 17:30

Hoi!

Mijn ervaring is dat een glaasje bier of wijn er zeker voor kan zorgen dat je sneller geil bent en makkelijker klaar kan komen. De overgang tussen wat ik dan maar noem 'van je hoofd naar je lichaam' gaan is makkelijker te maken. Ook kan ik best zonder alcohol klaarkomen maar met alcohol gaat het allemaal wel net iets makkelijker en losser.

Succes!
X

lieve vrouw
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 september 2005, 12:30
Locatie: twente

alcohol of...?

Berichtdoor lieve vrouw » do 12 oktober 2006, 22:41

heb je vraag en antwoorden gelezen en heb nog een vraagje nl:
durft je vriend zich wel bloot te geven?
Je kan het met een beetje alcohol gaan proberen,maar misschien kan je het geheel iets spannender maken met een muziekje,kaarsje,maar wat zeker nodig is, is jezelf durven over te geven aan hem!
Zolang je dat niet helemaal durft,denk ik niet dat het gaat lukken!

Ik praat ook nauwelijks met mn nieuwe vriend over ons sexleven,wij kunnen dat beiden eigenlijk niet,maar ondanks dat hebben we soms een lekkere uitspatting...zeker als we het een tijd niet gedaan hebben(wegens tijdgebrek oid)
Ik vind het heel lekker als hij me daar dan voor wakker maakt als we alle beide weer doodmoe in slaap gevallen zijn zonder daarvoor ....
In mijn slaperige bui weet hij me dan echt te verrassen!

Ik weet niet of je het durft,maar geblinddoekt worden is heel erg spannend,maar nogmaals...dan moet je dat wel durven!
Wel vind ik het een vereiste dat je vriend zich er heel erg voor uit zal moeten sloven,maar ik denk dat dat het probleem niet is(?)

Veel suc6!
geniet van het leven....het is toch al kort zat

leinna
Berichten: 4
Lid geworden op: do 12 oktober 2006, 7:35

Berichtdoor leinna » do 12 oktober 2006, 23:31

bedankt weer voor jullie tips !
Om nog wat antwoorden te geven : Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang bij elkaar en hebben nog maar 4 keer gevreeen. Blinddoeken ed is nog niet aan de orde :)
We hebben het er al wel over gehad omdat hij gelijk vroeg of ik klaargekomen was. Hij wil er alles aan doen, dat is het probleem niet en ik vind hem ook een goede minnaar. Ik zou ook kunnen zeggen wat ik fijn vind maar dat durf ik nog niet helemaal. Ik ben dan toch te veel bezig met de gedachte dat hij mij misschien raar vindt. Bovendien weet ik het niet zo goed omdat ik meestal klaar kom met een vibrator.
Ik ben gewoon nog nooit bij een man klaargekomen en ik vrees ook eigenlijk dat dat nooit zal lukken. Ik wil het echter graag proberen, en zal dit keer er alles aan doen.
Om mij in staat te stellen los te zijn en niet te veel na te denken over wat ik zeg of doe, denk ik dat wat alcohol mischien helpt.
Ik zie hem morgenavond weer dus zal het proberen !

lieve vrouw
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 september 2005, 12:30
Locatie: twente

raar?

Berichtdoor lieve vrouw » vr 13 oktober 2006, 12:49

Je schrijft dat je veel bezig bent met de vraag of hij je raar vindt...
Das raar! hihi...
Hij is bij jou omdat ie je leuk vindt,aantrekkelijk,etc.
DAAR moet je niet over twijfelen!
Dat kan een behoorlijke blokkade opleveren voor een orgasme.
Voel je vrij,mooi,lief en sexy, dan komt dat orgasme vanzelf.
Veel plezier volgende ontmoeting!!!
geniet van het leven....het is toch al kort zat

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » vr 13 oktober 2006, 18:31

Tja..... ik weet wel dat ik van alchohol bloedjegeil wordt. Maar dat ik juist weer moeilijker klaarkom.
Het kán een hulpmiddel zijn. Maar verwacht er ook niet té veel van.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » vr 13 oktober 2006, 23:24

Alleen bij het uitgaan drink ik eigenlijk alcohol en inderdaad ook ik word er wat losbandiger van. Je flirt makkelijker e.d.

Voordeel van wat alcohol in mijn lichaam is dat ik meer in ben voor de kinky spelletjes , ja inclusief stimulerende speeltjes en verkleedpartijtjes.

Het klaarkomen is bij mij nooit een probleem geweest dus alcohol maakt bij mij geen verschil.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

provincieman
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 21:59

Berichtdoor provincieman » wo 18 oktober 2006, 0:22

@ragna,

nederwiet is echt wel beter dan die thaise spul! probeer maar eens sneeuwwitje en dan praten we weer!. Van wiet wordt je lekker sloom en relaxt en zorgeloos. Dingen van de dag kunnen je niets mee schelen. Tenminste savonds is dat zo bij mij. Ik heb wel eens iemand een geile sms gezonden savonds, die ik echt serieus meende, terwijl ik smorgens dacht hoe heb ik dat kunnen doen. Dus wel een waarschuwing, het kan ook als een soort waarheidsserum werken. Om het in de psychologie van Freud te zeggen, je id neemt het over van je superego. Met andere woorden, je gedachten/wensen die in je graag werkelijkheid zou zien, nemen het over. e zijn even de baas. Je superego, degene die supervisie houdt over je daden en je geweten vormt, wordt aan de kant gezet door de wiet.
Het kan je losser maken, ook seksueel, maar je moet je wel afvragen of je de volgende morgen jezelf nog wel in de spiegel wilt aankijken. Je kunt namelijk iets gedaan hebben, waar je de volgende dag spijt van kunt hebben. Mijn advies is, doe iets en ga er achter staan, of doe iets niet en neem de gevolgen daarvan op je.

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » wo 18 oktober 2006, 8:22

bedankt weer voor jullie tips !
Om nog wat antwoorden te geven : Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang bij elkaar en hebben nog maar 4 keer gevreeen. Blinddoeken ed is nog niet aan de orde :)
We hebben het er al wel over gehad omdat hij gelijk vroeg of ik klaargekomen was. Hij wil er alles aan doen, dat is het probleem niet en ik vind hem ook een goede minnaar. Ik zou ook kunnen zeggen wat ik fijn vind maar dat durf ik nog niet helemaal. Ik ben dan toch te veel bezig met de gedachte dat hij mij misschien raar vindt. Bovendien weet ik het niet zo goed omdat ik meestal klaar kom met een vibrator.
Ik ben gewoon nog nooit bij een man klaargekomen en ik vrees ook eigenlijk dat dat nooit zal lukken. Ik wil het echter graag proberen, en zal dit keer er alles aan doen.
Om mij in staat te stellen los te zijn en niet te veel na te denken over wat ik zeg of doe, denk ik dat wat alcohol mischien helpt.
Ik zie hem morgenavond weer dus zal het proberen !
Ik zie dat je pas 4 maal gevreeen hebt met hem, laat het nu niet zo zijn, van zijn en van jouw kant uit, dat klaarkomen het belangrijkste is wat er is. Als je je daar op gaat focussen komt het niet goed. Je begint pas met elkaar, je kent elkaar net op sexueel gebied. Geniet van elkaar zoals je wilt en door de tijd heen zul je elkaar beter leren kennen. Als je over een jaar nog niet klaarkomt moet je eens verder gaan kijken. Je legt je nu een druk op die je niet nodig hebt. Klaarkomen is helemaal niet zo belangrijk. Elkaar echt goed leren kennen op sexueel gebied is veel belangrijker. Als dat goed zit en het vertrouwen is er aan beide kanten zal je zien dat klaarkomen misschien wel vanzelf gaat. Hij lijkt me zo iemand die vind dat als jij niet klaargekomen bent...hij het niet goed heeft gedaan. Wat een onzin. Laat hem zich bezig houden met zijn eigen genot en om jouw het naar de zin te maken. Vrijen is geen wedstrijd waarbij je aan het einde van de match klaargekomen moet zijn omdat je anders verloren heb.

leinna
Berichten: 4
Lid geworden op: do 12 oktober 2006, 7:35

Berichtdoor leinna » wo 18 oktober 2006, 21:45

Nou moet ik toch weer even reageren...hij is zeker niet zo iemand die denkt dat hij het niet goed gedaan heeft als ik niet klaarkom. Zijn vorige vriendinnen kwamen wel klaar en dat geeft hem een soort van zelfverzekerdheid. Ik geloof hem omdat hij duidelijk weet wat hij doet. Ik denk dat we er niet over gesproken zouden hebben als hij het niet, overigens indirect, had gevraagd. Daarna hebben we er over gesproken en heb ik eerlijk gezegd dat ik nog nooit met een man ben klaargekomen. Hij is degene die zegt dat het tijd nodig heeft en dat het uiteindelijk wel lukt. Hij zegt ook dat ik mij moet laten gaan en gewoon moet genieten en niet te veel moet nadenken over wat hij vindt ( want hij vindt mij gewoon lekker) of over klaarkomen ( want dat komt vanzelf). Verder is hij een hele goede minnaar en doet gewoon zijn best om mij te laten genieten en dat doe ik ook bij hem. gekke is dat ik andersom niets raar vind of zou vinden. Als hij geniet vind ik veel goed. Ik denk dat mijn probleem is dat ik zelf niet goed weet hoe ik klaar kan komen of het de tijd niet gun. Overigens is het weer niet gelukt en alhoewel ik heerlijk heb genoten baal ik daar wel van. Ik weet bijna zeker dat het zonder hulpmiddelen niet zal lukken met een man, wat ze ook doen. Bah. Ik ben een beetje gedeprimeerd eerlijk gezegd en voel mezelf een mislukkeling. Ik vind het soms ook zo oneerlijk, want ook als ik op deze site kijk ben ik echt niet de enige. waarom is het zo moeilijk bij veel vrouwen en bij mannen over het algemeen zo makkelijk ? Moet mezelf weer zien op te peppen, hulp is welkom !!
Bedankt in ieder geval weer voor jullie hulp !


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Morna, Semrush [Bot] en 3 gasten