Kousen of panties

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Kousen of panties

Berichtdoor barbie » di 29 augustus 2006, 23:21

Tijdens het shoppen kwamen ik en mijn vriendinnen op de volgende discussie:
Wat draag je bij een jurkje of rokje

Altijd panties
Altijd kousen
Afhankelijk van de situatie
Afhankelijk van mijn stemming
Afhankelijk van mijn kledingkeuze
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » di 29 augustus 2006, 23:25

wat draag ik bij een jurkje of rokje?
Dat ligt zeker aan de gelegenheid.....soms blote benen en soms van die hold-up dingen... En als het écht spicy moet dan jarretelles...

Maar straks als het weer wat kouder wordt en ik trek een rokje aan dan komen de panties weer uit de kast....wat dikkere zwarte ofzo
Ik zal nooit maar dan ook nooooit van die huidkleurige panties, of nóg erger: pantiesokjes, aan doen!

vampirella

Berichtdoor vampirella » wo 30 augustus 2006, 8:43

Dat ligt bij mij aan het rokje/jurkje en de temperatuur buiten.

Bij warm weer (uiteraard) blote benen. Is het daar te koud voor dan altijd kousen, nooit panties. Vaak hold-up kousen, maar sinds een paar maanden ook heel vaak kousen met een prachtige gordeltje met 8 clips.
Mijn superkorte schotse rokje draag ik of met zwarte gebreide kousen tot net over mijn knie of in de winter met een maillot en hoge laarzen.

Maar net als Spuit11 inderdaad nooit, maar dan ook nooit pantykousjes... yek! Dat vind ik zulke sexloze dingen. Ik zie het even voor me: bij een oververhitte vrijpartij, ontdaan van al mijn kleren, op mijn pantykousjes na..... brrrrrrrrrrrr.

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » wo 30 augustus 2006, 9:12

Ik draag eigenlijk alleen in de zomer rokjes en dan doe ik daar dus niets onder. Die paar keer dat ik in de winter een rokje aan heb doe ik daar een panty bij.

De pantysokjes waar spuit11 en vanpirella zo'n hekel aan hebben gebruik ik vaak bij open schoentjes waar ik anders heel veel blaren van krijg. Het is alleen om die blaren te voorkomen verder vind ik ze maar stom. En aangezien ik een redelijk sexloos leven heb (bij gebrek aan een vriendje) heb ik ze nog nooit uit hoeven doen bij een oververhitte vrijpartij en dat is maar goed ook :wink:
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 30 augustus 2006, 11:17

Maar net als Spuit11 inderdaad nooit, maar dan ook nooit pantykousjes... yek! Dat vind ik zulke sexloze dingen. Ik zie het even voor me: bij een oververhitte vrijpartij, ontdaan van al mijn kleren, op mijn pantykousjes na..... brrrrrrrrrrrr.

Ja maar vooral als je ze uitdoet.....die enorme onsierlijke striemen....BAH

vampirella

Berichtdoor vampirella » wo 30 augustus 2006, 12:05

Ja maar vooral als je ze uitdoet.....die enorme onsierlijke striemen....BAH
jaaaaaaaaaaa!
pantykousjes vallen bij mij in de categorie "broekrok"... je weet wel, waarvan Youp van 't Hek zei: je ziet pijpen, maar je moet er niet aan denken! :lol:

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » wo 30 augustus 2006, 12:57

holdup-kousen en verder niets - zowel onder jurken, rokken als onder lange broeken... en zomer en winter. alleen toen het zo bloedheet was, droeg ik geen beenbedekking.

ben nu aan het overwegen jarretelles aan te schaffen.

ik HAAT panties en pantykousjes. heb ook al een keer geprobeerd zo'n hybrideding te dragen dat het midden houdt tussen kousen en een panty, maar dat vind ik ook niks.
lust for life

pentagram1
Berichten: 879
Lid geworden op: do 17 augustus 2006, 10:16
Locatie: Zuid-West Brabant

Berichtdoor pentagram1 » wo 30 augustus 2006, 13:26

Hoi dames,

ff een mannelijke reactie op dit onderwerp.

Panty kousjes zijn inderdaad een grote afknapper, ook toen ik destijds mijn vriendin snel van die rotkousjes ontdeed werd het resultaat er niet beter op, want het randje van de kousjes stond nog steeds afgetekend op haar onderbeen. :?

Ze zouden die dingen mogen verbieden wat mij betreft :wink:

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 30 augustus 2006, 13:30

Ben het helemaal met je eens! Zullen we een anti-pantiekousjes-beweging beginnen! Uitroeien die hap! :lol:

Pff...ik heb echt lichamelijke weerstand tegen die dingen! Alleen die lucht al.....teveel assosiaties met oude vrouwtjes die hun panty's 2 weken dragen en dan rechtop in de hoek kunnen zetten.... :?

*sorry voor de dames die zweren bij die dingen*

aapje annie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 13:43

Berichtdoor aapje annie » wo 30 augustus 2006, 14:41

Ik ben ook niet echt fan van panties.
Naast het volledig seksloze uitzicht voelen ze ook nog eens vreselijk. Vooral als na een tijdje het kruis langzaam naar beneden kruipt en dan is het een hele sinecure om ze ongemerkt weer op hun plaats te krijgen.

Brrr geef mij maar blote beentjes!!!

aapje annie

Syrée
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 0:05
Locatie: NL

Berichtdoor Syrée » wo 30 augustus 2006, 14:51

Blote benen met kippenvel zijn ook niet sexy, dus als het weer nog niet warm genoeg is trek ik zonder gène een panty aan onder mijn rokjes.

Kan ik tóch een rok aantrekken...

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » wo 30 augustus 2006, 23:32

Tjonge, nog meer discussie dan met mijn vriendinnen :wink:

Vamp, dat van die hoge laarzen, 's winters draag ik ze ook maar dan over mijn nylons en in de laarzen... dikke wollen sokken! SEXY :oops:
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

eva
Berichten: 916
Lid geworden op: di 22 augustus 2006, 12:14
Locatie: juf twente

Berichtdoor eva » do 31 augustus 2006, 13:06

Leuke discussie!
Als ik hier met pantykousjes binnen zou komen word ik er door Adam zo weer uitgemikt.. grinn.
Ik vind het ook geen gezicht, die striemen op je benen..
Lang leve de hold-upkousen :)

eva :)

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » do 31 augustus 2006, 23:35

Ragna, wat is toch zo'n hybrideding :shock:
Kun je een foto googlen
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 31 augustus 2006, 23:47

Ik ben ook niet zo'n fan van panties en de kousvariant ervan. Nooit geweest ook, al heb ik ze jaren gedragen bij gebrek aan kennis van de alternatieven. Maar sinds ik de kousen en de holdups heb ontdekt, komt er hier geen panty meer in.

Bijkomend voordeel van holdups vind ik dat ze langer meegaan. Ik koop meestal een paar dezelfde, en als er dan 1 kous kapot gaat, hoef je ze niet direct allebei weg te gooien!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten