parenclubs

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

jindy
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 augustus 2006, 21:30

parenclubs

Berichtdoor jindy » ma 28 augustus 2006, 21:37

hallo ,ik ben jindy ,ik ben 28 jaar en heb al 9 jaar een relatie waarvan 2 jaar getrouwd.
ons sexleven begint een beetje uitgeblust te raken en ben op zoek naar spanning. het liefst met mijn partner natuurlijk.vrienden van ons gaan regelmatig naar parenclubs en mij lijkt me dat ook geweldig.
ik heb het al een keer met mijn man besproken,maar de ene keer lijkt het hem wel wat en de andere keer is hij helemaal anti,wat moet ik doen?

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » di 29 augustus 2006, 2:39

tsja...dat ken ik. heb ik ook met mij meissie..tenminste...het LIJKT haar wel wat om met een andere man te doen, te zoenen en eventueel meer). Maar idd, dan weer wel en dan weer niet....word er erg onzker van..

wat jij? Wat heb je allemaal al aamgedragen? aangegeven? motivaties?

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » di 29 augustus 2006, 13:55

Tsja, ik denk dat de nieuwgierigheid daarnaar bij beiden aanwezig moet zijn. Jij kan hem dan wel vanalles aandragen over de redenen waarom je erheen wil, maar hij zal zich een eigen beeld moeten vormen. Eigen redenen.

Wat je kunt doen is de websites van parenclubs die je aanspreken aan hem laten zien en ervaringsverhalen opzoeken (ook op deze site te vinden). Hij kan zich dan zelf een beeld vormen.

Groetjes,
Alison.

p.s. Verwacht trouwens niet dat het je uitgebluste seksleven kan opkrikken. Dat zal je toch samen moeten doen... Je kunt beter je verwachtingen bijdraaien naar het hebben van een gezellige avond met wie-weet-meer...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 22 gasten