* cuckolding

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

subhub

cuckolding

Berichtdoor subhub » za 06 september 2003, 11:45

Hoi subtoo,
Ik weet precies wat je bedoelt. Het ritueel van bediende zijn past bij ook bij mijn onderdanige sexuele instelling en helpt mij om me mentaal voor te bereiden op wat mijn vrouw en haar vriend zullen gaan doen. Mijn vrouw geeft mij allerlei opdrachten; het huis schoonmaken, het echtelijk bed klaarmaken voor sex -dekens en bovenlakens zijn daarvoor niet nodig, een schoon hoeslaken om de matras is genoeg- haar vriend ophalen, drankjes serveren en als ze zover zijn en begonnen zijn met tongzoenen, haar broekje uittrekken en haar vagina likken ter voorbereiding op hun geslachtsdaad. Dan voel ik mij echt haar slaaf; zonder status en nadrukkelijk ontdaan van mijn echtelijke sexuele rechten. En subtoo, ook mijn vrouw en ik houden heel veel van elkaar. Ook een relatie waarin beiden ervoor gekozen hebben om het sexuele machtsevenwicht sterk aan een kant te leggen, kan heel liefdevol zijn.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » za 06 september 2003, 16:23

@ subhub en subtoo...
alhoewel ikzelf niets heb met cuckholding, wil ik wel ff zeggen dat ik het mij goed kan voorstellen...

zomaar een positieve reactie van een onbekende forumster... :)

subhub

cuckolding

Berichtdoor subhub » zo 07 september 2003, 14:17

Goldengirl,
Kan ik uit jouw reactie afleiden dat je, net als mijn vrouw, een onderdanige man niet in aanmerking vindt komen voor, zoals zij het uitdrukt, HET spelletje?

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » zo 07 september 2003, 15:06

je bedoelt dat je als sub zijnde niets mag doen op het gebied van sex met je vrouw?
dat ligt denk ik aan hoe jouw vrouw jou wil "gebruiken"..
ik kan mij namelijk wel voorstellen dat je als sub zijnde juist "gebruikt" wordt om haar op alle mogelijke gebieden ter wille te zijn...

subhub

cuckolding

Berichtdoor subhub » ma 08 september 2003, 9:24

Bedoel je met 'niets mogen doen op het gebied van sex" de geslachtsdaad? Dan is het antwoord nee, dat mag ik inderdaad niet. Mijn vrouw behoudt dat voor aan mannen die sexueel niet onderdanig zijn. Mijn taak is dienstbaar zijn en op sexueel gebied het geven van veel orale sex. Aan haar en soms aan vriendinnen, want ze heeft de bevoegdheid om mij "uit te lenen".

Miss D

Berichtdoor Miss D » ma 08 september 2003, 13:37

Amaai, ik vind het pijnlijk om me in te leven. Maar ik heb een vraagje. Word je niet stikjaloers als je je vrouw ziet genieten van een andere man? En hoelang onthoud je je soms van sex met je vrouw of trek je je af als je vrouw bezig is met die andere?

sophop

Berichtdoor sophop » ma 08 september 2003, 13:43

deze mensen worden niet jaloers, nee, ze genieten er juist van als ze hun vrouw bezig zien met een ander. en ze genieten dubbel door deze abberatie en hun gevoelens daarover te exploiteren door de voyeur uit te hangen, hun voorkeur steeds weer te etaleren en die tot vervelens te herhalen.

d&e
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 30 juni 2003, 11:54

Berichtdoor d&e » ma 08 september 2003, 13:59

Een vraagje voor de subs:

Leven jullie zo full-continu? Of is het: nu starten we, en straks als Telefects begint, stoppen we en gaan we samen TV kijken en zeggen jullie tegen jullie vrouw: "Hey sjoe brengt es e pientje mee uit de frigo"

D.

Koekoek

Cuckold

Berichtdoor Koekoek » ma 08 september 2003, 18:21

Wat een heerlijk stuk leesvoer. Eindelijk eens de erkenning van mijn fantasie. Mijn vrouw en ik hebben het niet in de vorm zoals jullie dat hebben, maar ik vind het heerlijk om te zien, voelen, ruiken, en proeven hoe ze door (een) ander(en) geneukt is. Het voelt als iets unieks. Enorm opwindend is het om haar na zon beurt te mogen schoonlikken.
Zuo zelf wel een stapje verder durven maar daar is zij (nog) niet aan toe. Het is zeker bespreekbaar.
Blijf deze discussie met belangstelling volgen.
:D

fantasy
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 18 juli 2003, 14:33
Locatie: Saturnus

Berichtdoor fantasy » ma 08 september 2003, 18:31

Ik kan me hier totaal niet in deze mensen vinden, maar kom, mijn nieuwsgierigheid komt boven. Hoe begin je nu in godsnaam aan zoiets? Ik kan me eerlijk waar niet voorstellen hoe ik dit aan mijn vriend zou moeten voorstellen, of hij aan mij?! Begint dit met een fantasie die je stap voor stap uitlegt? en is dit dan echt voor bepaalde momenten, zoals d&e vroeg, of leven jullie altijd zo? hebben jullie ook nog "gewoon" (sorry voor het woordgebruik mannen)seks, met zijn 2 kes bedoel ik dan. Als jullie niet willen antwoorden, ok, ik begrijp gewoon het hele zaakje niet...

fanny

Koekoek_

Berichtdoor Koekoek_ » ma 08 september 2003, 18:53

Persoonlijk hebben wij een "gewone" relatie met daarnaast ook de spanning van het trio spel. Het windt ons ontzettend op om er tijdens het vrijen over te fantaseren.

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » ma 08 september 2003, 23:11

@subhub...ik bedoel dat jij "gebruikt" wordt zoals het je vrouw uitkomt, en als zij vind dat jij alles moet maar niets wat betreft de sexdaad..dan snap ik dat
andersom zou ook kunnen: dat jij zou moeten "opdraven en uitvoeren" wanneer het haar zou schikken...

en ja
ieder mens/vogeltje fluit zo ie gebekt is ...we hebben allemaal zo onze eigen aardigheden, en vinden onze eigen aardigheden altijd vanzelfsprekend omdat we die gewoon zijn...
als je wat minder voor de hand liggende voorkeuren hebt kun je ook zeggen dat je meer openstaat, meer aandurft, meer lef hebt om die dingen te doen die niet zo "gangbaar" zijn, maar wel van veel individuele lef getuigen....

bi-bietje
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 14:40
Locatie: Bollenstreek

Berichtdoor bi-bietje » di 09 september 2003, 10:34

Even uit nieuwsgierigheid: zijn er ook omgekeerde situaties of is dit alleen voorbehouden aan onderdanige mannen? Met omgekeerd bedoel ik vrouwen die onderdanig zijn en waarvan de mannen het in hun bijzijn met andere vriendinnen doen?

subhub

cuckolding

Berichtdoor subhub » di 09 september 2003, 14:36

Goldengirl,
Bedoel je met "opdraven en uitvoeren" dat ik in opdracht van mijn vrouw gemeenschap zou hebben met een andere vrouw? Dat is niet het geval. Ik ben onderdanig aan vrouwen in het algemeen en mijn vrouw en ik hebben afgesproken dat de geslachtsdaad niet past bij de positie van een slaaf, hoe moeilijk dat voor mij ook is. Ik dien het genot van vrouwen door liefkozen en beffen, zonder wederkerigheid. De geslachtsdaad is voorbehouden aan mannen die sexueel niet onderdanig zijn en daarvoor heeft zij haar, gelijkwaardige, vrienden.

submania

Berichtdoor submania » wo 10 september 2003, 0:48

Mijn vrouw en ik doen al jaren aan wat hier cuckolding heet. Zelfs voor dat we wisten, dat er een naam voor was. Ik wil niemand shockeren en richt me alleen tot mijn "broeders". Het meest opwindende, dat ik tot nu toe meegemaakt heb is, dat mijn vrouw naakt boven haar minnaar ging zitten
en mij opdracht gaf zijn pik stijf te maken en hem dan in haar ### te
stoppen. Toen ik dat gedaan had moest ik "een uurtje gaan wandelen ".
Ken jij dit soort dingen ook Subhub?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten