Room of Darkness (BDSM)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 20 augustus 2014, 5:27

Room of Darkness (BDSM)

Berichtdoor Phoenix » do 27 november 2014, 22:24

We hangen loom op je bank, heerlijk tegen elkaar aan, genietend van een sprankelend frisse prosecco. Ineens sta je op en kom je voor me staan. Ik zie een duisternis over je heen komen, die ik nog niet eerder heb gezien. Ik voel hoe er direct een storm door me heen raast en bezit van me neemt. Elke vezel in mijn lijf staat op scherp en ik voel een tinteling in mijn kruis. “Kom” zeg je “ik wil je wat laten zien” en je pakt mijn hand en leidt me mee naar boven. Voor de deur van één van de kamers blijf je staan. Je gaat achter me staan en duwt me tegen de deur aan, mijn gezicht naar de deur gericht en dan begin je me uit te kleden... eerst mijn shirtje... dan mijn rokje... vervolgens maak je mijn bh los en schuift die langzaam van me af, waarbij je handen heerlijk over mijn borsten glijden. Er gaat een siddering door mijn lichaam en ik begin al te kreunen. “Laat me eens voelen hoe nat je bent” zeg je en je schuift zo mijn string opzij en schuift je vinger naar binnen. “Hmmm” zucht je, wat een heerlijk drijfnat kutje heb je” en ik word week in mijn benen...

Je stopt de sleutel in het slot, zet de deur op een kier, grijpt mijn bovenarmen stevig vast en duwt mij voor je uit naar binnen... Fuck, wat is dit? Ik slik en probeer snel in me op te nemen wat ik zie... een duistere kamer, die slechts verlicht is door een paar kaarsen in oude muurkandelaren... ik zie wat hangen en probeer te bevatten wat het is... ik zie kettingen... zwepen... een paar dingen waarvan ik geen flauw idee heb wat het is en waar het voor dient, maar je geeft me geen tijd om mijn ogen de kost te geven, want ineens bind je mij een blinddoek voor. “Bereid je maar voor, meisje” zeg je “je bent van mij en ik ga met je doen waar ik zin in heb” Ik hap naar adem en begin te trillen... een siddering van genot schiet door mijn ruggengraat... van mijn kruin naar mijn kruis...

Ik voel hoe je me optilt en neerlegt... het ligt hard, maar tegelijkertijd ook een beetje zacht, kriebelend zacht... “Eerst die string maar eens uitdoen” zeg je en dan loop je weg. Ik hoor je rommelen in een la en als je terugkomt voel ik ineens een mes op mijn keel. Fuck!!! “Je kan maar beter een gehoorzaam meisje zijn, anders zwaait er wat” zeg je en ik voel hoe je de druk opvoert. Dan laat je het mes langzaam naar beneden glijden... tergend langzaam over mijn decollete... tussen mijn borsten door... over mijn buik... richting mijn inmiddels erg natte kutje. Ik voel hoe je met het mes de stof van mijn string iets optilt en rats... mijn string springt uiteen. Nog een paar halen en dan voel ik hoe je mijn string, of beter gezegd de restanten ervan, wegneemt en ik lig daar maar... trillend, verlangend, hunkerend...

Ineens pak je ruw mijn polsen vast, bind ze behendig bij elkaar en maakt ze vast aan, tja... wat is het eigenlijk? Voordat ik je iets kan vragen zet je een koptelefoon op mijn hoofd en bij de eerste klanken van Hans Zimmer komt er een soort serene rust over me heen... ik besluit me over te geven aan wat komen gaat...

https://www.youtube.com/watch?v=xI5HmmizYwY" onclick="window.open(this.href);return false;

Even is er niets en dan... voel ik ineens iets kriebelen over mijn lichaam... over mijn borsten, hmm... dat is lekker! Lang duurt het genot niet, want plotseling voel ik een scherpe pijn in mijn tepel en voor ik kan beseffen wat je doet ook in mijn andere tepel. AUW! Dat doet pijn!!! DAMN! Dat is lekker! En het gekriebel gaat weer door... verder naar beneden... steeds verder... en wanneer het bijna bij mijn clit is houdt het op... Dan gaat het weer door, maar deze keer bij mijn voeten... oei, dat kietelt en ik begin een beetje te giechelen... blijkbaar is dat niet de bedoeling, want meteen volgt een ferme tik tegen de onderkant van mijn voeten, shit... dat doet pijn! En door gaat het weer... via mijn onderbenen... naar mijn bovenbenen... de binnenkant van mijn dijen en dan... eindelijk... over mijn clit... ik begin te kronkelen en te kreunen van genot, wat is dat fucking lekker! PATS! AUW! Je slaat met het kriebelding op mijn clit en hard ook! En nog een keer en nog een keer en nog een keer... de pijn wordt ondraaglijk, maar ik vertik het om mijn stopwoord te gebruik en begin met mijn benen tegen je borst te schoppen. Ik trap zo hard als ik kan en dan stopt de pijn eindelijk, maar niet veel later voel ik hoe je mijn enkels vastbindt... ik kan geen kant meer op... vuile sadist die je bent!

Er gaat weer een tijd voorbij... maar dan voel ik ineens je handen over mijn lichaam glijden... ze zijn glad... het voelt alsof je olie hebt gebruikt. Ik geef me over aan je handen... je warme, zachte, geile handen... bij elke aanraking, bij elke streling gaat er een siddering door mijn lichaam. Ineens voel ik je vinger bij mijn kontje... ik voel hoe je de huid een beetje oprekt en ineens weer een scherpe pijn... je stopt er iets in... wat is het? Lang tijd om daarover na te denken heb ik niet, want er schuift nog wat in... een bolletje? En dan nog één en nog één en nog één... ik weet niet wat ik ervan moet denken, wat ik moet voelen, maar mijn lichaam reageert erop en ik word er zo ontzettend geil van! Dan voel ik je handen weer... de één glijdt langzaam omhoog en omklemt mijn nek... de ander glijdt omlaag naar mijn drijfnatte kutje en dan... eindelijk... voel ik je vinger in me... en nog een vinger... oh, wat is dat toch smerig lekker! Ik begin te snuiven, te grommen en te kreunen... ik kan niets horen, maar ik weet dat er soppende geluiden te horen zijn en dat jij daar heel erg opgewonden van wordt... het idee alleen al vervult me met een gelukzalig gevoel!

Ik geef me over... ik geef me helemaal over... een overdaad aan sensaties zorgt ervoor dat ik alleen nog maar besta uit gevoel, lust, opwinding en geilheid... ik zweef op een wolk van geilheid... De muziek staat nog steeds op... fijn, je hebt het nummer op repeat gezet! De muziek zwelt aan, neemt me mee en brengt me in vervoering... de hoge vrouwenstem klinkt als een engel en maakt dat ik me in de hemel waan. Je magische vingers oefenen steeds meer druk uit... gaan steeds sneller... je andere hand klemt mijn keel af... steeds steviger omklem je mij... ik krijg geen lucht meer... ik stik, ik zweef... ik ga dood, ik leef... ik verdwijn, ik verdrink... ik val samen, ik zink... en dan... voelt het alsof alles in me ontploft en ik spat uit elkaar in een verpletterend orgasme!
Snel maak je me los en neemt me in je armen... de veiligheid van jouw warme lichaam... de troost van jouw lieve handen... ik voel me geborgen... ik voel me compleet...
Set your life on fire. Seek those who fan your flames.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Re: Room of Darkness (BDSM)

Berichtdoor akelei » vr 28 november 2014, 4:16

Liefhebbers zullen dit leuk vinden. Ik kan het volgen als verhaal, maar volgens mij kun je het nog veel beter doen.
qua tekst denk ik: wees wat zorgvuldiger in waar je de nadruk wilt hebben. Analyseer je eigen verhaal eens en kijk hoe je het kunt aanscherpen. Topic/ focus, denk daar eens aan.
Verder vind ik het heel beschrijvend (ik hoorde dit en er gebeurde dat), het zou misschien meer over jouw ervaring kunnen gaan. Wat voel je, denk je, verwacht je? Wanneer wordt het voor jouw echt spannend?
Verder zitten er heel veel chlichés in je schrijven. Die kun je of inzetten, of vermijden.
Veel plezier met nieuwe verhalen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten