Viva zoekt: erotische dromen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

shirj
Berichten: 9
Lid geworden op: do 07 januari 2010, 17:41

Viva zoekt: erotische dromen

Berichtdoor shirj » wo 13 januari 2010, 14:34

Voor een verhaal in Viva ben ik opzoek naar vrouwen die een erotische droom hebben gehad over ervaringen waar ze in het dagelijks leven liever niet aan willen denken.

Een aantal voorbeelden: Dromen over seks met een collega, ex of onbekende, groepsseks, op heterdaad betrapt worden of een heftige zoenpartij met een vrouw. In je droom voelt het goed, maar zodra je wekker gaat, kun je er een vreemd gevoel aan overhouden.

Ben je benieuwd wat jouw erotische droom betekent en wil je je droom (anoniem) met Viva delen? Stuur dan een mail naar [email protected]. Voor meer informatie over het verhaal kun je me natuurlijk ook mailen. Dankjewel!

Deze oproep is goedgekeurd door Shespot
Laatst gewijzigd door shirj op do 14 januari 2010, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » wo 13 januari 2010, 21:22

Wat een inspirerend idee.

Laten we schrijven over Irene (niet haar echte naam), die 's nachts droomt van een grootgeschapen neger, terwijl ze dat overdag niet durft te delen met haar bleekwitte kleingeschapen echtgenoot, die van puzzelen houdt?

En Tineke (gefingeerde naam in verband met privacy redenen), die in haar dromen de hoer speelt in een ranzige club in Rotterdam Zuid, terwijl ze overdag intercedente is bij een uitzendbureau? Ze smacht naar spanning, erotiek en vooral naar ranzigheid en pure geiligheid, maar haar leven is leeg en ze durft de stappen niet te zetten die haar intenser laten leven. Voor haar gevoel vegeteert ze. Is dit dan alles?

Joy (35, niet haar echte naam) is overdag een inspiratieloze freelance journaliste en in haar dromen is het niet veel anders. Het leven is vlakker dan ze gehoopt had. Ze beleeft niet datgene waarnaar ze hunkert. Ze dacht kort geleden nog dat ze gelukkig was, maar een stemmetje in haar zegt dat ze niet goed in haar vel zit. Ze heeft een vriend, maar ze ergert zich aan hem. Het verrast en verwart haar. En ze weet het ook wel, maar ze durft het niet te benoemen.

Mag ik het artikel schrijven? Ik zal alle PM's verwerken!

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » do 14 januari 2010, 1:12

Thomas het is een oproep naar vrouwen, niet naar mannen.
Of ben je een vrouw?
:wink:
Lana

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 14 januari 2010, 1:19

*Grinnik*

Hij wil alleen maar graag al die dromen lezen. De boef!
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » do 14 januari 2010, 3:50

En Heleen die in haar dromen ineens passioneel verliefd kan worden op andere mannen dan haar eigen man Ton. De meest fantastische erotische dromen droomt en die ja o ja zelfs vastlegt in romans! Romans die later in feuilleton-vorm in de Viva verschijnen. Viva Helena!
Thomas, je inspireert me! :D
Sorry, Lana :oops:
Non è possibile dividere la storia di noi due.

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » vr 15 januari 2010, 17:00

En Jeanette (41, niet haar echte naam), belastingconsulente en sinds 3 jaar vrijgezel, die na een jaar paar meelezen op een erotisch forum voor vrouwen, geinspireerd is geraakt door parenclubs en overdag (en 's avonds en 's nachts als ze niet slaapt) aan bijna niets anders meer kan denken. Een wildvreemde man, desnoods op witte sokken, die haar overal likt waar ze zelf niet bij kan en waar haar ex-man weigerde zijn tong naar uit te steken

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » vr 15 januari 2010, 17:16

Een wildvreemde man, desnoods op witte sokken, die haar overal likt
:lol: :lol: :lol:

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » vr 15 januari 2010, 18:10

En dan fleur( zo heet ze echt ,hoor) die droomt over haar overbuurvrouw
waar ze zo graag eens mee wou tongzoenen ,elke dag zit ze achter haar geraniums te gluren naar de overkant van de straat.Ze glijd bijna van de bank als ze de buuf ziet lopen in haar korte rokjes en sexy laarsen,maar ja het blijft bij dromen,want de buurvrouw heeft een kanjer van een vent,en fleur zelf moet het doen met een man die melkboer van beroep is,en als ie wist wat fleur droomde sloot ie haar op in huis.
ze wist zelf ook nog maar pas dat ze van die lesbische gedachten had,nu moet ze het doen met de melkboer ,en moet ze blijven dromen van tongzoenen met de overbuurvrouw. :?
: )

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » vr 15 januari 2010, 18:59

Maaaaaaaaaaaar Fleur weet niet van de uitstapjes van haar man, de melkboer...die op zijn ronde verschillende liefjes heeft zitten. Huisvrouwen die wel een verzetje kunnen gebruiken, en de melkboer naar binnen sleuren als hij aan de deur komt...

Joan
moderator
Berichten: 82
Lid geworden op: za 30 juni 2001, 1:01

Re: Viva zoekt: erotische dromen

Berichtdoor Joan » vr 15 januari 2010, 19:01

Terug naar de oproep:
Voor een verhaal in Viva ben ik opzoek naar vrouwen die een erotische droom hebben gehad over ervaringen waar ze in het dagelijks leven liever niet aan willen denken.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Viva zoekt: erotische dromen

Berichtdoor Thomas_K » vr 15 januari 2010, 19:43

Terug naar de oproep
Joan, vertel.....

Nu even serieus. Het topic is leuk en inspirerend, maar het heeft een beetje een probleem, namelijk dat degenen die zich aangesproken voelen een mail moeten zenden. Het idee van een forum is nu juist dat je op het forum informatie uitwisselt en dat de bezoekers terugkomen om de ontwikkelingen te lezen. En dat gebeurt niet als je naar een redactrice van Viva mailt.

Verder denk ik niet dat je gemakkelijk een Shespot-bezoekster vindt die erg veel moeite heeft met een erotische droom. Er zal er ongetwijfeld vast een zijn (of twee), maar die zitten dan met roode oortjes Shespot te lezen en waarom gaan juist die hun allerdiepste schaamtevolle gedachten met de Viva delen? Het zou een bevrijding zijn, maar ik zou toch hopen dat ze op een leukere manier invulling aan hun seksualiteit weten te geven, dan besmuikt aan Viva een verhaaltje te vertellen.

Ik kan me vergissen. TO (of TS, hoe zat dat ook weer?), heb je al reacties?

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » za 16 januari 2010, 12:41

De top 5 (in willekeurige volgorde):
- genomen worden door meerdere heren
- 'het' met een vrouw doen
- onder dwang genomen worden (de 'verkrachtingsfantasie')
- de hond van de overburen
- het totaal onverwacht met een vreemde man doen (op plek waar je gezien zou kunnen worden)

Ik neem trouwens aan dat deze oproep ook op het VIVA-forum is geplaatst.
Wat mij betreft zou zo'n artikel net zoiets zijn als de reportages in de Libelle vlak voor kerst... elk jaar komt het wel weer een keer tevoorschijn.
Zo voorspelbaar...

IF :!:

Gebruikersavatar
Passionate Desire
Berichten: 1327
Lid geworden op: do 14 januari 2010, 13:41
Locatie: On earth enjoying life!

Berichtdoor Passionate Desire » za 16 januari 2010, 13:43

De top 5 (in willekeurige volgorde):
- genomen worden door meerdere heren
- 'het' met een vrouw doen
- onder dwang genomen worden (de 'verkrachtingsfantasie')
- de hond van de overburen
- het totaal onverwacht met een vreemde man doen (op plek waar je gezien zou kunnen worden)

Ik neem trouwens aan dat deze oproep ook op het VIVA-forum is geplaatst.
Wat mij betreft zou zo'n artikel net zoiets zijn als de reportages in de Libelle vlak voor kerst... elk jaar komt het wel weer een keer tevoorschijn.
Zo voorspelbaar...

IF :!:
Hmmm...de eerste 2 opties, maar eigenlijk vooral de 2e, zijn zeer interessant :wink:
May you live as long as you wish and make love as long as you live

silly
Berichten: 9649
Lid geworden op: ma 23 februari 2009, 18:37
Locatie: friesland

Berichtdoor silly » za 16 januari 2010, 15:27

Maaaaaaaaaaaar Fleur weet niet van de uitstapjes van haar man, de melkboer...die op zijn ronde verschillende liefjes heeft zitten. Huisvrouwen die wel een verzetje kunnen gebruiken, en de melkboer naar binnen sleuren als hij aan de deur komt...


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wat een fantastische droom.... :lol:
: )

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Berichtdoor janfreak » za 06 februari 2010, 14:56

Een wildvreemde man, desnoods op witte sokken, die haar overal likt waar ze zelf niet bij kan en waar haar ex-man weigerde zijn tong naar uit te steken
Wat een domme man!
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 13 gasten