"Gebruik me"

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » zo 12 april 2009, 13:03

Gimme,

Ik ben het eens met voorgaande.

Vaak is het zo dat als iemand zo'n vraag stelt aan een ander, diegene zelf ook wel interesse heeft in die richting. In dit geval: vind je het leuk...? ik wél ;) Als zij vraagt wat wil jij....wat wilt zij? Háár een keer vragen op zo'n moment?
Jij geeft aan de touwtjes in handen te willen hebben. Als zij het dan (heimlijk) leuk vindt vastgebonden te worden dan denk ik dat jullie nog veel plezier samen kunnen beleven.

Maar je moet het wel durven. Ik vermoed dat zij een beetje gedomineert wilt worden. Voor de juiste effect, vind ik, moet je haar niet vragen op het moment supréme of zij het leuk zal vinden als jij...whatever. Dat zou een afknapper zijn. Gewoon doén.
Als je onzeker bent, van te voren, bij een lekker wijntje...of twee, drie ;), eens een gesprekje hebben zodat je weet wat je qua reactie kan verwachten.

Voor mijzelf sprekend, niets krijgt mij sneller op gang als een man die weet wat hij wilt en het 'pakt'. Dit alleen als er respect, vertrouwen, en ver/gebondenheid is.
Het is wel degelijk mogelijk respect te hebben voor een vrouw die je 'gebruikt' omdat het met wederzijdse toestemming gebeurt. Het is een soort verstandhouding tussen beiden, waarin er ook grenzen zijn. Het is dus belangrijk dat er vooraf over gesproken wordt.
Lekker is het 'gebruikt' te worden terwijl er ook, wisselend, lieve, geile, en zachte, grove woorden gefluistert, gehijgt en gegromt worden.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 13 april 2009, 19:50

Monique, hoe raak kun je het verwoorden? Nou zo dus, lol

Mijn ex, en daar kom ik op een nw topic op terug, kon mij heel goed 'gebruiken". rrrrrrrrr
Met mijn lief heb ik gruwelij heerlijke sec maar ik mis soms het overwhelming. Zit niet in hem, dat heb ik al meerdere keren geprobeerd. Het zij zo, eenmens kan niet alles hebben. Maar ik verlang er wel eens naar terug.

Ik heb SM ervarig, kinky sex ervaring etc, heerlijk en in mijn lief zit het niet. Toch is onze sex goed, meer dan goed. Maar dat neemt niet weg dat ik er soms naar verlang om ernstig gruwelijk genomen te worden.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » di 21 april 2009, 16:12

Tja, lijkt vaak een omgekeerde wereld. M'n vriendin vertelde me dat ze een hekel heeft aan mannen die denken te weten hoe het met vrouwen zou moeten, en er naar handelen... Eindeloos wrijven, een beetje lager... een beetje lager... Ze vindt dat zo voorspelbaar. Ik pest haar wel es door eerst een kopje thee te vragen als ik bij haar ben of het over de vastgoedprijzen te hebben... Liefst heeft ze dat ik bij haar aanbel met een enorme stijve lul in een strakke broek dat ook de overburen de slagschaduw ervan kunnen zien ;-) Met andere woorden, zoveel zielen, zoveel smaken.
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.

Gimme
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 16 maart 2009, 18:16
Locatie: Regio Amsterdam

Berichtdoor Gimme » do 07 mei 2009, 14:07

Dank voor de antwoorden.
Er begint iets te dagen. Sinds kort weet mn vrouw dat ik fantasieen heb. Ze is echter wel een beetje angstig hierover. Ze vraagt me bijvoorbeeld of het geen 'rare' fantasieen zijn en of het fantasieen zijn die te verwezenlijken zijn. Ze is dus nieuwsgierig, maar ook een beetje bang. Op mijn beurt ben ik dan weer bang om te vertellen wat me leuk lijkt door deze reactie van haar. Het lijkt me bijvoorbeeld leuk om haar eens wat sms'jes te versturen in de trant van "ik heb zin in je, heb je je leuke setje aan als ik thuis kom zometeen?" wellicht nog wat heen en weer sms'en en haar dan bij thuiskomst aanvallen en haar op de eetkamer tafel te nemen. Dit is toch niet zon rare fantasie en zeker haalbaar toch?
Voor velen van jullie zal dit wel belachelijk klinken, echter zowel mijn vrouw en ik zijn nogal onzeker op sexueel vlak. Door wat te lezen hiero krijg ik toch wat meer vertrouwen maar ook het idee "dat er wat meer in zit". En wie weet lijkt mn vrouw het wel wat om vastgebonden te worden. Lijkt me wel bijzonder, zou toch een ander licht op haar schijnen. En dat na 10 jaar :)
Zijn er wellicht threads hier die speciaal handelen over het opbouwen en verwezenlijken van fantasieen, eventueel ideetjes etc?

flauw van
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 18 juli 2008, 11:22

Berichtdoor flauw van » do 07 mei 2009, 16:11

Zijn er wellicht threads hier die speciaal handelen over het opbouwen en verwezenlijken van fantasieen, eventueel ideetjes etc?
Ik zou zeggen,ga eens samen op shespot neusen.
Kunnen jullie samen wijzer worden,en ondertussen elkaar duidelijk maken welk topic jullie wel of niet aanspreekt.
Misschien een makkelijkere invalshoek voor jullie 2.
In ieder geval veel succes met jullie zoektocht naar meer.
:)
i've got the bullits,and i WILL shoot!

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » do 07 mei 2009, 21:51

Wellicht volledig off topic, maar ik ben er gewoon wel benieuwd naar; of mannen dit topic lezen en denken; "ja, mijn liefie zegt dit ook, en ik weet wat ze wil, maar ik vind dit eigenlijk heel moeilijk'.
Ik kan daar niet over meepraten, maar ook niet over het tegendeel. Wat ik wel kan zeggen is dat ik het doodeng vind. Ikzelf ben nog niet zo lang bewust van zulke vrouwelijke verlangens om 'gebruikt te worden'. Ik denk dat heel veel andere mannen daar ook niet of nauwelijks bewust van zijn. Maar dat terzijde. Zoals ergens anders opgemerkt, wil een vrouw 'verkracht' worden door een man die ze vertrouwt en aantrekkelijk vindt. Niet door een die afgrijselijk is, stinkt en leugenachtig is. Maar hoe weet je als man in welke categorie je valt? Het antwoord lijkt misschien heel simpel, maar een man worstelt ook met die onzekerheden. En dan een ander probleem: stel dat je haar ruw neemt en 'dwingt'. Schrikt ze niet af waardoor ze je gaat wantrouwen of in het ergste geval getraumatiseerd raakt? Het zijn zaken die bij mij in ieder geval in mijn hoofd spelen. (ik denk wel dat het zou kunnen werken als je heel duidelijk een soort code afspreekt, waarmee je aangeeft of de ander grenzen overschrijdt).

Ik ken in mijn omgeving helaas veel vrouwen die seksueel misbruikt zijn. Het is iets wat nog altijd veel voorkomt. Dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten en helpt ook niet om zulke fantasieën werkelijkheid te laten worden. Het werkt averechts. Ik kan me voorstellen dat andere mannen dit herkennen..?

Ik vind het overigens wel grappig om hier te lezen hoe vrouwen een alpha-male en een lieve zorgzame man ineen willen en kunnen zien. Misschien dat ik de juiste vrouw nog niet ontmoet heb, maar ik zie bij mij het omgekeerde niet gebeuren. Voor mij is een vrouw een hoer en wil ik haar gebruiken voor eventjes (hier spreekt mijn instinct haha), of ze is een Madonna en ik wil lief en zorgzaam voor haar zijn. In een relatie zou het daarvoor juist des te lastiger zijn voor mij om een vrouw te gebruiken. Ik kan haar moeilijk als hoer zien en ik wil onze band niet op de spits drijven.

Het is allemaal ook erg verwarrend. We leven in een tijd waarin gelijkwaardigheid en respect voor vrouwen heel belangrijk zijn. Hoe kan dat stroken met 'een vrouw gebruiken'. Frankpolder omschrijft het wel treffend:
Omringd door het wangedrag van seksegenoten, willen we elke indruk van testosterongestuurde lompheid vermijden. En dan treedt nu een bevrijde generatie aan die gewoon kan zeggen 'gebruik mij'? Da's wennen hoor!
Waarden van beschaving en ethiek botsen met primitief seksueel verlangen. Volgens mij hebben we er bijna allemaal last van. :D

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » vr 08 mei 2009, 10:12

De meeste vrouwen die het opwindend vinden om af en toe 'gebruikt' te worden, willen niet daadwerkelijk tegen hun wil genomen worden. Lastig uit te leggen hoe ik het zelf ervaar, het is of er in zo'n situatie 2 laagjes spelen. Aan de oppervlakte is er primitieve lust en is het lekker dat er geen ruimte lijkt om te weigeren, in de onderlaag is er wederzijdse bewondering en respect en zou ik geen nee wíllen zeggen. En zou ik toch willen afhaken dan voel ik me daar vrij in, maar nogmaals dat gaat écht niet gebeuren :wink:.

Ik denk dat als je deze rol gaat spelen zonder 'm zelf te voelen, bijvoorbeeld om te passen in het ideaalbeeld van de vrouw dat je grote risico's neemt. Dan ga je teveel denken en ga je misschien uit van theorieën: als ze terugtrekt wil ze toch 'zegt men', want ze wil toch overmeesterd worden 'zegt ze'? . Ik denk dat je dan de nuances misschien niet aanvoelt waar weerstand om te buigen is naar verlangen en WAAR NIET.

Uiteindelijk gaat het ook om: wat windt jou als man op? Blijf daar bij en probeer niet te passen in datgene wat vrouwen willen. Geniet van vrouwen om waar jíj van geniet en je trekt de vrouwen aan die daar door geraakt worden.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » vr 08 mei 2009, 12:09

@princess
mee eens

Ik vind ook dat een dominante rol bij je moet passen, het moet 'vanzelf' gaan. Het is wel lastig als allebei dominant zijn of juist niet. Ook is het moeilijk om oude patronen te doorbreken omdat je daardoor onzeker voelt.

@Fuzz
eigenlijk is er geen sprake van hoer of Madonna zijn. Het is een natuurlijke ontwikkeling en weet je de verhoudingen wel zonder een naam te moeten verzinnen. Het 'spel' ontwikkelt uit wat je zelf lekker vind. (Ik denk niet in termen van 'spel', als het natuurlijk gaat is het geen spel).

Een vrouw die zich geeft doet het als er al onbewust contact en vertrouwen is, en weet dat ze veilig is. Zij weet ook dat sexueel onderdanig zijn niet hoeft te betekenen dat zij als mens minder is.

Eigenlijk zijn beide rollen gelijkwaardig, want de één kan niet zonder de ander. Een dominante rol is alleen dominant als de ander dat toelaat.
Je weet dus allebei van elkaar dat het altijd mogelijk is de grens aan te geven als het bereikt wordt.

Het is dus van belang dat je jezelf blijft en niet allerlei dingen gaan doen waar je eigenlijk niet achterstaat of vreemd aanvoelen.

Mijn vriend heb ik ontmoet zonder te weten dat hij dominant is. Wel is hij zelfverzekerd en op zijn gemak met zichzelf. Hij heeft de behoefte niet zichzelf te moeten bewijzen. Dát vind ik aantrekkelijk aan hem.
Ik weet nog toen we voor het eerst met elkaar naar bed gingen, zei hij toen we eenmaal naakt waren en in elkaars armen verstrengeld dat hij elk centimeter van mijn lichaam wilde leren kennen en begon zonder aarzeling aan zijn verkenningstocht. Hij wachtte niet eens op een antwoord, hij begon gewoon.
Als ik het iets onprettig had gevonden, dan had hij het gemerkt aan mijn (subtiele) reactie.
Op een gegeven moment gaf hij mij een tic op mijn billen, speels. Hij vroeg het niet eerst, deed het gewoon. Ik deinste niet terug. Weer een tic. Ik draaide speels wellustig met mijn kont.
Hij liet het erbij, en ging door met zijn verkenningstocht. Zonder een woord te zeggen. Het was genoeg te weten van elkaar hoe de verhoudingen zijn.
Hij dwingt me dus niet, maar geeft regelmatig aan dat hij het fijn zou vinden als... vervolgens ben ik voorbereid als het een keer komt. Maar ik ben zelf ook mondig genoeg aan te geven waar mijn eigen grenzen zijn, en tot nu heb ik nog niets hoeven zeggen. Ik verwacht ook niet dat het nodig zal zijn gewoon omdat hij geen raar mens is met gevaarlijke verlangens.

Jammer dat men zo bezig is met wat deugt en wat niet, wat 'hoort' en wat niet. Eigenlijk gaat het om wat je lekker vind en zolang het geen (psychisch) gevaar oplevert voor de ander, waarom zou je daar geen ruimte voor maken. Alles kan op sexueel vlak, een kwestie van vraag en aanbod. Als je iets wilt, mag je gerust ervan uitgaan dat er ergens een tegengesteld verlangen is.
Of het maatschappelijk geaccepteerd wordt is een andere zaak, maar uiteindelijk bepaal je zelf wat kan en wat niet.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gimme
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 16 maart 2009, 18:16
Locatie: Regio Amsterdam

Berichtdoor Gimme » zo 10 mei 2009, 13:04

Nu ik bovenstaande antwoorden weer eens lees bekruipt me toch weer een gevoel van angst om het er met mn vrouw over te hebben. Dit wordt gevoed door het gevoel dat ik het idee heb dat de groep mensen die op she spot surft niet een afspiegeling is van de nederlands bevolking. Vat dit niet verkeerd op, want persoonlijk heb ik erg veel aan jullie antwoorden en adviezen. Ben momenteel toch een soort ontwikkeling aan het doormaken.
Zo wordt er bijvoorbeeld gesteld dat veel vrouwen de fantasie hebben om "gebruikt" te worden, overmeesterd te worden (in de goede zin van het woord zoals besproken). Echter voor wat voor een percentage zou dit waar zijn? Zijn er ook vrouwen voor wie dit niet geldt? Is er een parallel te trekken met de behoefte van een man om een vrouw op zn hondjes te nemen bijvoorbeeld. (simpel voorbeeld, maar ik denk dat vrijwel iedere man dit heerlijk vind) Zo ook: ieder man kan een vrouw in sexy lingerie waarderen (althans, een groot percentage lijkt me). Mischien een beetje off topic vraagstellingen, echter dingen die ik me opeens afvroeg.

Wat betreft het aannemen van een dominante rol, of dat wel of niet in je zit. Ik denk dat ik wel degelijk iets in me heb om deze rol aan te nemen. Echter ik ben toch wat huiverig om deze rol aan te nemen, aangezien we alles in goed overleg doen in het dagelijks (niet sexuele) leven. Lijkt me dat mn vrouw hier wat van zal schrikken, maw: ik zal hier een soort opbouwend verloop in moeten bouwen denk ik zo.
@princess, als mijn vrouw opgewonden wordt door een rol die ik me aanmeet (waarvan ik zelf ook het idee heb dat ik dit zou willen) dat wind me ook op.

Binnenkort ga ik haar "blootstellen" aan een lijstje fantasieen van me (immers hier heeft ze naar gevraagd) Zal benadrukken dat dit geheel vrijblijvend is, en dat dit ook fantasieen mogen blijven. Echter ik wil ook wat van haar horen. Ben erg benieuwd hoe dit afloopt.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » zo 10 mei 2009, 22:55

Van wat ik er over gelezen heb is het percentage vrouwen met verkrachtingsfantasieen behoorlijk hoog. Daarmee bedoel ik getallen die reppen over meer dan 50%, waarbij ook waarschijnlijk wegens schaamte en sociale gewenstheid zulke getallen eerder aan de lage kant zijn dan aan de hoge. Maar daarbij moet dus wel tegelijk het 'verkrachten' in in de juiste context worden geplaatst. Zoals eerder aangegeven heeft zo'n fantasie betrekking op een voor haar bijzondere man. Niet op een zwerver of de alcoholistisch buurman. Daarnaast is het de fantasie van de vrouw zelf, dus is zij uiteindelijk toch degene in controle (Dat maakt de term verkrachting an sich paradoxaal).

Hoe het ook zij, het lijkt erop dat de fantasie erg leeft. Of er ook zoveel zijn die het echt zouden willen waarmaken, betwijfel ik, ook met een eigen geliefde. Ik denk wel dat je met die wetenschap in ieder geval weinig risico zult lopen bij het bespreekbaar maken van het onderwerp.

Of zoiets bij je past kom je alleen maar achter door het uit te proberen. Men kan zeggen dat je zoiets alleen moet doen als het bij je past. Maar dat weet je nooit....het is een kwestie van grenzen verleggen en dan merken of je te ver bent gegaan of dat het goed voelt en je je seksleven ermee kunt verrijken.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » ma 11 mei 2009, 14:56

Volgens mij gaat het vooral om het gevoel dat iemand je kan brengen tot volledige overgave.

De laatste post over verkrachtingsfantasieën vind ik griezelig. Dat komt vooral door het vorige stukje van Fuzz. Jij lijkt de woorden 'gebruikt willen worden' veel letterlijker te nemen dan ik. De gemiddelde vrouw wil niet letterlijk gebruikt worden door iemand die eigenlijk niet echt om haar geeft. Ik denk dat gebruikt worden eerder in de buurt komt van een intens geile stemming, veroorzaakt door een super leuke man die je laat merken hoe geweldig sexy je bent.

Juist door het in mijn ogen iets te letterlijk nemen van sommige begrippen, krijgt je laatste post over verkrachtingsfantasieën voor mij iets heel engs. Niet dat ik je nou inschat als iemand die op een dag de straat op gaat om eens een vrouw te verrassen door haar te verkrachten. Maar toch...het maakt dat het draadje me niet los laat...

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » ma 11 mei 2009, 20:44

Dat is wat jij erin leest, Princess. Niet wat ik bedoel te zeggen. Ik schreef ook in mijn vorige post: 'Zoals eerder aangegeven heeft zo'n fantasie betrekking op een voor haar bijzondere man'.

Misschien stelt het je gerust als ik zeg dat ik niet geloof dat er ook maar één vrouw echt verkracht zou willen worden. (en zoals ook al eerder opgemerkt, kun je niet verkracht willen worden, want verkrachting is tegen je wil in).

Ik ken helaas echt veel vrouwen die al dan niet stelselmatig verkracht zijn. En ik heb dus ook gezien wat voor gevolgen dat kan hebben. Dus nee, geen enkele vrouw wil echt verkracht worden.

Ik heb eigenlijk niet veel anders willen zeggen dan de posts hiervoor. Het enige wat ik heb willen duidelijk maken dat de fantasie om te willen worden gebruikt zich niet beperkt tot shespot, maar dat het een behoorlijk veel voorkomend fenomeen is. En dat het om die reden in een relatie waarschijnlijk moet kunnen zijn om fantasieen van gebruiken en onderwerping bespreekbaar te maken.

Komt dit beter aan? :D

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » ma 11 mei 2009, 23:57

Yep thanks! :wink:
Nogmaals ik twijfel zeker niet aan je bedoelingen, verre van. Maar het woord verkrachtingsfantasie vind ik nou eenmaal heftig om dezelfde reden die jij aangeeft: verkrachting is per definitie tegen je wil in.

Anyway, net wat je zegt: samen fantasietjes delen is een leuk speels begin. :P

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » di 12 mei 2009, 6:40

Dit zo lezend, heb ik de neiging om te denken dat we algemeen gebruikte uitdrukkingen maar weer eens kritisch moeten bekijken.
Er zullen waarschijnlijk meer mensen zijn die begrippen (te) letterlijk nemen.

In dit geval is 'seksueel dominante' mijns inziens juister. Dit sluit dominantie op andere vlakken uit, en heeft het niets te maken met verkrachting (tegen eigen wil).
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » di 12 mei 2009, 12:49

Gimme,

Een vrouw is graag bemind en dan bedoel ik teder vasthouden, knuffelen, zoenen likken enz....
Maar soms heeft ze ook graag dat het iets minder lief en zacht en teer aan toe gaat....ze is niet van porselein...
Dan spreekt men zoals hier het topic over "genomen willen worden"...niet dat je daarom als een bruut je gang gaat en ze eens lekker gaat verkrachten....maar het mag iets ruwer...

Dat de leden van she-spot de hele gemeenschap van Nederland en Belgie voorstellen..dat zal wel niet.
De meesten zijn hier omdat ze aanvoelen dat er hier open-minded en met respect voor iedereen zijn pleziertje over sex gesproken word.
Dat je daarom met "jan met de pet" op straat of je collega op het werk zo kan praten...denk ut ook niet.

Wat betreft je lijstje dat je opgesteld hebt...weet en besef dat het geschreven woord geen plaats laat voor nuances...er zit geen mimiek bij die soms aantoont wat de schrijver nu bedoelt.

Hopelijk geeft dit je een ander beeld van dit alles en ik wens je veel succes op je reis door het sex-land.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten