Zoenen, en de uitwerking

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lux

Berichtdoor Lux » di 31 juli 2007, 22:01

***
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 1:58, 1 keer totaal gewijzigd.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 31 juli 2007, 22:08

sorry hoor was een geintje kon het gewoon ff niet laten :oops:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 31 juli 2007, 22:22

Wee je dat dit best wel een serieus topic was...

Dus bij deze graag weer ontopic ... :roll:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » di 31 juli 2007, 22:28

ok bij deze weer on topic.

Ik hou heel erg van zoenen vind het vaak erotischer dan wat er verder op volgt. Ik kan er zo opgewonden van raken niet normaal meer :P :twisted:

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » wo 01 augustus 2007, 5:43

Een zoen spannend en nieuw, een zoen waarbij je tijd/ omgeving/ mensen om je heen even helemaal vergeet, een zoen die oneindig lijkt, een zoen waarbij je tintelingen in het diepste van je wezen ervaart, een zoen afwisselend van zacht rustig aftastend naar heftig en intens, een zoen waarbij elke aanraking van lippen en tong je duizelt in elke positieve zin van het woord, een zoen waarbij je verstand bijna zou verliezen, een zoen die de grond onder je voeten vandaan haalt, een zoen waarbij je elkaar diep in de ogen kijkt, een zoen verlangend naar meer, een zoen waarbij je denkt.....oh help hmm, een zoen waarvan je trillend op je benen staat, een zoen vol overgave, een zoen waar toch echt omwille van... een einde aan moet komen..., een zoen waarbij de ander bijna onlosmakelijk lijkt, een zoen afbouwend met een enkel lief woord, een zoen.......die je nog steeds voelt als je even wakker wordt...een zoen...zucht......met vervolg.....

liefs J.E.
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » wo 01 augustus 2007, 10:02

Dat was echt nog eens een geweldige zoen... :D

geniet ervan...

liefs vanuit mijn hart

miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 02 augustus 2007, 17:53

een heftige zoen... een wilde kus.. een kus vol verlangen .. de kus die je leert dat je kleren zo door de kamer zullen vliegen.
de hitte die van de zoen afkomt.. een kus die maakt dat je even alle gedachten loslaat.. even niet na denkt over later of morgen.. die kus die zorgt dat je je totaal ontspannen voelt is heerlijk :D

maar ...

die kus op je wang vol liefde en warmte gekregen is misschien nog wel net zo fijn...

Miss B, die houd van de warmte van een zoen op welke manier ook
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 02 augustus 2007, 18:00

Helemaal mee eens MissB. De kus op de wang, op de neus, op het voorhoofd, in het haar. Daar kan zoveel intimiteit in zitten.......
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 02 augustus 2007, 18:02

@shazia :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 02 augustus 2007, 23:16

Mijn meest overdonderende ( en lekkere) zoen ooit was die ik kreeg van een hele speciale vrouw.. hmmm als ik er nu nog aan terug denk .. zucht
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

MeN@Ce
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 28 juni 2004, 17:46
Locatie: Enschede
Contacteer:

Berichtdoor MeN@Ce » do 02 augustus 2007, 23:21

Kan de goede kussen in mijn leven op 1 hand tellen, ze gaven me het gevoel van een beroerte ;). Alles in mijn buik begon te leven, zogauw de kus was afgelopen, was alles in mijn buik weer dood, hmmm. Het was in ieder geval voor korte duur wel heerlijk.
Het schijnt dat ik ook lekker kan zoenen, maarja, daar merk ik zelf weinig van.
Het is moeilijk bescheiden te blijven

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 03 augustus 2007, 0:02

Jammer dat je niet met jezelf kan zoenen he...?

Hmm misschien toch tijd voor klonen? Of is dat nou weer onethisch van me om dat te zeggen?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 03 augustus 2007, 1:05

@ Savanne :lol: t zou een hoop nieuwe inzichten opleveren.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 03 augustus 2007, 1:09

oh daar ben ik van overtuigd.. en het zou vast ook een hoop verbeteringen kunnen betekenen.. :D
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

remmie35
Berichten: 38
Lid geworden op: za 22 mei 2004, 16:12

Berichtdoor remmie35 » zo 05 augustus 2007, 20:10

Ik geniet ook erg van zoenen en merk voor mezelf ook dat een zoen verschillende gedaantes heeft die allemaal hun eigen charme hebben.
Van een vluchtige kus die meer beloofd, of een tedere kus die een loom spel start tot een passionele kus die direct vuur vlammen en hartstocht afgeeft.
Ik kan ook bijzonder genieten van een kus die ik geef die van de mond over het lichaam dwaalt en via de nek weer terugkomt op zijn plaats.

Het heeft allemaal te maken met tijd en stemming.....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten