Verliefd zijn op oudere vrouw

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » wo 23 juli 2008, 20:07

Ik merk tegenwoordig dat veel vrouwen rond de 40 veel flirten met jongere jongens of contact zoeken.En daar kan ik over mee praten,want was vandaag op de kermis in tilburg.En er flirte een vrouw met mij.En zijn meestal wel de aantrekelijke vrouwen geef ik toe..En juist ook de getrouwde vrouwen doen het.Hebben jullie dat zelf ook dat eens gedaan of meegemaakt?

Jilly
Berichten: 33
Lid geworden op: di 29 april 2008, 16:44
Locatie: Historische stad in het westen

Berichtdoor Jilly » wo 23 juli 2008, 20:43

Hoe zie je zo snel dat ze getrouwd zijn dan? Houden ze hun geringde hand voor je gezicht ofzo? Ik ben 40+ maar sjans niet met (veel) jongere mannen. Behalve als ze er heel erg lekker uitzien dan. 8)

Intens
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 22:30

Berichtdoor Intens » zo 24 augustus 2008, 0:37

Na het verbreken van een lange relatie(waarin ik mij een dweil was gaan voelen)sta ik weer met vreugde in het leven. Ik dacht terloops dat ik 'over the hill' was voor jongere mannen. Maar op straat word ik echt gecheked door jongere mannen, soms rond de 25 en op datingsites(waar ik inmiddels vanaf ben) kreeg ik in een een hele ruime cirkel aandacht, van stukken jonger naar stukken ouder.

Ik vond dit een heel verfrissende gebeurtenis en jaaaaah errug lekker voor het ego!

(ik zou het bytheway echt een bijzonder en mooi compliment vinden als een man van 25 interesse zou hebben-ongeacht of het wederzijds is)

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 26 augustus 2008, 1:16

Wat het wel moeilijker maakt (voor de man in kwestie) is dat je er niet mee aan kan komen bij vrienden, ...
Dit viel me op. Het gekke in mijn situatie is dat wij zelf heel, heel voorzichtig blijven naar elkaar toe, en onze omgeving al veel verder is dan wij. Mijn ouders halen hem binnen als de verloren zoon, zijn vader nodigt me uit voor een familie-etentje, zijn vrienden vragen naar mij als hij eens alleen gaat stappen en mijn beste vriendin vraagt me wanneer we nou eindelijk eens gaan samenwonen. Bizar, als je bedenkt dat wij nog in het stadium denken te zijn van 'beste vrienden'...
...dat je het zelf vreemd vindt (de man), ...
Bij ons is dat nou net andersom :D Maar het wordt hoe langer hoe gewoner!
...dat je een andere levenssituatie wil (bijv de een een partner zoekt om op den duur mee te samenwonen en evt kids en de ander dat niet (meer) wil of al heeft).
En daar zit 'm nou net de kneep, geloof ik. In mijn geval dan. En dat is dan ook precies de reden waarom we zo voorzichtig blijven. Hij wil echt nog dat gezinnetje, en met mij gaat hem dat niet lukken.

Zo lang hij niemand vindt om dat gezinnetje mee te stichten, hebben wij de tijd van ons leven met elkaar. Maar het is wél zaak om goede afspraken te maken. Duidelijk te blijven naar elkaar toe. Geniet van het nu en houd rekening met de toekomst, zo doen wij dat. Voor hetzelfde geld vindt hij zijn ideale dame pas over vijf jaar, of tien jaar... En in de tussentijd zijn wij Interimsliebenden. En daar is wat mij betreft helemaal niks mis mee!

Damsel
liefhebbend maar nog steeds een realist


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten