Grootte doet er niet toe ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » wo 20 september 2006, 21:26

Zelf vond ik de opmerking ‘dat past weer even lekker’ erg prettig om te horen. Bij deze man voelt dat bij mij zogezegd rondom helemaal top en dat is wederzijds. Dus in die zin toch aardig ‘in’gespeeld zeg maar.

Maar persoonlijk; heb ooit eens een man meegemaakt met formaat dinky toy, en dat ging dus voor geen meter. Welk standje we ook probeerden. Gelukkig waren er andere leuke dingen.

Het hangt er mss ook vanaf hoe en waar je het zelf het meest wil voelen; voorin, in de breedte, achterin etc. Elke vrouw heeft ook zo haar voorkeuren en uiteraard gevoeligere plaatsen binnenin.. en afhankelijk in welk standje ook nog eens. En ja, net als mannen zijn ook vrouwen verschillend.

Lauw
Berichten: 15
Lid geworden op: za 17 december 2005, 12:44

Berichtdoor Lauw » vr 22 september 2006, 12:59

Heb eens een vrouw meegemaakt met formaat Almere haven, dat ging dus voor geen meter. Gelukkig waren er andere dingen.

pfffffff

Tippie1
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 september 2006, 19:53
Locatie: Leiden

Berichtdoor Tippie1 » vr 22 september 2006, 22:15

Ik persoonlijk vind t niet fijn als een man klein geschapen is (sorry heren)
Standje maakt niet uit dan, tis toch fijn als je letterlijk iets in je voelt!
Rush, rush trough this life, but take your time to enjoy

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 23 september 2006, 0:25

Een kleine hoeft niet heel erg te zijn als je maar echt weet hoe je hem gebruiken moet! Ik bedoel al ben je nog zo groot geschapen dan nog kan je zoiets doen wat ik in iedergeval geen seks noem :?

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » do 05 oktober 2006, 12:48

Grote is niet onbelangrijk, te klein voel je niets van (ex met max 15cm) :?
Er worden niet voor niets zo veel grote dildo's verkocht! Je wilt wel voelen dat je geneukt wordt, toch! :D
Als hij er niet goed mee kan omgaan, moet je jezelf beter uiten en duidelijk aan hem maken hoe je het wel wilt 8)
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » vr 06 oktober 2006, 14:09

Grote is niet onbelangrijk, te klein voel je niets van (ex met max 15cm) :?
Ja, da's wel erg klein :) :wink:
Grapje, iedereen heeft z'n mening over wat groot en klein is....

P.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » za 07 oktober 2006, 1:40

Ik heb eens even zitten surfen, nieuwsgierig als ik ben. En wat vond ik over piemellengte:

Op seXwoordenboek.nl: 'De penissen van de meeste volwassen mannen zijn stijf tussen de tussen de 12 en 18 cm lang'

Op seksualiteit.be: 'In stijve toestand varieert de penis van 12-21 cm, met een gemiddelde van 16 cm'

Wikipedia vermeldt: '...de gemiddelde lengte van de menselijke penis ongeveer 14 centimeter is in erectie...', maar de engelstalige versie vermeldt weer 'the average human penis is approximately 12.7-15 cm (5-5.9 in) in length'

Als ik bovenstaande bronnen mag geloven, zit een penis van 15 cm dus aan een gemiddelde man vast, en niet aan een slecht bedeelde man :lol:

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » ma 09 oktober 2006, 11:44

Oke 15 cm is dan niet zo heel klein als je naar het gemiddelde kijkt Misschien lag het ook een beetje aan de man die er aan vast zat :lol:

Mijn huidig partner is (gelukkig :wink: ) iets beter bedeeld en kan er ook nog leuk mee omgaan :oops:

Uiteraard is het niet de penis op zich maar vooral de man die er aan vast zit wat de doorslag geeft of er tijdens het vrijen de vonken eraf vliegen :wink:

Maar mijn ervaring is toch bigger is better 8)
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

Mariko
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 08 oktober 2006, 23:16
Locatie: de randstad

Berichtdoor Mariko » ma 09 oktober 2006, 14:29

Te klein vind ik niets, maar te groot lijkt me toch ook niet prettig...
Ik heb daar (nog) geen ervaring mee, maar het lijkt mij dat het dan pijnlijk wordt.

M.

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » di 10 oktober 2006, 10:16

Ja....als je te hard van stapel loopt, langzaam "oprekken" helpt. :) . Je standje aanpassen ook 8)
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

Heyboy
Berichten: 20
Lid geworden op: za 07 oktober 2006, 1:24
Locatie: Noord-Holland, Westfriesland

Berichtdoor Heyboy » do 12 oktober 2006, 21:13

Erg interessant die lengte van ons piemelmans.

Maar, waar ik ook erg benieuwd naar ben is of de vrouwen hier op de site die 15 cm zelf ook als gemiddelde lengte ervaren. Ik kan me namelijk voorstellen dat mannen tot net bovengemiddelde lengte iets minder vrij zijn om wisselende contacten aan te gaan dan mannen die groter geschapen zijn.

Een vraag die me ook nog even heeft beziggehouden is onder welke bevolkingsgroepen dit onderzoek is uitgevoerd. Stel dat het onderzoek alleen onder het internettend publiek is geweest dan kan het gemiddelde op wereldwijd niveau nog best afwijken. Gezien bijvoorbeeld de grote groep chinezen. Om maar wat te noemen. Heeft iemand hier wel eens iets over gezien/gelezen

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » do 12 oktober 2006, 22:58

Ik vind 15 cm helemaal niet klein hoor..

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 12 oktober 2006, 23:29

Van heel groot tot heel klein been there done that liked it want het is echt de persoon die eraan vast zit die het verschil maakt..

Hoewel ik wel eens ben als ie wat kleiner is niet alle standjes even prettig zijn. Met een flink formaat trouwens ook niet.

Mijn idee : grote of dikte maakt niet uit de creativiteit van de eigenaar does the trick

2 centjes weer

Liefs Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Mariko
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 08 oktober 2006, 23:16
Locatie: de randstad

Berichtdoor Mariko » za 14 oktober 2006, 14:08

Ja....als je te hard van stapel loopt, langzaam "oprekken" helpt. :) . Je standje aanpassen ook 8)
Ja, daar zeg je zo wat. Daar had ik niet bij stil gestaan. :oops:

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 14 oktober 2006, 19:58

mn ervaring is dat ik van de combinatie smal EN klein bijna niks voel en dat dat totaaaal niet bevredigend is, alsof je helemaal niks in je hebt en niks voelt, de hele tijd moeite moet doen om IETS te voelen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten