vrijen met een vrouw

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » di 04 maart 2003, 16:40

delete
Laatst gewijzigd door Anacha op ma 09 februari 2004, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Dreamgirl

Berichtdoor Dreamgirl » di 04 maart 2003, 17:32

*Grinnik* zong Marco niet heel treffend: 'de meeste dromen zijn bedrog'. Dus blijf ik, geheel in tegenspraak met mijn nick, wide awake. En bovendien, dromen zijn er om te verwezenlijken toch Afbeelding.

Ach, en het houdt me eigenlijk niet zo bezig. Je zult altijd leuke mensen (mannen en vrouwen) op je pad tegenkomen denk ik. Als je er maar open voor staat Afbeelding.
Ik heb ooit gemaild met een vrouw die zei: begin gewoon eens met flirten met vrouwen, dat is al heel opwindend. Nou, ik moet zeggen, ik durf het zeker niet altijd maar ze heeft wel gelijk!

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » di 04 maart 2003, 18:14

Miekatoen, als je je email in je profiel wil zien, moet je hem in het vakje homepage zetten!!!

Hoe oud ben je trouwens?

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » di 04 maart 2003, 18:29

delete
Laatst gewijzigd door Anacha op ma 09 februari 2004, 21:36, 3 keer totaal gewijzigd.

miekatoen
Berichten: 8
Lid geworden op: di 21 januari 2003, 2:01
Locatie: west-vlaanderen
Contacteer:

Berichtdoor miekatoen » di 04 maart 2003, 21:03

Tnx voor de tip, mijn email staat nu waar hij hoort te staan hoop ik.
Ik ben begin 30, just a princess.

Op een andere site las ik het één en ander over lesbische vrouwen die bi-vrouwen beschuldigen van niet-te-willen-kiezen, die vinden bi's dus eigenlijk niet te betrouwen. 'k Vond het nogal erg toen ik dat las, 't is niet omdat ik van twee walletjes wil eten dat ik bi-gevoelens koester. Het leven zou veel eenvoudiger zijn als alles altijd heel duidelijk afgelijnd zou zijn, maar ja, 100% les of 100 % hetero zal wel makkelijker te begrijpen zijn, maar dan niet in mijn geval.
Ik heb het één keer mooi horen uitleggen : ik hou van MENSEN, niet per se van enkel mannen of enkel vrouwen.

Dreamgirl

Berichtdoor Dreamgirl » di 04 maart 2003, 22:01

Ach Mie, ik heb al die 'beschuldigingen' ook gelezen en je kunt het ook zo zien. Als bi heb je gewoon veel meer keus, dus waarom zou je 'een kant' kiezen Afbeelding
En trouwens, waarom zou je jezelf een stempeltje opplakken of in een hokje laten duwen. Je bent een mens dat van mensen houdt!

Oh btw Elaine, mijn nick is heel eenvoudig te verklaren. Ik droom niet, ik verwezenlijk ze Afbeelding Of misschien ben ik wel ieders droom Afbeelding



[This message has been edited by Dreamgirl (edited 04-03-2003).]

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » di 04 maart 2003, 23:13

delete
Laatst gewijzigd door Anacha op ma 09 februari 2004, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

possitive
Berichten: 59
Lid geworden op: do 27 februari 2003, 2:01
Locatie: ergens met m'n vlindertjes

Berichtdoor possitive » di 04 maart 2003, 23:46

Joh Miekatoen,

Geweldig. Geniet gewoon van het leven en laat iedereen maar beschuldigen.
Om heel eerlijk te zijn, ik man begin 30 eet ook van beide walletjes en ik kan me dan ook niet voorstellen dat vrouwen de orale sex niet eens willen proberen.
Als je de kans krijgt, grijp hem. En als het je niet bevalt, bepaal dan waar dat door komt. Misschien ligt het dan aan de omstandigheden en moet je het gewoon onder andere omstandigheden nog eens proberen.
Volgens mij moet je vooral de tips van dreamgirl in je achterhoofd houden en laat het over je heen komen.
Kan me niet voorstellen dat je het niks vindt.

Houdoe

Dreamgirl

Berichtdoor Dreamgirl » wo 05 maart 2003, 10:04

By jove she's got it Afbeelding Afbeelding

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » wo 05 maart 2003, 10:36

En is het opwindend ? <plaag en LOL>

possitive
Berichten: 59
Lid geworden op: do 27 februari 2003, 2:01
Locatie: ergens met m'n vlindertjes

Berichtdoor possitive » wo 05 maart 2003, 22:27

Alleen de gedachte eraan is al opwindend Afbeelding

Hotspot
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 07 januari 2002, 2:01

Berichtdoor Hotspot » wo 05 maart 2003, 22:35

Miekatoen, gewoon doen!
Het is een hele bijzondere ervaring, neem dat van me aan.
Hoewel ik echt hetero ben, ik ben niet verliefd op haar, heb ik genoten van het vrijen met een vrouw. Het is zo anders!
Het is anders omdat ze weet wat je voelt, je bent allebei vrouw. Een vrouwenlichaam is ook zacht en ruikt anders. Het was bij mij ook nieuwsgierigheid.
Ik vond het heerlijk, ik zou het met haar misschien ooit nog wel eens doen, maar ik heb niet de behoefte om met andere vrouwen zo intiem te zijn en ben ook niet verliefd. Ik hou wel van haar, maar puur als vriendin Afbeelding
Dus Miekatoen, als je het graag wilt proberen, doe het gewoon, geniet ervan en vind je het niets, dan weet je dat in iedergeval.
Succes!

[This message has been edited by Hotspot (edited 05-03-2003).]

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » do 06 maart 2003, 8:44

delete
Laatst gewijzigd door Anacha op ma 09 februari 2004, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Dreamgirl

Berichtdoor Dreamgirl » do 06 maart 2003, 10:33

'Wink, wink, say no more' Afbeelding

Ik ben het met jullie eens dat je echt niet verliefd hoeft te zijn op de vrouw waarmee je vrijt. Kan me er eerlijk gezegd niet zo veel bij voorstellen. Maar er moet wel een bepaalde connectie zijn. Een wederzijdse aantrekkingskracht en een zeker vertrouwen. Anders blijf je volgens mij in je hoofd zitten. Maar goed, dat is mijn eigen ervaring en dat kan voor iedereen weer anders liggen.

En verder lees ik wel vaker dat vrouwen het doen of hebben gedaan met een vriendin en dat is natuurlijk helemaal ideaal omdat je elkaar al kent. Daar heb ik geen ervaring mee want mijn vriendinnen griezelen bij de gedachte alleen al...

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » do 06 maart 2003, 17:52

delete
Laatst gewijzigd door Anacha op ma 09 februari 2004, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten