Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 3:58

zo denk ik er ook over en dat gaat al 6 jaar heel goed :D
Women need a reason to have sex. Men just need a place

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » ma 22 januari 2007, 12:12

maar af en toe denk je toch eens na wat je op het spel zet

tot de geilheid en behoeftes het weer overnemen ... :o

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 13:00

maar af en toe denk je toch eens na wat je op het spel zet

tot de geilheid en behoeftes het weer overnemen ... :o
nee eigenlijk niet,dat klinkt heel grof maar ik vindt dat ik er recht op heb :)
ik geniet er van en doe voor mijn gevoel niemand te kort, integendeel
net als dolce vindt ik dat er alleen maar positieve dingen uit voort komen
ik ben gelukkig ,mijn minnaar is gelukkig en onze wederzijdse gezinnen ook
en helaas leven we niet in een wereld waar monogamie een keus is ,voor veel mensen is het idee dat de partner zijn/haar sexuele behoefdes ergens anders vervult onverteerbaar
ik hou van mijn man maar heb eenvoudigweg iets meer nodig dus is dit de optie waar ik voor gekozen heb en absoluut zonder gewetenswroeging
maakt dat mij slecht???
Women need a reason to have sex. Men just need a place

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » ma 22 januari 2007, 13:14

tuurlijk niet, ik sprak meer over mezelf, normaalgesproken voel ik me niet zo schuldig, maar in perioden dat ik en mn man heel close zijn (wel nog met weinig of minder seks, maar er is zoveel liefde...), voel ik me af en toe wel schuldig en vooral, als ... hij dit te weten komt, het "mag" wel min of meer van hem of hij liet merken dat het egoistisch zou zijn van hem als ik het niet mocht, maar toch vrees ik zn reactie de dag dat uitkomt dat ik echt ... het gedaan heb, al wuift hij dat nu weg en zegt hij ik wil dat allemaal niet weten, maar dat zegt hij in de hoop dat ik het niet doe, dat weet ik gewoon

en soms gaat t toch weleens door mn hoofd waar ik mee bezig ben, genieten en hopen dat "judgment day" niet komt :), nuja je ontsnappt toch niet aan dat gevoel, ik bedoel je denkt toch sowieso op een afspraakje, als iemand dit of dat ziet, mn auto hier ziet etc, dan ben je daar toch mee bezig, ik heb straks een afspraakje trouwens (tweede met dezelfde man), ik ben benieuwd want seks hadden we nog niet

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 13:21

jugdementday 8) alleen het woord al
alsof je het over een misdaad hebt :) hou van jezelf en gun jezelf je dit genoegen
het lijkt mij veel erger als je over een aantal jaren terug kijkt op je leven en dan denkt HAD IK MAAR :)
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » ma 22 januari 2007, 14:26

Ik hoop dat nooit te moeten zeggen:

The follies which a man regrets most, in his life, are those which he didn't commit when he had the opportunity.
Helen Rowland,


Alhoewel, wat betreft de "opportunity"? :roll:

Groetjes :wink:
Nice guys finish last.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 22 januari 2007, 14:31

Nightcreature verwoordt heel goed mijn gevoelens en motivatie. En natuurlijk Brunetteke, zetten we ongelooflijk veel op het spel, dat is de belangrijkste rationele drempel. De afweging is: neem ik dat risico en is dat het waard? Daar heb ik even 2 nachten wakker van gelegen en toen een beslissing genomen. Tot nu toe is het het waard, ook gezien de geweldige verbetering die in mijn vaste relatie is opgetreden, gek genoeg. En de sex: die ervaring had ik al helemaal niet willen missen, die is van een nooit eerder ervaren intensiteit en duur. Wanneer heeft iemand voor het laatst 3 uur achtereen sex gehad met zijn ega, met ieder minstens 4-5 orgasmen?

Verder was dit forum heel welkom om de meest voorkomende valkuilen te vermijden:

Geen bekende als minnares
Iemand genomen die minste 50km verder woont.
Een gebonden iemand met ervaring dus geen gezeur met verliefdheden.
Iemand die je normaal gesproken niet als levenspartner zou kiezen
Nooit thuis komen bij één van beiden, laat staan daar in bed duiken.
Geen ge-GSM of ge SMS
We weten zelfs elkaars adressen niet.
Betaal de hotelkamer cash


Hou de frequentie onder controle, hoe vaker.... hoe eerder het op zal vallen.
Ga niet ineens telkens weg op een moment dat je anders altijd thuis was.
Laat zo min mogelijk sporen achter op je computer. (een mailadres alleen voor deze sex relatie en denk eraan bij hotmail: altijd uitloggen voor je wegloopt en hou ook je prullenbak leeg!)

En natuurlijk hoopt iedereen nooit betrapt te worden, alleen de praktijk is anders. Je kunt daar zelf (zie bovenstaande) wel wat aan doen. Discretie jegens je minnares en discretie jegens je ega is de allereerste vereiste.

Of is het mijn 2e midlife crises/ penopauze die mij parten speelt? Wie weet. Maar ook dan is dit voor vrouw en kinderen een betere oplossing dan er vandoor gaan met een huppelkut -om met Youp van het Hek te spreken- , en dan over 3 jaar weer achter de kinderwagen te lopen.
Laatst gewijzigd door Dolce Vita op ma 22 januari 2007, 14:38, 2 keer totaal gewijzigd.

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 15:02

that's the price you pay :lol:
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 22 januari 2007, 15:46

Elke concessie aan voorgaande uitgangspunten vergroot de kans op datgene wat je juist probeert te vermijden: het schenden van de discretie en daarmee de ontdekking.

Dat vermijden is niet makkelijk: waarom denk je dat er zoveel mensen tegen de lamp lopen en zoveel huwelijken op de fles: de lust is groter dan de beheersing die nodig is voor een goed niveau van discretie. Men loopt in zijn lust vooral zijn .... achterna en verliest zelfs de meest basale voorzorgsmaatregelen uit het oog. De kans dat je op een hotelkamer betrapt wordt is nul, de kans dat dat op je eigen slaapkamer overkomt is vrijwel 100% als je het maar vaak genoeg daar doet, komt je partner vanzelf wel een keer eerder thuis dan verwacht. Om maar 1 voorbeeld te noemen.

The price you pay, zoals nightcreature het noemt.

Niets leuks in dit leven komt zonder toch één of ander prijskaartje. Ook dit niet. Wil je jezelf ellende maar vooral je partner gevoelsmatig niet totaal de vernieling in helpen, dan is dit de prijs.

Take it or leave it. Die keus heb je wel. Hoping for the best en vertrouwen op je geluk is een hele slechte strategie. Dan is het niet de vraag óf het misgaat maar alleen nog wanneer het misgaat.

Oh, wat ik nog vergeten was in het rijtje: zorg dat je geen bon krijgt op weg van of naar je date omdat je er met je kop even niet bij was.
Laatst gewijzigd door Dolce Vita op ma 22 januari 2007, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Mariko
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 08 oktober 2006, 23:16
Locatie: de randstad

Berichtdoor Mariko » ma 22 januari 2007, 16:06

Pfff.. Als ik dat zo lees dan ben ik echt blij dat het hier gewoon allemaal bespreekbaar is.
Ik zou volgens mij na de eerste date al door de mand vallen.
Ik ben absoluut niet goed in dingen verbergen of liegen. Tegen vrienden al niet, en tegen m'n partner al helemaal niet.

M.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 22 januari 2007, 16:24

Als je erg extrovert bent of meestal sterke de behoefte hebt om over je gevoelens te praten dan moet je er niet aan beginnen als je het discreet wilt of moet houden.

Reken er op dat die gevoelens zeker in het begin sterk zijn. En je kunt er echt niet met iemand over praten. Het is en blijf iets tussen twee (gebonden) minnaars in mijn geval.

Dan hebben we het nog niet eens over de valkuil verliefd worden, want met je minnares/minnaar heb je alleen maar kwaliteitsuurtjes samen.

Kortom, je moet het graag willen, het moet je veel waard zijn en zeker geen opwelling. Hoewel... zonder dat had ik weer nooit de eerste stap gezet.

silviaNH
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 januari 2007, 16:33

Re: Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor silviaNH » ma 22 januari 2007, 16:46

Volgens de Libelle wordt er regelmatig "buiten de deur gegeten"
Maar wie heeft er een vaste lover bij ?!

Zelf ben ik getrouwd en heb sinds kort een zalige minnaar.

Wie durft nog meer op te biechten :oops: :wink:
Ik heb ook een minnaar gehad en zoek er nu weer één (of twee....). Dus het is helemaal niet zo raar dat jij er ook een hebt!!!
Ik zoek een minnaar. Mijn man vindt het prima!!

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » ma 22 januari 2007, 16:48

Naja je hebt er duidelijk goed over nagedacht DV. Ik ben ook blij dat ik het zo niet hoef te doen, zou het ook niet kunnen. Sinds kort is er bij ons heel veel op dat gebied bespreekbaar en daar ben ik erg blij mee.

Blijf genieten!

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 22 januari 2007, 16:57

Thanks

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » ma 22 januari 2007, 17:59

je zoekt twee minnaars ?? lol
wat die verliefdheid betreft, ik zou het nooooooit uithouden iemand te blijven zien waar ik niet verliefd op ben geworden, uiteraard wel binnen de afspraken, ik snap niet zo goed hoe seks goed kan zijn met iemand waar je niet verliefd op bent ... dat blijft toch nooit duren...

ja, die vraag wou ik ook nog aan de dames stellen met een minnaar, eisen jullie trouw van hem? en ben je zelf trouw en hou je het bij één minnaar, ikzelf heb wel graag dat ik de enige minnares ben, en minnaars worden heus ook wel jaloers als je nog anderen zou zien heb ik ondervonden, maar hoe pakken de meeste vrouwen dit nu aan vraag ik me af


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 23 gasten