schaamte...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 18 november 2008, 7:03

Als je een veel jonge minaar neemt kan ik het me voorstellen dat je je zorgen gaat maken je kan niet zo als hij mee komen en showen.
Als je je zorgen maakt, neem je over het algemeen geen veel jongere minnaar. En als je een veel jongere minnaar neemt, moet je er maar van uit gaan dat hij daar ook bewust voor kiest, en jou dus oké vindt zoals je bent. En hoef je je dus alsnog geen zorgen te maken 8)

Op het moment dat ik niet meer mee kan komen, laat ik hem het werk wel doen :lol:

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 03 december 2008, 0:10

Ik ben nog gekker.....
Ben ruim 30 kilo af gevallen, en nog maak ik me druk om m'n lijf.
Met vlagen, dat wel. Soms kan ik me best mooi vinden.

M'n lief vind me prachtig, ook toen ik 30 kilo zwaarder was. (wat ik niet kon en kan geloven :? , maar goed)

Hij kan erg kwaad worden als ik zo loop te 'zeuren' dat ik mezelf niet mooi vind. Maar goed, ik voel het zo, het zit ook echt tussen de oren.
Iedereen in m'n omgeving vind dat ik er nu goed uit zie.
Oké, ze zien me niet naakt natuurlijk.....

M'n man blijft me in ieder geval prachtig vinden en geniet ook van alles wat bungelt.

Ach... het is toch wat met vrouwen hé.
Als ik dan naar hem kijk en luister. Mannen maken zich daar toch véél minder druk om! Die vinden zichzelf over het algemeen gewoon goed zoals ze zijn.

velvetRose
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 9:19

Berichtdoor velvetRose » wo 03 december 2008, 8:12

Als je een veel jonge minaar neemt kan ik het me voorstellen dat je je zorgen gaat maken je kan niet zo als hij mee komen en showen.
Als je je zorgen maakt, neem je over het algemeen geen veel jongere minnaar. ...
Klopt :lol:

Het is ook balen hoor. Ik ben al dik in de 40...kreeg ik de kans een minnaar van 29 te hebben, een arts ook nog...ik durfde het niet...alleen om mijn lijf... :?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten