Dating

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » zo 17 juli 2011, 22:39

En allebei houden,is dat een optie?
Nee, dat zit er helaas niet in. Daar zijn ze beiden het type niet naar. En ik weet ook niet hoe ik daar zelf momenteel in sta eigenlijk. Eerst maar eens één leuke zien te vinden en houden, hahaha.

Ik heb trouwens mijn posting amper geplaatst en nummer 1 komt me toch charmant uit de hoek via sms... :oops:

Al met al vermaak ik me weer even prima :lol:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Re: Dating

Berichtdoor Carina » zo 17 juli 2011, 23:26

Al met al vermaak ik me weer even prima :lol:
Geniet ervan. Het is je van harte gegund. :kiss:
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » ma 18 juli 2011, 22:28

@Crien: Thanx! :P

Morgenavond is het zover. Ik heb er wel zin in, ben erg benieuwd. To be continued... :mrgreen:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Hotje
Berichten: 6240
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 14:08
Locatie: Antwerpse Sinjoor,in hart en nieren

Re: Dating

Berichtdoor Hotje » ma 18 juli 2011, 22:30

Go Esther,
samen op
samen af
hahaahhaah

:love:
Kleren zijn er zodat we naakt kunnen rondlopen,zonder dat iemand het merkt.........

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » di 19 juli 2011, 14:34

Ha EstherC: gewoon met allebei afspreken en dan even laten bezinken... Geniet er van!
Ik ga vrijdag maar weer eens wat drinken met een blind date.

IF :!:

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Re: Dating

Berichtdoor Dominique » di 19 juli 2011, 20:26

meelopen met de 4-daagse..
duizenden mannen op een hoopje, in een goede bui, met de neuzen dezelfde kant op. dikke kans dat hij daar tussen loopt :D
kan geen datingsite tegenop.
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » wo 20 juli 2011, 4:38

Tijd voor een update :D :
M'n date van gisteravond was erg gezellig. Goede gesprekken gevoerd, van de omgeving genoten (bos en strand) en ook van elkaar. Op een gegeven moment bedacht ik me dat het me eigenlijk niet zo heel veel zou uitmaken of hier nog een vervolg op gaat komen en op datzelfde moment besloot ik wat losser te worden. We kwamen een heel erg fraai en beschut plekje tegen in het bos en hebben daar echt wel een tijd vertoefd. Was echt leuk en lekker. Daarna nog terug gegaan naar het strand om te kijken naar de ondergaande zon. Al met al een prima avond, maar ik heb er (nog?) niet zoveel gevoel bij verder. Meestal ben ik na een date heel nerveus en onzeker bezig met de vraag 'hoe nu verder', maar nu helemaal niet eigenlijk. Maar even zien hoe het morgen gaat...

Verder heb ik de hele nacht aan de telefoon gehangen met 'die andere'. Onze gesprekken zijn echt te gek. We lachen ons rot samen en kunnen zowel serieus praten als onwijs slap ouwehoeren. We hebben het nu voor het eerst serieus gehad over daten en het idee is ontstaan om eventueel over anderhalve week af te spreken... Wordt vervolgd :mrgreen:

En nu moet ik toch echt gaan slapen.... :st:
Dream it. Wish it. Do it!

Levendig Foutje
Berichten: 530
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Dating

Berichtdoor Levendig Foutje » wo 20 juli 2011, 12:36

Ik zie al dat je bijna tijd tekort komt, hahahaha!
Spannend hoor, allemaal! Ik geniet een klein beetje mee hier. ;)
Ook het vertoeven klinkt goed! :lol:
(Vraag ik me toch af wat je daaronder verstaat... :roll: )

Ik ben benieuwd naar je ontmoeting met eh.... nummer 2!

:kiss:

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » za 23 juli 2011, 20:29

Ik zie al dat je bijna tijd tekort komt, hahahaha!
Spannend hoor, allemaal! Ik geniet een klein beetje mee hier. ;)
Ook het vertoeven klinkt goed! :lol:
(Vraag ik me toch af wat je daaronder verstaat... :roll: )

Ik ben benieuwd naar je ontmoeting met eh.... nummer 2!

:kiss:
Dankje! :kiss: terug

En tsja, onder vertoeven kun je inderdaad een hoop laten vallen....laten we het erop houden dat het voor ons beiden erg plezierig was :P .
Ik heb het er inderdaad best druk mee, maar wel heel leuk allemaal :D .
Een voordeel van een paar dagen geen She is dat het gelijk een mooie gelegenheid geeft voor een update. Morgen heb ik afgesproken met R. voor date nummer twee. Dinsdag was blijkbaar goed bevallen :wink: dus hij wilde snel weer afspreken. Ben benieuwd, veel zin in!

Verder heb ik op zaterdag 6 augustus date nummer 1 met S. We gaan samen naar het Rijks. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds een voorkeur heb voor S. dus ik verheug me enorm op deze date. Eens kijken of de klik er irl ook is.

Zijn er voor de rest nog daters? :P
Dream it. Wish it. Do it!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 24 juli 2011, 19:36

Ik!
Onlangs date gehad, vrij spontaan zeer aangenaam vertoefd...
Maar geen gevoelens voor hem. Aardige man, slim maar that's it.
Ik heb behoefte aan een vriend waar ik oa goede seks mee kan hebben, hij heeft behoefte aan een vrijvriendin meer niet.
Misschien moet ik voortaan maar doen alsof ik frigide ben, misschien tref ik dan de juiste man.

IF :!:

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » do 28 juli 2011, 0:18

Herkenbaar verhaal IF...daar loop ik ook vaak tegenaan. Mannen die gewoon willen seksen en verder niks. Terwijl dat voor mij echt onvoldoende is. We houden gewoon vol tot we de juiste treffen :wink: .

Zondag een hele gezellige dag gehad in Eindhoven met R. Ik blijf hem heel leuk, aardig en interessant vinden, maar ik mis een echte klik. Ik voel er verder weinig bij, momenteel zou het me bijvoorbeeld ook eigenlijk niks uitmaken of ik hem nog wel een keer of nooit meer zal zien. Das niet zo'n goed teken dus...

Gelukkig staat de date met S. nog steeds, het contact met hem is nog steeds erg intensief en leuk. Net weer een hele tijd gebeld met hem. We verheugen ons beiden erg op onze date, maar realiseren ons ook dat het inmiddels bijna alleen nog maar kan tegenvallen. De verwachtingen worden met de dag hoger gespannen, niet verstandig, maar hou dat maar eens tegen hè... :roll:
Dream it. Wish it. Do it!

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » zo 07 augustus 2011, 17:23

EstherC - update pls? 8)

Ik mail met 2 mannen, bij 1 er van heb ik het gevoel dat hij een tropheewife zoekt , bij de andere voelt het beter tot nu toe. Verder heb ik de stoute schoenen aangetrokken en iemand die ik zo nu en dan bij sportgedoe zie, gevraagd om keer samen te sporten (nee keurig in openbaar, kleren aan!). Dat gaat volgende week gebeuren. Lijkt me een leuke man, jonger dan ik, woont nogal ver maar ja wie niet waagt wie niet wint toch?

IF :!:

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Re: Dating

Berichtdoor Kulderzipken » di 09 augustus 2011, 13:29

EstherC - update pls? 8)

Ik mail met 2 mannen, bij 1 er van heb ik het gevoel dat hij een tropheewife zoekt , bij de andere voelt het beter tot nu toe. Verder heb ik de stoute schoenen aangetrokken en iemand die ik zo nu en dan bij sportgedoe zie, gevraagd om keer samen te sporten (nee keurig in openbaar, kleren aan!). Dat gaat volgende week gebeuren. Lijkt me een leuke man, jonger dan ik, woont nogal ver maar ja wie niet waagt wie niet wint toch?

IF :!:
Je eigen tropheeman? :lol:
Carpe Diem

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Re: Dating

Berichtdoor If then... » di 09 augustus 2011, 15:52

:lol: nee niet zoooo jong...


IF :!:

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Dating

Berichtdoor EstherC » vr 12 augustus 2011, 20:39

... Dat gaat volgende week gebeuren. Lijkt me een leuke man, jonger dan ik, woont nogal ver maar ja wie niet waagt wie niet wint toch?

IF :!:
En? Is het al gebeurd? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd hoe dat is gegaan. Zo nee, dan wens ik je veel plezier :D .

En het is inderdaad de hoogste tijd voor een update van mijn kant...
Nummer 1, oftewel R. is wat daten betreft out of the picture. Hoewel ik het best leuk met hem vind past hij gewoon niet bij mij. Een belangrijk punt daarin is dat hij één en al ratio is en zich niet goed kan inleven in andere mensen. Dat staat te ver van mij af, daarvoor ben ik echt teveel gevoelsmens.

Met nummer 2 daarentegen, oftewel S. klikt het een stuk beter. Afgelopen zaterdag was onze eerste date. Het begon slecht want meneer belde twee keer op om te zeggen dat hij later kwam. Enorm irritant...! Gelukkig mocht ik tijdens mijn treinreis even mijn frustratie uiten tegenover een lieve shespotster ( :kiss: ). Ik was zo chagerijnig dat ik vermoedde de rest van de dag geen glimlach meer tevoorschijn te kunnen toveren. Maar gelukkig bleek het toch enorm mee te vallen :D . Om een lang verhaal iets korter te maken ging hij zondagmiddag weer naar huis en hebben we 10-11 september gepland voor onze volgende date :D
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten