Nooit klaargekomen. Hoe krijg ik mezelf over het randje?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Noortje » zo 17 juni 2012, 0:29

De afgelopen weken heb ik regelmatig gespeeld met mijn vieb. Heel fijn. Er zijn een aantal verhalen op de site waarbij ik vreselijk opgewonden raak en me helpen te concentreren, en waar me dan bij mee voel varen. Uiteindelijk begin in dan een soort van te stuipen anaal en vaginaal, waarna het gevoel dan even intenser wordt en daarna weg/afglijdt. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

Verder plas ik goed voordat ik met mezelf bezig ben, maar heb gereldeld dat ik lijk te moeten plassen en heb zelfs al wat verloren :oops: . Handdoek ligt er nu standaard, maar vraag me af hoe dat komt. :?

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Fabie » ma 18 juni 2012, 15:45

De afgelopen weken heb ik regelmatig gespeeld met mijn vieb. Heel fijn. Er zijn een aantal verhalen op de site waarbij ik vreselijk opgewonden raak en me helpen te concentreren, en waar me dan bij mee voel varen. Uiteindelijk begin in dan een soort van te stuipen anaal en vaginaal, waarna het gevoel dan even intenser wordt en daarna weg/afglijdt. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

Verder plas ik goed voordat ik met mezelf bezig ben, maar heb gereldeld dat ik lijk te moeten plassen en heb zelfs al wat verloren :oops: . Handdoek ligt er nu standaard, maar vraag me af hoe dat komt. :?
ik kijk naar filmpjes om helemaal in de stemming te komen.... maar vaak kom ik ook niet echt klaar....
ik heb de Lelo Ina besteld, en heb mijn hoop daarop gesteld....
soms (niet zo vaak) heb ik wel eens een stevig orgasme maar dan schokt bijna mijn hele lichaam, zeker mijn benen, kan ik mijn stem niet beheersen (er komen niet zo veel decibels uit maar toch kan ik niet geluidsloos blijven :oops: ) en de zin in meer is ook meteen weg dan...

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Anwen » ma 18 juni 2012, 15:55

Verder plas ik goed voordat ik met mezelf bezig ben, maar heb gereldeld dat ik lijk te moeten plassen en heb zelfs al wat verloren :oops: . Handdoek ligt er nu standaard, maar vraag me af hoe dat komt. :?
Waarschijnlijk stimuleer je dan je g-spot, daar komt dat plas gevoel vandaan.
Als je vantevoren hebt geplast dan is dat dus geen urine. Waarschijnlijk is het de vochtigheid die ontstaat voor het ejaculeren. Je kan best eens experimenteren hoe het is om door te gaan als je dat gevoel hebt. Het is geen plas, het is bv ook kleurloos. Dus maak je geen zorgen, handdoek eronder en laat maar gewoon gaan.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » ma 18 juni 2012, 18:23

hoihoi

Ik ben ook nog nooit klaargekomen en heb daar last van. Ik namelijk wel vlak bij het punt en dan zakt het weg maar heb ik wel buikpijn en schokkende benen. Ik ben nu bezig met iemand die aan tantra doet om te kijken of hij me kan helpen. Een soort laatste kans zeg maar.

groetjes
marlies

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Fabie » ma 18 juni 2012, 19:48

hoihoi

Ik ben ook nog nooit klaargekomen en heb daar last van. Ik namelijk wel vlak bij het punt en dan zakt het weg maar heb ik wel buikpijn en schokkende benen. Ik ben nu bezig met iemand die aan tantra doet om te kijken of hij me kan helpen. Een soort laatste kans zeg maar.

groetjes
marlies

dus dat schokkende waar ik het over had hoeft ook geen orgasme te zijn... ik weet eigenlijk ook niet zeker of ik echt al een orgasme heb gehad...
Ik had speeltjes gekocht die de clitoris "beroerden" en die je kon vastmaken aan benen, buik, en ze waren met afstandsbediening, dus ik dacht, dit moet lukken... dan kan ik niet te vroeg stoppen...
maar ... het waren verdorie dikke prullen! geld weggegooid! Het ene (butterfly) kon door de vleugels nog niet in de nabijheid van de clitoris bevestigd worden... en gaf maar heel zachte trillingen.
Het andere (liefdesschelp) gaf hetzelfde probleem ivm "de juiste plaats", trilde wel hevig... maar die valt na enkele seconden al uit....
grrrrr... twee miskopen dus!
groetjes
Fabie

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Suzette » ma 18 juni 2012, 23:46

tJA, ik kan er naast zitten maar ik geloof niet dat een orgasme voor het eerst lukt door een vieb, volgems mij is daar toch een state of mind voor nodig

Laten gaan, diep diep door ademen naar het gevoel toe, af en toe even stoppen

Sort of bang zijn voor het laatste eindje?

Wat ik ergens eerder zei: de wereld vergaat niet en de hemel komt niet naar beneden.......
Mijn vroegere orgasmes waren zacht, klein, ze zijn pas groter en intenser geworden in de loop der jaren

Diep door ademen naar het gevoel toe, die vieb af en toe los (ben sowieso niet zo'n viebfan, dat terzijde), soms dooft een vieB het gevoel ook he?


Volgens mij niet voor het orgasme gaan maar voor het gevoel, wat voel ik? wat merk ik? even los, opnieuw het gevoel, andere ademhaling, ademhlaing niet vasthouden maar doorzuchten..

He klinkt bijna klinisch.... sorry

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » di 19 juni 2012, 0:03

Ik zou willen dat ik het kon

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Fabie » di 19 juni 2012, 16:52

tJA, ik kan er naast zitten maar ik geloof niet dat een orgasme voor het eerst lukt door een vieb, volgems mij is daar toch een state of mind voor nodig

Laten gaan, diep diep door ademen naar het gevoel toe, af en toe even stoppen

Sort of bang zijn voor het laatste eindje?

Wat ik ergens eerder zei: de wereld vergaat niet en de hemel komt niet naar beneden.......
Mijn vroegere orgasmes waren zacht, klein, ze zijn pas groter en intenser geworden in de loop der jaren

Diep door ademen naar het gevoel toe, die vieb af en toe los (ben sowieso niet zo'n viebfan, dat terzijde), soms dooft een vieB het gevoel ook he?


Volgens mij niet voor het orgasme gaan maar voor het gevoel, wat voel ik? wat merk ik? even los, opnieuw het gevoel, andere ademhaling, ademhlaing niet vasthouden maar doorzuchten..

He klinkt bijna klinisch.... sorry
ik ga het eens proberen.... ik heb vroeger nog relaxatieoefeningen gedaan, waaronder ademhalingsoefeningen en dat is altijd een probleem geweest... ik kan niet in één stuk uitademen, altijd in kleine pufjes als het ware.
Als ik nu hier en ook op een ander topic je posts lees Suzette over ademhaling... herinner ik me dat de relaxatietherapeute tegen me zei dat ik niet kon loslaten... mijn uitademing dus niet in één keer durfde los te laten. Dat lukt nog steeds niet, zelfs bij de longarts is een longonderzoek daardoor niet echt correct te beoordelen...

ik heb er nooit bij stilgestaan, maar nu begint er een lichtje te branden....
ik ga proberen op mijn ademhaling te letten bij het masturberen...
alhoewel, misschien vergeet ik dan gewoon om me verder te verwennen? :D7

Sinds kort gebruik ik mijn vibrator elke keer, voor het stimuleren van mijn clitoris.... en nu lukt het al helemaal niet meer zonder... het is dus waar dat je die trillingen zo gewoon wordt blijkbaar.

Ik geniet dus wel, echt wel, vind het heel prettig.... maar het toppunt is een probleem...

Gebruikersavatar
Djinniyeh
Berichten: 1389
Lid geworden op: vr 05 november 2010, 11:41
Locatie: België

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Djinniyeh » di 19 juni 2012, 16:56

ademhlaing niet vasthouden maar doorzuchten..

Wel, ik heb er nu eens op gelet aangezien ik dit al een paar keer heb gelezen, maar ik hou mijn adem dus wel echt in, pure concentratie op het gevoel zeg maar en dus met ingehouden adem, ik doe het vanzelf, denk er niet bij na ...
Life is a gift, live it to the fullest ...

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Suzette » di 19 juni 2012, 17:18

tJA, ik kan er naast zitten maar ik geloof niet dat een orgasme voor het eerst lukt door een vieb, volgems mij is daar toch een state of mind voor nodig

Laten gaan, diep diep door ademen naar het gevoel toe, af en toe even stoppen

Sort of bang zijn voor het laatste eindje?

Wat ik ergens eerder zei: de wereld vergaat niet en de hemel komt niet naar beneden.......
Mijn vroegere orgasmes waren zacht, klein, ze zijn pas groter en intenser geworden in de loop der jaren

Diep door ademen naar het gevoel toe, die vieb af en toe los (ben sowieso niet zo'n viebfan, dat terzijde), soms dooft een vieb het gevoel ook he?


Volgens mij niet voor het orgasme gaan maar voor het gevoel, wat voel ik? wat merk ik? even los, opnieuw het gevoel, andere ademhaling, ademhlaing niet vasthouden maar doorzuchten..

He klinkt bijna klinisch.... sorry
ik ga het eens proberen.... ik heb vroeger nog relaxatieoefeningen gedaan, waaronder ademhalingsoefeningen en dat is altijd een probleem geweest... ik kan niet in één stuk uitademen, altijd in kleine pufjes als het ware.
Als ik nu hier en ook op een ander topic je posts lees Suzette over ademhaling... herinner ik me dat de relaxatietherapeute tegen me zei dat ik niet kon loslaten... mijn uitademing dus niet in één keer durfde los te laten. Dat lukt nog steeds niet, zelfs bij de longarts is een longonderzoek daardoor niet echt correct te beoordelen...

ik heb er nooit bij stilgestaan, maar nu begint er een lichtje te branden....
ik ga proberen op mijn ademhaling te letten bij het masturberen...
alhoewel, misschien vergeet ik dan gewoon om me verder te verwennen? :D7

Sinds kort gebruik ik mijn vibrator elke keer, voor het stimuleren van mijn clitoris.... en nu lukt het al helemaal niet meer zonder... het is dus waar dat je die trillingen zo gewoon wordt blijkbaar.

Ik geniet dus wel, echt wel, vind het heel prettig.... maar het toppunt is een probleem...

Ik weet het niet hoor maar misschien kom je al een heel eind met gewoon dieper naar beneden ademenen, dan maar in korte stootjes. Asl je je ademhaling maar niet vast zet

Ik zou bijna zeggen, probeer het eens. Zodra je het een lekker gevoel gaat vinden (en begin rustig aan met die vieb he?, niet gelijk vol erop maar jezelf een beetje plagen, erom heen, alle plekjes langs, op je klit en er weer af, er weer op en er weer af. En zodra je het echt echt lekker gaat vinden probeer je DAAR te ademen, daar naar toe te ademen, dus niet hoog ademen.

Ik ken dit van zwangerschapsgym ;0)

Ik kon daarvoor ook wel klaarkomen maar toch lastiger en zeker niet altijd. Toen we deze oefeningen deden merkte ik al snel dat ik het toepaste tijdens het vrijen, en dat werkte.
Later had ik het minder vaak nodig, nu gebruik ik het als het een keer niet goed lukt.

Voor bevallen heb je immers ook ontspanning daar nodig, voor het ontsluiten en met een bpaalde ademhaling trek je door die wee.

Het grappige was dat bij die docent (was Mensendieck therapie) de seks ook werd besproken. Dat je met deze ademhaling soms beter kunt klaarkomen.
Daarnaast veel spieroefeningen die ervoor zorgde dat je niet acuut incontinent wordt tijdens de zwangerchap en voor na de bevalling. Maar die je ook tijdens de seks kunt gebruiken.

Ik kan met die spierbewegingen mezelf, dus alleen die spieren gebruikend, behoolijk opgewonden laten worden. en ik kan lief stimuleren tijdens de penetratie.

(edit vanwege heel veel tieperfoutjes, mailde mobiel... excuus, nu hersteld)
Laatst gewijzigd door Suzette op do 21 juni 2012, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Fabie » di 19 juni 2012, 17:42



Ik weet het niet hoor maar misschien kom je al een heel eind met gewoon dieper naar beneden ademenen, dan maarik korte stootjes. Al sje je ademhaling maar niet vast zet

Ik zou bijna zeggen, probeer het eens. Zodra je het een lekker gevoel gaat vinden (en begin rustig aan met die vieb he?, niet gelijk vol erop maar jezelf een beetjeplaatjes, erom heen, alle plekjes langs, op je klit en er weer af, er weer op en er weer af. En zodra je het echt echt lekker gaat vinden probeer je DAAR te ademen, daar naar toe te ademen, dus niet hoog ademen.

Ik ken dit van zwangerschapsgym ;0)

Ik kon daarvoor ook welklaarkomen maar toch lastiger en zeker niet altijd. Toen we deze oefeningen deden merkte ik al snel dat ik het toepaste tijdens het vrijen, en dat werkte.
Later had ik het minder vaak nodig, nu gebruik ik het als het een keer niet goed lukt.

voor bevallen hebje immers ook ontspanning daar nodig, voor het ontsluiten en met een bpaalde ademhaling trek je door die wee.

het grappige was dat bij die docent (was Mensendieck therapie) de seks ook werd besproken. Dat je met deze ademhaling soms beter kunt klaarkomen.
Daarnaast veel spieroefeningen die ervoor zorgde dat je niet acuut incontinent wordt tijdens de zwangerchap en voor na de bevalling. Maar die je ook tijdens de seks kunt gebruiken.

Ik kan met die spierbewegingen mezelf, dus alleen die spieren gebruikend, behoolijk opgewonden laten worden. en ik kan lief stimuleren tijdens de penetratie.

Ik zal het zeker proberen... want ben wat depri aan het worden... niet enkel hierdoor, maar begin het masturberen saai te vinden (ben een andere topic hierover begonnen)....

ik zal zeker niet toegelaten worden tot de zwangerschapsgym? :mrgreen: , ga wel eens googlen op Mensendieck therapie...

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Noortje » di 19 juni 2012, 20:38

Verder plas ik goed voordat ik met mezelf bezig ben, maar heb gereldeld dat ik lijk te moeten plassen en heb zelfs al wat verloren :oops: . Handdoek ligt er nu standaard, maar vraag me af hoe dat komt. :?
Waarschijnlijk stimuleer je dan je g-spot, daar komt dat plas gevoel vandaan.
Als je vantevoren hebt geplast dan is dat dus geen urine. Waarschijnlijk is het de vochtigheid die ontstaat voor het ejaculeren. Je kan best eens experimenteren hoe het is om door te gaan als je dat gevoel hebt. Het is geen plas, het is bv ook kleurloos. Dus maak je geen zorgen, handdoek eronder en laat maar gewoon gaan.
Ik stimuleer mezelf niet van binnen, alleen van buiten. :roll: Dus het zal niet mijn g-spot zijn.

@Mikky, wat jammer dat het jou ook og nietis gelukt. Kan best frustrerend zijn hè? Dat was het voor mij ook, tot ik mezelf met mijn vibrator ging bewerken. Als het niet verder komt dan het gevoel dat ik dan krijg is het jammer, maar wél heel erg fijn. :)

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » di 19 juni 2012, 20:47

hoihoi

helaas werkt dat bij mij niet een vib. Ik kom tot hetzelfde punt en eindig met buikpijn enz. wel minder dan dat mijn mijn mij stimuleerd maar dat komt om dat ik bij mezelf net wat eerder ophou.

hopelijk helpt de tantra mij

Fabie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 17 juni 2012, 11:40

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor Fabie » di 19 juni 2012, 20:52

hoihoi

helaas werkt dat bij mij niet een vib. Ik kom tot hetzelfde punt en eindig met buikpijn enz. wel minder dan dat mijn mijn mij stimuleerd maar dat komt om dat ik bij mezelf net wat eerder ophou.

hopelijk helpt de tantra mij

ben je al naar de gynecoloog geweest ivm de buikpijn die je steeds krijgt op het einde? Krijg je dat enkel bij penetratie, of inwendige masturbatie of ook als je enkel uitwendig gestimuleerd wordt?

Ik heb hierstraks mijn ademhaling proberen te controleren tijdens het masturberen, maar dat werd niets... was helemaal in de war ervan en gaf dus meer aandacht aan het ademen dan aan het spelen met mijn clitoris zelf... heb dan maar heel hard aan iemand gedacht en toen ging het veel beter, voelde heel goed... geen orgasme maar wel heel goed...

mikky
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 09 april 2012, 15:12

Re: Nooit klaargekomen.

Berichtdoor mikky » di 19 juni 2012, 20:59

de buikpijn komt net als de schokkende benen van te veel aanspannen. en geen ontlading hebben. Penetratie doet me eigenlijk niet veel . gelikt of gevingerd worden vindt ik wel lekker maar ook totdat dat punt


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten