Erotisch mailcontact

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Edwin
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 09 januari 2023, 16:30
Locatie: Rotterdam

Re: Erotisch mailcontact

Berichtdoor Edwin » wo 10 april 2024, 13:26

Hay Edwin, dank je wel, ik vertrek straks naar Spanje dus de erotiek staat dan op een laag pitje, ik zit bij familie dus, maar mijn dildo vriendje gaat wel mee. Hopelijk geen controlle mmm bloos bloos
Oh spannend! Na een dag in de zon op je kamer met je fantasie, vingers en dildo jezelf verwennen. Heerlijk! Geniet ervan.
Van zoenen krijg je nooit genoeg

EstherC
Berichten: 5125
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Erotisch mailcontact

Berichtdoor EstherC » wo 10 april 2024, 23:39

Fijne vakantie!
Dream it. Wish it. Do it!

Morna
Berichten: 607
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Erotisch mailcontact

Berichtdoor Morna » ma 15 april 2024, 21:50

Dank je wel, ik ben ziek geworden vanaf dag 1. Kwakkelen met hoesten en stem kwijt. Nu gaat weer wat beter morgen shoppen in Barcelona. Ik zit bij familie leuk en ge, ellig maar het beperk mij wel wat. Dus volgende zo'n vakantie ga ik alleen. Kan ik spelen met mijzelf misschien nog een leuke kerel vinden, you never no. Voor nu even in de rust, tot laters xxx
Go with the flow :wink:

Morna
Berichten: 607
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Erotisch mailcontact

Berichtdoor Morna » do 18 april 2024, 16:28

Ik heb al leuke contacten gevonden helaas alleen via de chat maar ach de rest komt vast nog wel.
1 ontmoeting heb ik gehad maar dat was het niet, dominant en bepalend , dat werk niet voor mij.
Go with the flow :wink:

Morna
Berichten: 607
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Erotisch mailcontact

Berichtdoor Morna » zo 21 april 2024, 11:49

Ik voel me als een kind in de snoepwinkel, ik kan niet kiezen dus wil ik alles haaha, grappig. Misschien ga ik in mei naar een parenclub maar eerst even een mooi sexy corset bestellen in het rood en zwart, spannend hoor
Go with the flow :wink:

Morna
Berichten: 607
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Erotisch mailcontact

Berichtdoor Morna » zo 28 april 2024, 21:13

Ik heb weer een ontmoeting gehad, aardige man , zorgzaam en lief en horny as hell. Zondag de 2e ontmoeting en misschien wordt er nu meer gedaan dan alleen kussen en voelen.
Ook is er een man een Italiaan die een oogje op mij heeft, ik weet wat mij over komt ben ik dan zo bijzonder? Ze houden van oudere en mollige vrouwen en daar voldoe ik ook aan maar er zijn zoveel vrouwen dus wat trekt hun aan , misschien dat ik daar nog eens een antwoord op krijg, voor geniet ik van de aandacht, wordt vervolgd
Go with the flow :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten