SM?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Inzicht

Berichtdoor thisWaltz » wo 11 mei 2011, 10:10

oke, zal het nog eens proberen te spellen voor je..

Hoe jij bent als er eenmaal een dame bij je is , maakt mij niet zoveel uit, dan zal het wel goed gaan lust is immers lust..

MAAR ...

De manier die je hier laat zien, de manier waarop jij over sex denkt, en de wanhoop ?

Wanhoop???

--------------------
Mijn type vrouw houdt van mannen met mystiek, van mannen die durven te spelen met woorden, die het hele aankomende date inkleden en opbouwen..
Ik hunker naar woorden die me week maken, die me voorbereiden op iets leuks... Ik wil een man die open staat voor de dingen die ik wil, maar ook duidelijk kan zeggen waar hij naar verlangt, en dan niet recht door zee maar een beetje verholen, en dan niet met bouqetreeks woordjes hoor..

Wat is bougetreeks?
Wat is schrijf is verbloemd. Het zou uit een vrouwenblad kunnen komen.
Wat ik doe, is wat zij wenst. De laatste reactie was van een vrouw die van dat oraal niets moest weten, want ze vond het vies, maar wel eens wou gezoend worden en keihard genomen (haar woorden). Smaken verschillen. Me stomweg laten ontvallen dat ik van oraal hield (beffen-pijpen). Een gezeur over ben je zeker dat je me daartoe niet zal dingen. Ik dwing niemand tot iets. Op het laatste zag ze het toch niet zitten, want ik zou haar dwingen tot “dingen te doen die ze niet graag heeft”. Moet ik daarvoor 10 smsen over een weer sturen en een half uurtje aan de telefoon hangen? Tot zover de “voorbereiding”.

De vrouw met wie ik mijn fijnste vrijpartij van het laatste jaar had, maakte aan die date niet veel woorden vuil. Ik heb uw advertentie gezien. Was jij dat. Ja. Waar en wanneer kunnen we afspreken. Dat was “de opbouw”.
Wel een goed gesprek in de auto alvorens het rendez-vous hotel binnen te gaan. Bleek te gaan om een vrouw die thuis op sexueel vlak enorme tekorten had en wegens religie op "sextechnisch vlak" totaal onwetend was. Ik het ze sterretjes laten zien :). Ze heeft me platgedrukt en vond me een "lieve, lieve man".


De vijver waarin ik vis is namelijk die vijver van dames die op erotisch vlak thuis tekort komen wegens religieuze redenen, leeftijdsredenen van partner, ontwetendheid van partner, weigering van partner om bepaalde dingen te doen.
Sfeer creëeren: hoe?
,

leer in te schatten welke dingen een vrouw doen laten verlangen naar alle hoeken van de kamer doorgeneukt te worden.?
Die zijn?
Verschillen die niet van vrouw tot vrouw?
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Inzicht

Berichtdoor amaretto » wo 11 mei 2011, 10:48

[quote]Moet ik daarvoor 10 smsen over een weer sturen en een half uurtje aan de telefoon hangen? [quote]

TW, ik moet het je nageven. door deze zin heb je me echt doen lachen. heerlijke zin hahaha.

maar zit op zich daar niet het probleem? jij vindt dat blijkbaar al veel moeite. leid ik toch af uit je vraagstelling. Terwijl de overgrote meerderheid van vrouwen echt wel wat meer nodig heeft dan 10 smsjes en een half uur aan de telefoon hangen om dan verder te gaan.

Als ik al je posts lees, dan denk ik dat je echt iemand wil die patsboem je wilt neuken en alsjeblieft niet teveel praten. is het dan niet beter een soort van contactadvertentie te plaatsen waarin je je als soort van gigolo aanbiedt? (kan je nog iets bijverdienen :wink: )

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » wo 11 mei 2011, 12:16

Als je toch goed weet wat je wilt;
Als je alles zo duidelijk kan maken;
Als je zo open en rechtlijnig communiceert;
Als je al veel ervaringen hebt opgedaan;
En het lukt niet om een duurzame relatie op te bouwen dan zal, je naar mijn mening, toch moeten proberen te doorgronden wat nu eigenlijk de betekenis is van de signalen die de vrouwen, ook op dit forum afgeven. Pats-boem-neuken alleen, dat wil een vrouw blijkbaar niet in de opbouw van een duurzame relatie, daar zal je toch echt op moeten anticiperen door te accepteren dat jou ideale partner niet bestaat niet. En als je de betekenis van de postings of de potentiële partner signalen niet wil lezen/begrijpen dan moet je geen vraag droppen maar gewoon je mening verkondigen.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Re: Inzicht

Berichtdoor thisWaltz » wo 11 mei 2011, 14:38

Moet ik daarvoor 10 smsen over een weer sturen en een half uurtje aan de telefoon hangen?

TW, ik moet het je nageven. door deze zin heb je me echt doen lachen. heerlijke zin hahaha.

maar zit op zich daar niet het probleem? jij vindt dat blijkbaar al veel moeite. leid ik toch af uit je vraagstelling. Terwijl de overgrote meerderheid van vrouwen echt wel wat meer nodig heeft dan 10 smsjes en een half uur aan de telefoon hangen om dan verder te gaan.

Als ik al je posts lees, dan denk ik dat je echt iemand wil die patsboem je wilt neuken en alsjeblieft niet teveel praten. is het dan niet beter een soort van contactadvertentie te plaatsen waarin je je als soort van gigolo aanbiedt? (kan je nog iets bijverdienen :wink: )
Ik HAAT SMSen en heb liever een goed oud telefonisch contact. Dan hoor je ten minste een stem aan de telefoon en loop je niet het risico dat het een vent is.
Je vergeet een ding. Het zijn vrouwen die een sexcontactblad kochten om bij weg te dromen misschien? 10 smsen heen en weer waarbij alles in geuren en kleuren werd uitgelegd. Als dat niet volstaat, wat dan wel?
En wat moet er die advertentie waarbij ik mij als gigolo aanbiedt dan staan?
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » wo 11 mei 2011, 14:42

Wat een wantrouwen TW.
Bah.

En over die advertentie: volgens mij weet je dat wel. Gewoon dat je je diensten aanbiedt.
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: Inzicht

Berichtdoor Paniscus » wo 11 mei 2011, 16:28

1) Je vergeet een ding. Het zijn vrouwen die een sexcontactblad kochten om bij weg te dromen misschien?
2) 10 smsen heen en weer waarbij alles in geuren en kleuren werd uitgelegd. Als dat niet volstaat, wat dan wel?
3) En wat moet er die advertentie waarbij ik mij als gigolo aanbiedt dan staan?
1) Je bent bevooroordeeld en je denkt dat dat de gedachte van de vrouw is. Maar een vrouw droomt anders dan mannen, tot zover je dat niet al had kunnen weten

2) Blijkbaar is die 10 sms'en voor iemand anders niet genoeg. Er is dus meer voor nodig om iemand te overtuigen van een date.

3) Gigolo biedt zich aan voor gratis "pats-boem" neuken met een vrouw. Voorkeur neukplekken: huiselijke kring en parenclubs . Bij de juiste klik behoort een duurzame relatie tot de mogelijkheden.
Tot de eerste ontmoeting maximaal 10 sms-jes, het chatten is uitgesloten en reacties van mannen zijn niet gewenst.

Duidelijk toch ?
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » wo 11 mei 2011, 16:50

@Paniscus: ik ben het eens met je eens!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Re: Inzicht

Berichtdoor thisWaltz » do 12 mei 2011, 14:58

1) Je vergeet een ding. Het zijn vrouwen die een sexcontactblad kochten om bij weg te dromen misschien?
2) 10 smsen heen en weer waarbij alles in geuren en kleuren werd uitgelegd. Als dat niet volstaat, wat dan wel?
3) En wat moet er die advertentie waarbij ik mij als gigolo aanbiedt dan staan?
1) Je bent bevooroordeeld en je denkt dat dat de gedachte van de vrouw is. Maar een vrouw droomt anders dan mannen, tot zover je dat niet al had kunnen weten

2) Blijkbaar is die 10 sms'en voor iemand anders niet genoeg. Er is dus meer voor nodig om iemand te overtuigen van een date.

3) Gigolo biedt zich aan voor gratis "pats-boem" neuken met een vrouw. Voorkeur neukplekken: huiselijke kring en parenclubs . Bij de juiste klik behoort een duurzame relatie tot de mogelijkheden.
Tot de eerste ontmoeting maximaal 10 sms-jes, het chatten is uitgesloten en reacties van mannen zijn niet gewenst.

Een poging tot antwoord:
1) Je bent bevooroordeeld en je denkt dat dat de gedachte van de vrouw is. Maar een vrouw droomt anders dan mannen, tot zover je dat niet al had kunnen weten

De vrouwen, die ik dankzij de advertenties in dit blad heb ontmoet, kochten het niet om bij weg te dromen, maar omdat er thuis om verschillende redenen sexuele tekorten waren en omdat ze zonder medeweten van manlief met mij wilden beleven, wat thuis niet kon. vb:beffen doet ie nooit of ik word graag geknuffeld. Geen enkele van die vrouwen wilde een relatie, want die hadden ze al.

Bovendien had elke vrouw had een andere wens. Knuffelen, zoenen, beffen, maar ik ben er ook eentje tegengekomen met een [patsboem wens.
Geen gezeik, maar lang zoenen en hard en diep patsboem was de wens van deze dame. Al de rest was overbodig.

Zoveel vrouwen, zoveel wensen en smaken. :D

2) 10 smsen heen en weer waarbij alles in geuren en kleuren werd uitgelegd. Als dat niet volstaat, wat dan wel?


Voor de vrouwen, die echt een date wilden en waarmee het daadwerkelijk tot een ontmoeting kwam, volstonden een paar smsen en een aantal telefoontjes.
Trouwens zonder een vrouwenstem aan de telefoon, die een concrete afspraak maakt (plaats, uur, ..,) kom ik niet opdagen. Dat heeft niets te zien met wantrouwen, wel met het feit dat ik al een paar keer een paar 100 km voor niets ben gereden of in een station stond te koekeloeren. Door de manier van afspreken tracht ik dergelijke toestanden te vermijden.

Die vrouwen, die veel smsten twijfelden en haakten uiteindelijk af.Aan chat had ik nog niet gedacht. Sta ik wel voor open.

Ik besef dat voor sommige vrouwen de stap om te bellen veel te groot is. Dus smsen ja, maar niet oeverloos. Zij, die veel smsten voelden zich onzeker en haakten uiteindelijk af, zij die belden of mailden, heb ik daadwerkelijk ontmoet.

Voor chat sta ik wel open.
(3) Gigolo biedt zich aan voor gratis "pats-boem" neuken met een vrouw. Voorkeur neukplekken: huiselijke kring en parenclubs . Bij de juiste klik behoort een duurzame relatie tot de mogelijkheden.
Voorkeurplekken:
http://www.kasteeltje-trianon.be
http://www.RendezVous-ChezNous.be
http://www.inslag.be : voor Nederlanders, die eventjes de grens overwippen.
http://www.jourdanlovenest.be in de hoofstad van Europa.

en inderdaad de huiselijke kring. Ik ben bij veel paren aan huis geweest.

Parenclubs zijn voor mij plekken geworden als de nood het hoogst is. Het nieuwe is er totaal af. Bovendien ben ik ook wel graag met een vrouw alleen.

Gratis gigolo:De afspraken gaan meestal door als manlief op het werk is of voor het werk in het buitenland. Dat wil meestal zeggen in de week. Ik denk eraan er een kleinigheid voor te vragen. Er heeft me een mevrouw gecontacteerd, die al enkele mannen had gebeld. Een ervan vroeg 300 euro voor zijn diensten.
Voorlopig wil ik enkel de kosten eruit halen.
Eventjes wegzweven uit de dagelijkse sleur in een mooie omgeving.
De meeste vrouwen hebben er geen moeite mee de kosten te delen of te betalen. Dus, later wordt er op een ander publiek gemikt.

Ik hou relatie en kasteelbezoek gescheiden. Wél is iemand die om de 14 dagen eens afkomt welkom. Dan moet ik mij niet telkens aan de wensen aanpassen.

Zo duidelijk, Venus?.
Laatst gewijzigd door thisWaltz op do 19 mei 2011, 15:41, 17 keer totaal gewijzigd.
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Berichtdoor Venus » do 12 mei 2011, 22:32

Potverdorie TW!! Hoe lang hang je nou al op Shespot rond?

Leer nou eens een keer hoe je moet quoten, het is een complete puzzel als ik jouw postings zou willen lezen....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten