SM?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Berichtdoor Laars » za 07 mei 2011, 13:57

Doe nou gewoon zoals je bent, je lijkt steeds bezig te zijn met 'indruk maken'. Ik zou bijv. ook niet met romantische foto's op de proppen komen, want zoals ik jou lees ben je niet op zoek naar romantiek. Nu kan ik dat mis hebben natuurlijk! Dat weet jij alleen... :wink:
Zijn wie je bent is soms lastig, maar je komt er wel verder mee..


Nog een andere truuk... :D
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » zo 08 mei 2011, 11:51

Momenteel zoek ik af en toe een goede vrijpartij (of eventueel een trio).
De inkomsten zijn nog wat te laag om me een vrouw te kunnen permitteren.
Erna ga ik op zoek naar een relatie met een ruimdenkende vrouw (eens een parenclub meepikken)moet kunnen. Ik mis het wakker worden in de morgen met dat warm vrouwenlijf met natte poes naast mij. Er gaat niets boven een potje ochtendsex.

Die SM-vraag heb ik hier neergepoot omdat er soms een vraag naar is en ik daar geen kaas van heb gegeten. Voor mij hoeft SM niet.

In vrijpartijen pas ik me aan aan de wensen van de vrouwen.

Voor mezelf volstaat een stevige neuk-en beuk. Dat opgespaard zaad eruit schieten. Al die poespas hoeft niet, maar niet elke vrouw is daarmee gediend .
:D
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » zo 08 mei 2011, 21:29

Voor mezelf volstaat een stevige neuk-en beuk. Dat opgespaard zaad eruit schieten. Al die poespas hoeft niet, maar niet elke vrouw is daarmee gediend .
:D
Dus wel een soort van sm :D :D
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Dominique
Berichten: 2873
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 6:44

Berichtdoor Dominique » zo 08 mei 2011, 21:59

Momenteel zoek ik af en toe een goede vrijpartij (of eventueel een trio).
De inkomsten zijn nog wat te laag om me een vrouw te kunnen permitteren.
Erna ga ik op zoek naar een relatie met een ruimdenkende vrouw (eens een parenclub meepikken)moet kunnen. Ik mis het wakker worden in de morgen met dat warm vrouwenlijf met natte poes naast mij. Er gaat niets boven een potje ochtendsex.

Die SM-vraag heb ik hier neergepoot omdat er soms een vraag naar is en ik daar geen kaas van heb gegeten. Voor mij hoeft SM niet.

In vrijpartijen pas ik me aan aan de wensen van de vrouwen.

Voor mezelf volstaat een stevige neuk-en beuk. Dat opgespaard zaad eruit schieten. Al die poespas hoeft niet, maar niet elke vrouw is daarmee gediend .
:D
zoveel romantiek in 1 man?
wow...
dat kunnen niet veel vrouwen handelen :shock: :shock: :shock:

vergeef me mijn sarcasme TW
maar je instelling zal weinig vrouwen aanspreken
behalve als ze op je geld uit zijn
dan zal het ze mss niet boeien
maar verwacht dan ook niet veel liefde en genegenheid
Het is niet wat je zegt, het is wat je deelt...

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 08 mei 2011, 23:02

Dominique zegt wat ik dacht...

Sorry TW ik denk dat je denkwijze over en je benadering van meteen de angel zijn in jouw probleem...

Lees eens veel meer dingen mee op deze site, zorg ervoor dat je een beeld krijgt van hoe vrouwen praten, welke dingen er van belang zijn... maak je beeld over sex eens wat anders , durf te veranderen..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Rupsje
Berichten: 125
Lid geworden op: wo 10 juni 2009, 17:54
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Rupsje » ma 09 mei 2011, 7:35

Ik begrijp de reactie van Dominique en Savanne heel goed. Toch ben ik van mening dat er heel veel verschillen zijn in "hoe vrouwen praten" en "welke dingen er van belang zijn". Zoveel mensen, zoveel smaken. Niet iedereen die op zoek is naar seks, zoekt ook liefde of romantiek. Soms is het juist prettig om dat volledig los te koppelen.

Maar toch... de meeste vrouwen vinden persoonlijke aandacht wel prettig. Dat je tijd en energie in ze steekt. "Al die poespas hoeft niet", zeg je. Dan is BDSM in ieder geval niet jouw ding. Iemand alleen maar even hard nemen heeft niets met SM te maken, daar komt veel meer bij kijken (vertrouwen, communicatie...).

Persoonlijk zou ik geen man willen die "een potje ochtendsex" zoekt, "dat opgespaard zaad eruit wil schieten" en die "al die poespas niet nodig vind". Als het enkel daarom gaat, volstaat vriendje vieb ook wel.
Alles mag, als het maar leuk is...

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Wat wil een man?

Berichtdoor thisWaltz » ma 09 mei 2011, 10:56

Wat niet betekent dat ik me niet aan de wensen van de vrouwen aanpas: ttz. strelen, zoenen, beffen, vingeren en alle andere aspecten van een voorspel en nagenieten.
Maar voor mij persoonljk hoeft dat niet.
Smaken en voorkeuren verschillen. Ik heb met een vrouw samengeleefd voor wie die poespas ook niet hoefde, althans niet tijdens de ochtendsex. Eventjes gauw goed van bil gaan alvorens te gaan werken...
's avonds was wat anders.

BDSM en SM zijn niet mijn ding. Ik kick er niet op, maar er was nu eenmaal die vraag.
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 09 mei 2011, 14:45

Begin met leren lezen.. je leest me niet goed...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » di 10 mei 2011, 11:09

*zucht*

TW, waneer LEER je het verdomme nou eens...


Aapje, kon zich niet langer inhouden..
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » di 10 mei 2011, 11:38

Wat?
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » di 10 mei 2011, 12:34

Hoe vrouwen denken!
Hoelang lees je hier nu al?
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 10 mei 2011, 12:46

oke, zal het nog eens proberen te spellen voor je..

Hoe jij bent als er eenmaal een dame bij je is , maakt mij niet zoveel uit, dan zal het wel goed gaan lust is immers lust..

MAAR ...

De manier die je hier laat zien, de manier waarop jij over sex denkt, en de wanhoop die bijna in je woorden doorklinkt , zijn erg onaantrekkelijk voor iig MIJ maar vrees voor meer vrouwen, aangezien ik best doorsnee ben in mijn denkbeelden...

Mijn type vrouw houdt van mannen met mystiek, van mannen die durven te spelen met woorden, die het hele aankomende date inkleden en opbouwen..
Ik hunker naar woorden die me week maken, die me voorbereiden op iets leuks... Ik wil een man die open staat voor de dingen die ik wil, maar ook duidelijk kan zeggen waar hij naar verlangt, en dan niet recht door zee maar een beetje verholen, en dan niet met bouqetreeks woordjes hoor.. maar ik wil :
1) dat je me pijpt en dat ik mag klaarkomen in je mond
2) dat ik m er in mag hangen en je ff flink mag neuken
3) enzz enzz
gaat m zo niet worden.. nee ik weet dat je dit vast niet zo zal schrijven aan een dame, maar ik hoop dat je hierdoor wel ziet hoe je over KAN komen.. dit is licht gechargeerd maar zo de waarheid door mijn ogen...

Leer sfeer creeeren, leer in te schatten welke dingen een vrouw doen laten verlangen naar alle hoeken van de kamer doorgeneukt te worden.. en geloof me er bestaan zoveel vrouwen die best een sexdate willen zonder strings, maar ik ken er niet een die t als plichtpleging ziet en er niet vervolgens dik voor betaald wil worden..

zo en nu ga ik van je case af..en wens je succes
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Elfri

Berichtdoor Elfri » di 10 mei 2011, 13:20

Savje.... lief Savje! Hoe kan jij jezelf nu doorsnee noemen?
Je bent bijzonder, net als alle andere 16 miljard mensen op deze aardkloot :wink:


Het is topic nummer 45, ik zou denken dat het onderwerp onderhand al wel beantwoord moet zijn?
TW en romantiek is een lang vervlogen mysterie... Ergens zal er een dromertje rond dwalen die zich ontfermt over dit mysterie en het zal ontrafelen.

Als dat gebeurt hoop ik dat ze dat hier komt delen! Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd namelijk en zou graag weten of onze TW dit alleen maar kan zeggen of ook zo ís.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » di 10 mei 2011, 14:14

Hail, hail for Savvie! :)

Ik ben ook weg hier!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
Markies
Berichten: 4268
Lid geworden op: zo 11 november 2007, 1:32
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor Markies » wo 11 mei 2011, 0:24

Dacht even aan dit topic.
In de ZO-magazine van vandaag: "Zelf afrekenen met winkeldieven".

Afbeelding
Het leven is een pijp kaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten