Raken vrouwen er opgewonden van?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mitch1977
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 21:53

Raken vrouwen er opgewonden van?

Berichtdoor Mitch1977 » vr 28 november 2003, 13:27

Raken vrouwen opgewonden als ze een stijve zien?

Veel vrouwen zeggen altijd dat ze een pik er niet uit vinden zien? is dit echt zo?

Nature
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 18:42

Berichtdoor Nature » vr 28 november 2003, 13:51

Ik wordt er niet opgewonden van als ik een stijve zie.
Wel van andere dingen wanneer mijn vriend geil is.
Bijv.de manier waarop mijn vriend kijkt of praat of hoe hij ruikt.

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » vr 28 november 2003, 14:08

Je kunt me honderd erecties tonen en ik zal er geen graadje warmer van worden. Een stijve doet me niets, Mitch.

Maar mijn lief in opgewonden toestand windt me juist enorm op. Omdat hij het is, met rode wangen, sterretjes in zijn ogen en een prachtige harde penis.

Maar dat is slechts de bescheiden mening van één enkele vrouw. En zo zal iedere vrouw er weer anders tegenaan kijken. Met andere woorden: De vraag aan alle vrouwen hoe zij over alle pikken denken is niet zo heel zinvol. Vraag liever aan jouw eigen vriendin of jouw erectie haar opwindt. Het is immers iets heel persoonlijks.

Mysty Myra
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 15 september 2003, 21:42
Locatie: Belgie

Berichtdoor Mysty Myra » vr 28 november 2003, 17:01

Ik vind het wel lekker om de stijve van mijn vriend te zien. Maar wat ik nog leuker vind is te merken hoe zijn penis stijf wordt als ik ermee begin te spelen grrrrrrrrrr
sex altijd maar sex, vraag eens liever iets over het weer. Wanneer doen we het weer?

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » za 29 november 2003, 20:29

Even een andere vraag dan:
raken vrouwen er opgewonden van om te zien dat een jongen die ze proberen te versieren een stijve heeft of krijgt?
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Mysty Myra
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 15 september 2003, 21:42
Locatie: Belgie

Berichtdoor Mysty Myra » zo 30 november 2003, 0:14

Antwoord op uitvinderke: dat zou ik persoonlijk niet zo opwindend vinden. Ik zou me eerder schamen in zijn plaats. Misschien is schamen het verkeerde woord, en zeg ik beter ongemakkelijk vinden
sex altijd maar sex, vraag eens liever iets over het weer. Wanneer doen we het weer?

sproetje
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 11 augustus 2003, 16:23

Berichtdoor sproetje » zo 30 november 2003, 11:03

ik raak niet opgewonden van iedere stijve lul hoor,*grinnik*
als ik opgewonden raak van een lul ben ik al opgewonden,en dat is toch meestal van het hele erotische spel !!met diegene waarmee je dat heerlijke spel speelt!!



gr sproetje
@uitvinderke wanneer ik versier komen daar toch nog geen erogevoelens bij dan ben je toch op zijn minst al wat verder op de avond en zijn de eerste aanrakingen en bodylanguage fase al ruim aanwezig,en wanneer een man dan een stijve krijg/heb dan heb je allang versiert :) en kun je overgaan tot fase drie vier en vijf..... :wink:

renkie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 november 2003, 15:31

mmmm

Berichtdoor renkie » zo 30 november 2003, 15:34

hey hey! ik ben een meisje van 18 en ik moet zeggen dat ik een stijve op zich niet mooi vind om te zien, maar ik word wel opgewonden van het idee dat we er iets mee gaan doen en dat hij opgewonden van mij wordt of van de dingen die ik doe...
ik word meer opgewonden van een geile blik of een zoen in m'n nek dan van een stijve... liefs, renk

stockinggirl
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 30 november 2003, 14:55

Berichtdoor stockinggirl » zo 30 november 2003, 15:42

Als er een jongen voor me staat met stijve penis, dan ben ik super trots dat dat door mij komt. Het maakt me zeker opgewonden. Ik vind het in ieder geval heel mooi.

sg

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » zo 30 november 2003, 15:50

@ Stockinggirl:
Maar dat heb je toch zeker niet bij ELKE jongen? :shock:

groetjes,
Sens.

stockinggirl
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 30 november 2003, 14:55

Berichtdoor stockinggirl » zo 30 november 2003, 16:21

Ik denk het wel, Sens.
Want als het een lelijkerd is die voor me staat, heb ik niet naar beneden gekeken, dus heb ik het niet gezien :D
Maar in het andere geval, dan stokt mijn adem even... dan vind ik het héél mooi en opwindend!

sg

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » zo 30 november 2003, 18:55

Stockinggirl,

Dan hoop ik dat het je vaak gebeurt, dat er een [....] jongen voor je staat 8) ..... ik denk dat er genoeg jongens/mannen zijn die dat met plezier zouden doen! Bekeken en bewonderd worden door een vrouw....

groetjes,
Sens.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » zo 30 november 2003, 19:22

Ja, ik raak er opgewonden van MITS de juiste man er aan vast zit en ik al enigszins in de stemming ben...

If-je
(zin!)

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » zo 30 november 2003, 19:24

Ja, ik raak er opgewonden van MITS de juiste man er aan vast zit en ik al enigszins in de stemming ben...

If-je
(zin!)
Ifje, het klinkt alsof jij het antwoord geeft dat voor de meeste vrouwen geldt....die stijve pik is OK, of zelfs heel erg OK :wink: ....mits de juiste vent en de juiste stemming....

vampiertje
Berichten: 134
Lid geworden op: do 03 januari 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor vampiertje » zo 30 november 2003, 23:40

Bijna elke stijve pik ... doet mij watertanden!!!
is gewoon een associatie die ik leg met seks ... en hup ... ik word bloedgeil.

Maar ik zal weer zoals altijd de uitzondering zijn :D

ik als vrouw kan seks los zien van liefde enzovoort. Ik kan het, daarom niet altijd (ik heb een vaste relatie). Maar ik weet dat veeeel vrouwen geconditioneert zijn en dus seks (en een stijve pik) enkel correleren met liefde en intimiteit.

Vind ik soms wel jammer ... de kloof tussen de seksen zou een heel stuk kleiner zijn mochten meer vrouwen seks eens bezien als een natuurlijk iets :-).

Maar soit ... niks geilers voor mij dan een fiere, stijve, harde pik (liefst in profiel)!!!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten