verrassingsmassage

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

verrassingsmassage

Berichtdoor denkende mens » di 25 maart 2008, 17:24

hallo, zoals sommigen mss nog wel weten, is één van mijn erotische fantasieen dat er iemand mijn vrouw verleidt tot ze zcih volledig aan hemm over geeft.

Nou, ik had gedacht om te zorgen voor een massage, door een professional, bij ons thuis. Ze zou een vrouw verwachten, maar uiteindelijk zal het een man zijn als ze de deur opent. Geen idee hoe ze zal reageren! Zal ze hem binnenlaten, zich laten masseren? Verder gaan dan een loutere massage (want ik weet dat een fantasie is van haar)?

Wat zijn jullie gedachten hierbij. Een leuk idee? Een verkeerd idee? Wat kan er gebeuren? Hoe zien jullie dit? kan k iets verbeteren??
Gelukkig ben ik een denkend mens

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » di 25 maart 2008, 18:45

DM, het is een van jouw erotische fantasietjes, schrijf je.
Mijn gedachten hierbij zijn: En wat denk je dat je vrouw er van vind?
Wie wil hier nu wie verwennen?
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Re: verrassingsmassage

Berichtdoor cornelis69 » di 25 maart 2008, 18:57

hallo, zoals sommigen mss nog wel weten, is één van mijn erotische fantasieen dat er iemand mijn vrouw verleidt tot ze zcih volledig aan hemm over geeft.

Nou, ik had gedacht om te zorgen voor een massage, door een professional, bij ons thuis. Ze zou een vrouw verwachten, maar uiteindelijk zal het een man zijn als ze de deur opent. Geen idee hoe ze zal reageren! Zal ze hem binnenlaten, zich laten masseren? Verder gaan dan een loutere massage (want ik weet dat een fantasie is van haar)?
Volgens mij een fantasie van beiden Fuutje, maar door een ontbrekend woord ben ik er niet helemaal zeker over.
Dit IS het leven en geen generale repetitie

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 25 maart 2008, 19:44

Ja, tis een fantasie van ons beiden maar ze heft nooit openlijk toegegeven dat ze zich ook echt zou kunnen geven aan een ander.
Gelukkig ben ik een denkend mens

eva
Berichten: 916
Lid geworden op: di 22 augustus 2006, 12:14
Locatie: juf twente

Berichtdoor eva » di 25 maart 2008, 19:55

wel een gewaagde verrassing iig.
ik zou zelf "not amused" zijn, maar ja, das persoonlijk.

eef

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » di 25 maart 2008, 20:08

Oké, maar voor mij is het (niet) 'toegeven' dat je jezelf wilt geven aan een ander iets wat ik niet begrijp.
Ik ben de laatste tijd best wel bezig met polyarmorie (ingegeven door een dinnetje), maar daar schaar ik dit niet onder.

Hierdoor heeft het begrip 'geven' voor mij een andere betekenis.
Als jullie er samen over praten, samen aangeven dat jullie beiden dit een verrijking vinden dan is het 'oké with me' (overigens, wie ben ik om hier wat van of over te vinden?)

En welk woordje is er dan vergeten Cornelis?
Ik word hier een beetje irri van, maar dat zal wel helemaal aan mijzelf liggen.

En als dit van te voren niet besproken zou zijn, zou ik ook niet 'amused' zijn; zelfs niet als het een verrassing zou zijn.
Ik bepaal nou eenmaal zelf wat ik wil, al dan niet in overleg (met de nadruk op overleg).
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 25 maart 2008, 20:21

ja, het woord verrassing is eigenlijk slecht gekozen.
Ik zou haar natuurlijk op de dag zelf verwittigen dat er iemand langskomt voor een massage.
Zou ik het haar zeggen dat het een man is? Of zeggen dat het een vrouw is en dat ze dan maar zelf op het moment zelf, als ze ziet dat het een man is, beslissen of ze er mee wil doorgaan.
Gelukkig ben ik een denkend mens

eva
Berichten: 916
Lid geworden op: di 22 augustus 2006, 12:14
Locatie: juf twente

Berichtdoor eva » di 25 maart 2008, 21:01

Ik zou het haar zeker zeggen, want wie weet wil ze liever niet en staat die man daar al op de stoep..
Als ze het echter wel wil, dan kun je het regelen en gewoon niet zeggen welke dag het wordt, dat dat dan een verrassing blijft.
Ik denk dat elke vrouw wel graag wat inspraak heeft.

eef

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 25 maart 2008, 21:30

Ik zou het haar zeker zeggen, want wie weet wil ze liever niet en staat die man daar al op de stoep..
Als ze het echter wel wil, dan kun je het regelen en gewoon niet zeggen welke dag het wordt, dat dat dan een verrassing blijft.
Ik denk dat elke vrouw wel graag wat inspraak heeft.

eef
dat bedoel ik met aanpassingen en correcties op de idee. tx
Gelukkig ben ik een denkend mens

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Berichtdoor cornelis69 » di 25 maart 2008, 21:34

Ik zou het haar zeker zeggen, want wie weet wil ze liever niet en staat die man daar al op de stoep..
Als ze het echter wel wil, dan kun je het regelen en gewoon niet zeggen welke dag het wordt, dat dat dan een verrassing blijft.
Ik denk dat elke vrouw wel graag wat inspraak heeft.

eef
Als ze niet meer wil dan alleen een massage, dan heeft ze die in ieder geval "binnen" Eef :mrgreen:
Dit IS het leven en geen generale repetitie

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » di 25 maart 2008, 21:43

:)
Laatst gewijzigd door akelei op wo 29 juli 2009, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

ilro
Berichten: 618
Lid geworden op: di 08 januari 2008, 18:05

Berichtdoor ilro » di 25 maart 2008, 22:00

ja, het woord verrassing is eigenlijk slecht gekozen.
Ik zou haar natuurlijk op de dag zelf verwittigen dat er iemand langskomt voor een massage.
Zou ik het haar zeggen dat het een man is? Of zeggen dat het een vrouw is en dat ze dan maar zelf op het moment zelf, als ze ziet dat het een man is, beslissen of ze er mee wil doorgaan.

maar als ze wel wil ..maar de masseur is niet de man waar ze een "klik"mee heeft .... of maakt dat niet uit en gaat om elke willekeurige man / masseur ?
Mijn lief zou het idee erg leuk vinden maar zonder de benodigde klik zal er toch echt niets gebeuren ( en als ik hem mijn lief niet "gun" ook niet ...zo is onze afspraak ... en zo is dat ook andersom .)

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » di 25 maart 2008, 22:05

altijd weer is het die "klik" die niet te vergeten mega belangrijk is...

maar inderdaad..
die massage heeft ze hoe dan ook binnen..
en daar is ook niets mis mee 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 25 maart 2008, 22:30

alvast bedankt voor de reacties. Hier kan ik wat mee. Nog??
Gelukkig ben ik een denkend mens

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » wo 26 maart 2008, 10:27

Niet iederee vrouw is blij met zoiets. Als het een fantasie is van haar, dan is het een leuke verassing.

Toch ben ik het met de anderen eens dat je haar wel vorbereiden moet.
Veronderstel, ze is ergens druk mee bezig, bv in de tuin, ze zweet, ziet er niet uit, dan voelt zich niet op haar gemak op die manier.
Vrouwen willen graag voorbereid zijn als er "bezoek" komt.
Ik zou, op de dag zelf, zeggen dat de verassing op die dag is.
Dan kan ze zich voorbereiden. Maar vertel niet hoe laat en wat de verassing is natuurlijk.

Maar mocht ze die "klik" niet hebben bij de masseur, laat haar dan ook NEE kunnen zeggen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast