Piercings

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Piercings

Berichtdoor Draak » zo 03 februari 2008, 15:01

Hey,

Misschien een beetje rare vraag, al zegt men dat die niet bestaan, maar toch.
Hoe zoent t met iemand die een tong piercing heeft? Heb t zelf nog nooit geprobeerd, maar hij heeft echt wel veel piercings, verder durfde ik eigenlijk niet aan hem te vragen, maar het zou me niet verbazen als hij ze van onderen ook heeft... Zelf ben ik echt iemand die dat soort dingen niet eens heeft, dus ik zou het echt niet weten. Iemand ervaring daarmee?

groetjes,
Draakje,
On the end of the rainbow, there will you find it.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 03 februari 2008, 15:43

Mijn laatste vriend had een tongpiercing... en hoe die zoent?

Ik denk dat een piercing erbij niet echt veel uitmaakt; sommigen zoenen echt slecht, sommigen echt super goed.. met of zonder.. same difference, lijkt mij.

Ik vond hem iig lekker zoenen.. de piercing is een extraatje, om mee te spelen.. die 'van onder'ook. Wat wil je daar over weten dan Draak?

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 03 februari 2008, 15:47

Ben iemand met veel fantasy, maar ben niet zo'n tongzoener. Bij men ex ook niet, dus vandaar :oops: Daarom vroeg ik me af of het wat is een man met een tong piercing. Of het veel verschil is met zonder.

Groetjes
draakje
On the end of the rainbow, there will you find it.

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » ma 04 februari 2008, 0:04

Hey Draak,

Ik heb wel een paar keer gezoend met iemand met een tongpiercing en ik vond het wel een verschil. Naast het normale zoenen (wat per persoon sowieso anders is) heb je er ineens een balletje bij. Ik denk dat het het beste te vergelijken is met zoenen met iemand die een (klein) snoepje in zn mond heeft en die aan jou zo wil doorgeven. Behalve dat een tongpiercing niet door te geven is :wink: Het ligt er ook nog wel aan hoe groot de piercing is en hoe ver naar achteren deze geplaatst is.

Ik heb overigens zelf ook een tongpiercing en hoor vaak achteraf van mannen dat ze het helemaal niet doorhadden. Dus het hoeft niet veel verschil te maken.
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Sannetje » ma 04 februari 2008, 0:51

Alleen maar ervaring als draagster: als ik écht lekker wil zoenen haal ik mijn tongpiercing er uit! Doordat ie vrij ver naar voren zit, tikt ie tijdens het zoenen tegen mijn tanden. Tsja, en aangezien ik mezelf pas volledig overgeef aan t zoenen zonder mijn piercing, is dat dan ook wel een heel stuk lekkerder natuurlijk...

Nooit gezoend met iemand anders die een tongpiercing heeft. Lijkt me vervelend als de boel dan in de knoop komt te zitten trouwens 8)
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » ma 04 februari 2008, 1:03

haha Sannetje,

Toen ik mijn piercing net had en er dus nog een onwijs lang staafje in zat ging ik zoenen met iemand die ook een tongpiercing had. Het was net een zwaardgevecht! Vooral het geluid was zeer indrukwekkend.

Maar in de knoop gingen ze niet hoor ;)
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 24 februari 2008, 1:48

Bedankt voor de antwoorden iedereen.

En om maar gelijk even te antwoorden. Het zoent echt wel geweldig :D Of het kan aan mn vriend liggen ;)
Ben echt blij met hem :D

kusjes
draakje
On the end of the rainbow, there will you find it.

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » zo 24 februari 2008, 22:37

Ik heb zelf een tongpiercing, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt. Het is vooral psychologisch denk ik. Vriendjes zeggen me dat ze 't wel fijn vinden om te kussen (en ook om gepijpt te worden met een tongpiercing), maar ze vinden het niet persé beter dan zonder de piercing.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 25 februari 2008, 19:32

Ik heb hem ook gevraagd hem er soms uit te halen, maar het maakt niet echt een verschil vind ik. Het ligt echt aan degene of hij goed kan zoenen of niet.

liefs,
draak
On the end of the rainbow, there will you find it.

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » di 26 februari 2008, 22:29

als ik écht lekker wil zoenen haal ik mijn tongpiercing er uit!
Ik dacht dat een tongpiercing snel dichtgroeit?! :?
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Sannetje » wo 27 februari 2008, 0:45

als ik écht lekker wil zoenen haal ik mijn tongpiercing er uit!
Ik dacht dat een tongpiercing snel dichtgroeit?! :?
Fout gedacht ;)

Groeit niet dicht, maar omdat de tong een spier is, trekt ie zich samen, en dan lijkt t dat t gaatje weg is.
t Zal voor iedereen verschillen, maar ik kan mn piercing zonder problemen een dag er uit laten: na 3 dagen wordt t wat lastiger om m terug er in te krijgen, maar ook dat is gelukt. En ik heb ook al van mensen gehoord die m een paar maanden er uit hadden en m er ook weer terug ingepropt kregen.
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 27 februari 2008, 3:03

Mijn (ex)vriend kan het er ook lang uitlaten...
Clit(hood)piercing is een ander verhaal... vind het sowieso heel moeilijk dat ding terug te pielen.. maar wordt er ook zenuwachtig van.. nee, daar mag het niet misgaan, dus ik doe m er bijna nooit uit. Heeft trouwens ook geen meerwaarde.
Heb een gaatje in mijn tragus (dingetje kraakbot naast je gehoorgang zeg maar); DIE gaat bij mij ècht snel dicht. paar uurtjes vergeten en dan moet ik echt veel moeite doen dat ding terug te krijgen.
Navelpiercing.. sja daar kan ik dagen zonder mee. maar die heb ik ook het langst..:)

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » wo 27 februari 2008, 14:30

Zijn er hier vrouwen op She met een klitpiercing. Zo ja, doet het zeer om het erin te zetten. En is het lekkerder vrijen???????
Zijn er hier mannen met een eikelpiercing?? Zo ja dezelfde vragen.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 27 februari 2008, 15:28

Ik heb een clithoodpiercing, ik geloof dat een 'clitpiercing' meestal het hoedje betreft (zit er dus overheen, en niet doorheen).

Er is hier een topic over op she, ik zal m zo even opzoeken..

Bij mij deed het 1 seconde heel veel pijn, na die seconde lag ik te zweven :lol: . Nee, de pijn was zo kort, dat valt eigenlijk te verwaarlozen. En ik las dat de meeste vrouwen het niet erg pijnlijk vinden...

Qua seks.. sja.. ik merkte aan het begin weinig verschil, hoewel het beffen lekkerder aanvoelde (ik ben niet zo gek op gebeft worden). MAAR toen ik het na een tijdje eruit haalde tijdens seks miste ik wel degelijk het gevoel.

Maar ik denk dus dat dit meer een kwestie van gewenning is. Die piercing wordt zo een deel van je, dat het ineens heel vreemd aanvoelt om seks te hebben zònder.

Maar ik heb het dan ook niet laten zetten om de seks, maar omdat ik het erg mooi vind.

(ex)vriend heeft een staafje onder zijn penis. Ook een mooi dingetje, en lekker om mee te spelen :)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 27 februari 2008, 15:33

jammer, het grote topic van een paar jaar terug is er niet meer... maar de laatste twee (korte) heb ik even ge-upt ; bij praten over erotiek :)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten