hoe belangrijk vind jij sex in een relatie??

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

kalinda
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 13 februari 2008, 12:16

Berichtdoor kalinda » ma 18 februari 2008, 22:01

Weet je,in het verleden hebben wij wel eens een paar jaar(!) gehad dat het met de sex ook allemaal niet zo wilde vlotten. Ik had gewoon geen zin en mannetje daardoor ook niet. Ik bedoel,als je nooit mag dan vergaat de zin vanzelf. Wij hebben daar geen van beide ooit moeilijk over gedaan. Het is natuurlijk wel onderwerp van gesprek geweest,maar we hebben het gewoon nooit laten escaleren. En ook niet buiten de deur gezocht.Omdat we(en daar ga ik weer) alletwee vonden/vinden dat sex iets van ons tweeen is. En daar hadden we niemand anders bij nodig.Uiteindelijk is het allemaal weer goed gekomen en hebben we elkaar sexueel gezien weer opnieuw ontdekt.Ik dank God op mijn blote knieen dat we ons nooit hebben laten verleiden door een ander,want dat zou in ons geval fataal zijn geweest. Want dat ouderwetse standpunt hebben we allebei. Je mag gerust honger krijgen als je maar altijd thuis komt eten.Dus ja, sex is heel belangrijk,maar als het dat een tijdje niet is,dan is dat bij ons niet het einde van de wereld.
I found the greatest love of all inside of me


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten