masturberen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » zo 07 september 2003, 21:23

Vanaf nu moet je ook vragen hoeveel sperma erin gedumpt is als je speakers koopt :)

Mijn 100ste berichtje woehoe !
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Gast

Berichtdoor Gast » ma 08 september 2003, 9:06

Natuurlijk niet uitvinderke! :D ,als je een nieuwe auto koopt vraag je toch ook niet hoeveel kilometer die gereden heeft, een auto gaat gemiddeld tussen de 150.000 tot 200.000 km mee, het is maar net hoe je er mee rijdt, zo is het ook met de luidspreker.
:wink:

Nieuw_hier

Electrische tandenborstel

Berichtdoor Nieuw_hier » ma 08 september 2003, 10:57

Wel eens een electrische tandenborstel gebruikt???
Schijnt ook erg goed te werken...

kaske
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 augustus 2003, 21:59
Locatie: omgeving Antwerpen

Berichtdoor kaske » ma 08 september 2003, 21:20

Nieuw_hier,

Tip van electrische tandenborstel is echt niet slecht gevonden.
Heb je hier ervaringen mee? Hoe kom je op het idee. Het lijkt me in elk geval wel leuk om uit te proberen. Dames -proberen maar en laat het resultaat maar eens horen.

Dit is iets dat iedereen in huis heeft.
Hij die veel over anderen weet kan geleerd zijn, maar hij die zichzelf begrijpt is intelligent.

If then...
Berichten: 1873
Lid geworden op: di 09 september 2003, 20:08
Locatie: Nederland; IT-er

Berichtdoor If then... » di 09 september 2003, 21:29

Kaske,

Wel belangrijk of je een gewone electr. tandenborstel gebruikt of de anti-plac-control.... verschillende bewegingen! :wink:
Geluid is wel irritant...

ronnie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 04 september 2003, 0:43

Re: masturberen

Berichtdoor ronnie » do 18 september 2003, 9:35

heb laatst een topic gelezen over masturberen en daar stond een tip om je speakers van je instalatie hard te zetten met de bas lekker laag.
de bedoeling was dan om daar je lul tegen te leggen en de trilling doet de rest.
mijn nieuwschierigheid was door deze tip wel gewekt, dus heb ik dit net geprobeert en ik moet zeggen het resultaat was verbluffend.
het werkte als een heerlijke virbrator en je komt in no-time tot een spetterend orgasme. Mannen gauw proberen zou ik zeggen.
nou is mijn vraag of er mannen zijn die andere ervaringen hebben met masturberen. hoe doen jullie het wat niet echt gebruikelijk is. graag zou ik horen wat julllie ervaringen zijn.
en met die speakers moet je echt is proberen, en laat me weten hoe het was.

Ik heb het zelf ook geprobeerd, en ik vindt het heerlijk om te doen, ik schroef meestal de speaker even uit de box weg, en leg mijn penis in de speaker, wat bass erin, en even muziek zoeken met veel lange lage tonen erin, volume even op sterkte zetten, zodat de vibraties heerlijk voelen, niet te hard, niet te zacht,

van burengerucht zal je geen last hebben als de speaker uit de box is genomen, de lage tonen vallen op het gehoor geheel weg, maar je voelt ze wel, hoe hard je speaker ook zet,

ik gebruik meestal een 100 watt speaker met een stevig membraan, de speaker geeft totaal niet om de penis, en de lading sperma heeft deze dan ook geen problemen mee, je komt dan ook in no time klaar,

experimenteer ook met verschillende soorten muziek, de ene soort muziek voelt veel lekkerder aan de penis dan de andere,

Ook een andere luidspreker voelt weer anders aan de penis,

mogelijkheden genoeg dus,

alleen jammer dat er een dikke taboe op ligt, er wordt maar wat lacherig over gedaan, maar... ze weten niet wat ze missen,

schrijf je ervaringen eens even op dit forum, misschien kunnen we meningen uitwisselen.

groeten, Ronnie.

petertje32
Berichten: 11
Lid geworden op: do 17 juli 2003, 14:57

Berichtdoor petertje32 » vr 19 september 2003, 14:39

toch wel lache...
ben al een rijdje niet meer op shespot geweest en zie ik tot mijn grote verbazing dat er 40 reacties zijn.
ook leuk vind ik dan dat ik voor gek wordt verklaard dat ik dit is geprobeerd heb.maar aan de andere kant zijn er dus nog zat die het wel proberen en tot de ontdekking komen dat ze wel heel erg lekker er op klaarkomen.
ik denk dan ook dat diegene die mij voor gek verklaren zelf nog nooit geexperimenteerd hebben, we zoeken toch allemaal wat het lekkerste is.
een vrouw stopt er een vibrator in en de man vind het nog leuk ook.
en nou heb ik iets wat als vibrator werkt voor de man en dan wordt je opeens voor gek verklaard. Beetje hypocriet he.
mannen, probeer dit nou eens en je weet niet wat je meemaakt.
nog ff een tip van andere aard mannen.
bef je vrouw is als je een sterk menthol snoepje in je mond hebt.
die van mij klapt tegen het plafond als ik dat doe.
die koelte van de menthol doet ze echt shaken.
doe er weer mee wat je wilt maar laat het ff weten als het wat geworden is.

groetjes een liefhebber van experimentjes.

P>S> laat het ook ff weten als jullie nog leuke dingetjes hebben.
ik leer n.l. graag bij. dit geld ook voor de dames.

jan-v
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 31 juli 2002, 1:01
Locatie: Holland

Berichtdoor jan-v » do 25 september 2003, 18:59

Lijk mij niet erg gezond hoor. Blijvend letsel volgens mij niet uitgesloten. In het laboratorium worden stevige (utrasone) geluidsgolven gebruikt om weefsels kapot te trillen. Ik zou gewoon een vibrator kopen.

Ook bij sex/erotiek gewoon je gezond verstand gebruiken.

Take care.


-------------------------------------------------------------

Zelf denk ik dat het wel meevalt, ik pas deze techniek al meer dan 20 jaar toe, ik heb er nooit geen problemen mee gehad, dus je kan het gerust proberen,

echter een kanttekening is op zijn plaats, je moet het niet te vaak doen,
want het is erg verslavend om te doen, de vibraties zijn veel intenser dan een vibrator, het orgasme is ook veel heviger dan met welke vibrator dan ook, afwisseling is dus ook hier op zijn plaats.

jan-v
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 31 juli 2002, 1:01
Locatie: Holland

Berichtdoor jan-v » ma 29 september 2003, 9:26

dan maar rijden in je blote k***. :wink:

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 29 september 2003, 9:36

Ahaa! :idea:

Afbeelding

:mrgreen:
Terug van (nooit echt) weggeweest

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » ma 29 september 2003, 11:48

*grijns*

:D
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

jan-v
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 31 juli 2002, 1:01
Locatie: Holland

Berichtdoor jan-v » ma 29 september 2003, 18:08

Humor!, Top!. :lol:

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » ma 29 september 2003, 23:07

tja, als het aan een vrouw is om te reageren zoals gevraagd door topicopener: ik lees je topic met belangstelling (enne enigzins jaloers...) maar geen moment komt een veroordeling in mij op
veel plezier met je uitvinding, en dat meen ik :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten