Webcam

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Quitta
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 15:51
Locatie: Tolbert

Webcam

Berichtdoor Quitta » za 09 juni 2007, 20:40

Zijn er vrouwen die ervaring hebben met het werken achter een webcam op een betaalde site?
Hoe gaat dat in zijn werk en is het zo leuk als het lijkt?

jodocus2
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 9:05
Locatie: Arnhem

cam

Berichtdoor jodocus2 » ma 11 juni 2007, 20:06

hoi
Ik wil even reageren op cammen: volgens mij is het veel spannender om het nit op een betaalsite te doen. op een gratis site het spontaan van de omstandigheden af laten hanngen is veel spannender.

Quitta
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 15:51
Locatie: Tolbert

Berichtdoor Quitta » di 12 juni 2007, 16:10

jahaaaaaa dat is idd spannend!!! zullen we ?
lol
ben gewoon benieuwd hoe dat gaat bij zo'n webcamsite

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 12 juni 2007, 19:24

Er zijn ook in deze branche verschillende mogelijkheden...

1) een camsite in nederland.. nederlandse kijkers.. nederlandse betaling
2) buitenlandse site .. hier kan je kijkers uit je eigen land vaak uitsluiten.. buitenlandse betaling vaak door paypall of door een cheque.

Simpel.. het werkt net als de telefoon.. je probeert je ( vaak wel kijkers) zo lang mogelijk aan je te binden.. Vaste klanten leveren je vaak het meeste op.. ( In buitenland geldt een "goedkoop"starttarief zodat de mensen makkelijker binnenkomen om te kijken of de dame achter de cam hun aanstaat..) hoe dit in nederland zit weet ik weer niet. Het vpordeel van cammen boven telefoon is .. op drukke momenten kan je ( buitenland iig) meer verdienen met dezelfde tijd achter de cam omdat je per kijker per minuut betaald wordt. Nadeel is van cam..men kan alles zien wat je doet en faken zit er dus niet bij...

Destijds door omstandigheden ( die ik hier niet nader zal verklaren) een tijdje gewerkt voor een amerikaanse site.. mede doordat ik niet wilde dat ik bv mijn baas zou treffen aan de andere kant. ( ik kon toen de kijkers zelf niet zien.. kan volgens mij nu optioneel wel)
Het is puur sexen voor de cam.. spelen met jezelf .. dingen laten zien op comando.. tja is het leuk... ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om die vraag te beantwoorden

Succes
Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 10 gasten