Te groot

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Plusj
Berichten: 1
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 22:14

Te groot

Berichtdoor Plusj » za 26 mei 2007, 22:23

Hallo,
ik ben een maagdje van 19 en ik heb eindelijk de juiste persoon gevonden om het de eerste keer te doen. Maar wij hebben het al een aantal keer geprobeerd, en het lukt hem niet om bij mij binnen te komen. Ik denk dat het ligt aan een combinatie van hij die te groot is en ik te klein, en van het feit dat ik niet zo gemakkelijk nat wordt.
Heeft er iemand tips?

Girl27
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 9:35
Locatie: capelle aan den ijssel

Berichtdoor Girl27 » za 26 mei 2007, 22:52

tja, de eerste keer :roll: misschien kan je je onbewust niet goed ontspannen en genieten omdat je bang bent dat het pijn doet en daarom niet nat/opgewonde genoeg ben.
misschien kan je glijmiddel gebruiken, bij de kruitvat staat er een glijmiddel van het huismerk bij de vaginale verzorgingsmiddelen vlakbij de maandverband :wink: het zit in zo'n zelfde verpakking en valt niet op.
kan hij wel met vingeren bij je naar binnen ?
Tja, probeer je goed te ontspannen en niet te denken aan pijn of het lukt niet.
Maar consentreer je op het lekkere gevoel en probeer daarin op te gaan en dan gaat het veel beter :D

ik hoop dat je hier wat aan heb :wink:

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 27 mei 2007, 12:16

Hoi Plusj,

Eerste keer is altijd spannend en veel dingen lijken moeilijk en misschien zelfs wel onmogelijk.
Wat Girl zegt is zeker een goede tip... glijmiddel...

Mijn tip is gewoon ontspannen vrijen en als je denkt nu wil ik verder dan proberen om verder te gaan. Heel rustig, zonder het gevoel van moeten. Het is waarschijnlijk de spanning die je erg nauw maakt.Probeer anders eerst zelf eens met een dildo of vibrator , en maak jezelf bekend met de gevoelens.

Ik wens je heel veel plezier in je ontdekkingstocht...
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

goudsterretje
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 11 mei 2007, 14:27

Berichtdoor goudsterretje » zo 27 mei 2007, 21:55

ik ben het met de andere dames eens.... Wat ik nog even wilde toevoegen is hoe is het met vingeren? Lukt dat wel? En probeer daar anders wat mee. Eerst één vinger naar binnen, en dan nog eentje... En zo stapje voor stapje gaan. Het is niet erg als iets niet meteen lukt. Ontspannen is ook vaak moeilijk, zeker bij de eerste keer. Geniet er gewoon van, en het komt vanzelf wel!

Groetjes, goudsterretje

dradi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 15:22

Berichtdoor dradi » do 31 mei 2007, 20:28

Niemand is te klein of te groot - zoiets bestaat niet! Wat wel bestaat, is dat iedereen anders is. Dus, jouw vriend is niet te groot en jij niet te klein. Het is allemaal erg nieuw en spannend, maar het heeft tijd nodig! Seks moet je 'leren' en het beste is dat je dat samen ontdekt... op een rustige manier. Veel succes!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 31 mei 2007, 20:52

helaas niet helemaal waar, dradi. Ik heb ook een vriend gehad die echt te groot was.... zeer pijnlijk om mee te vrijen :roll:
maar goed wat jouw posting betreft, Plusj.... gewoon even wat langer proberen
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

dradi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 15:22

Berichtdoor dradi » do 31 mei 2007, 22:16

Ah, dan toch... :idea:

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » di 05 juni 2007, 12:37

Niemand is te klein of te groot - zoiets bestaat niet! Wat wel bestaat, is dat iedereen anders is. Dus, jouw vriend is niet te groot en jij niet te klein. Het is allemaal erg nieuw en spannend, maar het heeft tijd nodig! Seks moet je 'leren' en het beste is dat je dat samen ontdekt... op een rustige manier. Veel succes!
zoiets bestaat wel degelijk en komt vaker voor dan je denkt dradi
Women need a reason to have sex. Men just need a place


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten