Mijn vrouw heeft weinig behoefte aan sex....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » ma 07 mei 2007, 12:48

Ik denk te snappen wat je bedoelt BL..
Als je van elkaar houdt wil je zo veel mogelijk aan elkaars wensen tegemoet komen…dus ook op sek.sueel vlak.
Ik ben het wat dat betreft wel met je eens.
En ik denk dat je gelijk hebt dat het hebben van seks het libido kan verhogen..dus word het een vicieuze cirkel.
Het lijkt mij ideaal als het zo werkt dat je aan elkaars wensen tegemoet kunt komen…
Wat mij wel stoort is dat je de mening lijkt te hebben dat de vrouw zich dienstbaar dient op te stellen aan de man…
Dan wordt het éénrichtingsverkeer…en dat past naar mijn idee niet thuis in een goede relatie, en is sowieso een erge ouderwetse opstelling. Maar ik vraag me af of je dit zo bedoelt.
Bij mij is het juist andersom..ik heb meer behoefte dan mn man..maar ik vind niet dat hij zich dienstbaar moet opstellen naar mij..als ik wil vrijen en hij niet...na ja...erg jammer...maar ik ga hem niet dwingen, of op zn schuldgevoel inpraten…dan zoek ik andere manieren.
Misschien is dienstbaar niet het juiste woord, dat kon ik zo snel niet vinden. Ze zou zich wat meer kunnen inleven in de gevoelens van haar man en een beetje begrip hebben voor zijn wensen. Je kan op je voetstuk gaan staan en zeggen "dit is het voor mij" maar zo werkt het in mijn ogen niet, geven en nemen en wat geeft het om iets meer te geven als je wil? Hij vraagt niet om dagelijks seks denk ik. Als mijn vrouw me vraagt heb ik ook niet altijd zin, andersom ook niet. Zin kan ook komen door het te gaan doen he!
Elke relatie bestaat uit geven en nemen en meestal geef je meer dan je ontvangt (of zie ik dit nu helemaal verkeerd?) Maak het elkaar niet zo moeilijk en, nu kom ik weer op heel gevaarlijk terrein, het is voor een vrouw iets makkelijk dan voor een man om het te doen. Ik hoop dat jullie het snappen en me dit beeld niet kwalijk nemen.
Het is zeer frustrerend om als man, in een leuke goede relatie, te moeten masturberen omdat je vrouw geen zin heeft. Masturberen moet je erbij doen en niet bij gebrek aan.
Voor een vrouw makkelijker?
Ja nu begeef je je inderdaad op glad ijs schat…
Dus mogen wij als vrouw fungeren als een soort pop? Omdat bij ons niks hard hoeft te worden om te kunnen sexen?
Bovendien..als ik als vrouw zin heb..en de man niet..kan de man toch ook op een andere manier aan mn wensen tegemoet komen dan door een erectie te krijgen?
Bovendien…als man kun je ook je best doen om de zin op te wekken..dan maar wat meer de tijd ervoor nemen of zo..
Dat heb ik allemaal al gezegd in de woorden hiervoor, zeker kun je als man de moeite nemen je vrouw op te winden. Ik heb ook gezegd dat het bij ons heel simpel is, als mijn vrouw zin heeft en ik niet, of andersom helpen we elkaar toch. Er hoeft niet altijd geneukt te worden om bevredigd te worden en te zijn. Ik weet dat het glas ijs is waarop ik me begeven heb maar toch... als je weet dat je de man er een groooot plezier mee doet, waarom dan niet?! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het alleen om de man moet draaien, zeker niet. Geef en neem in die mate dat iedereen gelukkig is.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » ma 07 mei 2007, 18:40

Wel BL, met je beide toelichtingen erbij, ziet je oorspronkelijke opvatting er inmiddels heel anders uit ;-) maar ik neem graag aan, dat je ’t ook in eerste instantie goed bedoelde.

Relax, zou ik zeggen, want als jullie aanpak voor jou en je vrouw perfect werkt, is dat helemaal prima immers! En natuurlijk is het zo, dat sex voor beiden lekker kan zijn, ook als niet beiden op exact dezelfde wijze en hetzelfde moment aan hun gerief (je moet soms oppassen op She met je woordkeus ;-) ) komen. Snel een voorbeeldje : Toen m’n lief vorige week heerlijk in het zonnetje lag te doezelen en asked me to go down on her, bedacht ik me geen tweemaal.
Maar dat elkaar ‘helpen’ of welk woord je er ook voor kiest, is prima in een situatie van een over en weer bevredigend sexleven.

Dat laatste geldt kennelijk niet voor Ton z’n situatie, dus hij heeft er niet veel aan. En opvallend genoeg, van Ton geen reactie. Nog veeeeeel interessanter zou zijn, de reactie van Ton z’n vrouw…

Als zij geen zin heeft … dan zou ze wellicht zin kunnen krijgen … MITS de (voor haar!) juiste randvoorwaarden worden geschapen. Dus zou zij moeten aangeven, waar het aan schort.
Hem een ‘handje helpen’ ? Mwoa, dat zou best een keer kunnen, maar structureel levert het niets op voor haar. En als het goed zit tussen z’n oren, ook niet voor Ton. Ik ben zelfs bang, dat als haar werkelijk iets dwars zit, de aversie bij haar alleen maar groter wordt als ze hem een handje gaat helpen …
Niets is blijvend, alleen de verandering

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 07 mei 2007, 19:41

Ik ben zelfs bang, dat als haar werkelijk iets dwars zit, de aversie bij haar alleen maar groter wordt als ze hem een handje gaat helpen …
Uit eigen ervaring moet ik zeggen dat het bij mij zo werkte .. Hoe vaak ik situatie`s heb ontweken omdat ik bang was dat de vraag voor een handje ( of mondje) weer omhoog kwam....
Blegh.. it`s killing in the end voor een relatie!
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

dradi
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 mei 2007, 15:22

Berichtdoor dradi » do 17 mei 2007, 17:32

In relatie moet je idd geven en nemen maar NIET op het vlak van seks! ALs de een geen zin heeft, dan gebeurt er niet, zo simpel is het. Het is niet omdat de ander wel zin heeft dat er aan toegeven moet worden! Dat vind ik erg fout - je ben verplicht om de ander te laten doen omdat HIJ of ZIJ zin heeft... Tss... Ik zit met een probleem ivm seks en gelukkig houdt mijn vriend daar rekening mee!

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » do 31 mei 2007, 12:44

Het lijkt mij dat als je 'echt' plezier in sex heb, je er geen genoeg van kan krijgen! 8)
dus - is de situatie thuis goed ( :) dwz geen stress door werk/familie enz)
en is de sex voor beide 'bevredigend' zou er weinig voor nodig zijn om het geheel op gelijke level te krijgen. :wink:

Vroeger vond ik sex niets aan, had vaak geen zin, deed meestal alleen voor hem. Ik vond het niet leuk en hoe hij zijn best ook deed, niet 'bevredigend' dus deed net alsof (als een volleerd actrice) om er maar van af te zijn. :?
:shock: Hij vond dat we een goed sex leven hadden (wist niet beter) gemiddeld 3 keer per week vaker kon ik niet opbrengen. :cry:

Nu heb ik een heerlijke partner die me lichamelijk en geestelijk totaal kan bevredigen. We zijn open en eerlijk over onze gevoelens en lusten en zijn bereid om elkaar te laten genieten. 8) We hebben nu dus vrijwel (als we nog de energie kunnen opbrengen :wink: ) dagelijks sex. 8)
We hebben het werk goed verdeeld, en als de kids op bed liggen, blijven de overige klusjes gewoon liggen waar ze liggen. (Leer er mee leven dames, morgen is er weer een dag! :D ) Nemen we rust, drinken koffie en genieten van het samenzijn. Kijken soms wat tv, dan gaan we lekker (om beurten) douchen en drinken samen nog wat (fris door de week/wijntje in weekend) dan gaan we samen naar bed of beginnen beneden al met vrijen. Wat is nu heerlijker dan van en met elkaar van sex te genieten?

Dus als je partner het niet zo vaak wil en is zij of hij niet te moe, kun je haar/hem dan wel op erotiek gebied 'raken'?
Misschien vind ze die kaarsjes wel gezellig, maar niet opwindend :roll: en heeft ze de voor keur voor een zweepje?! :twisted:
Wees eerlijk en open over fantasieen en gun elkaar het genot van het uitvoeren (zo dicht bij als mogelijk is) van die fantasieen. Geniet van elkaars genot, wat wil een mens nog meer?

Misschien stellen we ook wel te hoge eisen aan elkaar, maar er is ook zeker niets mis met het feit als je even geen zin heb. Persoonlijk vind ik het een kleine moeite om elkaar even te "helpen" als de ander geen puf meer heeft. :wink: Als het maar geen verplichting is! :)
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 31 mei 2007, 13:21

@TonP..... ben je er nog?? Of weer?
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten