Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » vr 02 februari 2007, 20:33

ik ben nog steeds verliefd op de man waarvan ik hou :D

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » vr 02 februari 2007, 21:43


A thing worth having is a thing worth cheating for.
W.C. Fields



Hoe wijs!

:wink:
Nice guys finish last.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » vr 02 februari 2007, 22:01

toch is valsspelen in mijn boekje iets anders dan vreemdgaan hoor :P
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

maya
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 02 juni 2002, 1:01

Berichtdoor maya » zo 04 februari 2007, 22:36

...
Laatst gewijzigd door maya op vr 28 november 2008, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

wie heeft er een minnaar /minnares

Berichtdoor CeJe » di 06 februari 2007, 13:53

ik heb al een tijdje een (sex)relatie met een man ,die ook een vriendin heeft.Zij weet er niets van.
Ik heb hem vorig jaar leren kennen via een datingsite , en we hebben ongeveer 3 maanden een relatie gehad. Toen zijn we er tijdens een vakantie achter gekomen dat we niet bij elkaar pasten. Daarna nog wel een relatie gehad alleen voor de sex ,want dat was erg goed tussen ons. Hij heeft na een maand , een ander leren kennen ,waar hij ,na 2 weken ,min of meer mee is gaan samenwonen.De afspraak was ook ,als 1 van ons iemand anders zou ontmoeten, dat het dan over zou zijn.
Echter na weer een maand kreeg ik alweer de eerste telefoontjes en smsjes dat hij me miste. We hebben dus nu weer een soort sexrelatie. Want ik wil niets meer met deze man ,omdat hij totaal niet bij me past en erg op zichzelf gericht is.Zou het een vorm van narcisme kunnen noemen.
Ik ben zelf door mijn ex beduvelt met een andere vrouw.Toen dat pas gebeurt was heb ik haar de schuld gegeven van het stuk gaan van mijn huwelijk. Nu ben ik ruim 2 jaar verder en weet nu dat zij er helemaal niets mee te maken had. In die zin, dat mijn ex de relatie is aangegaan ,dus zijn verantwoordelijkheid was.
Ik heb me wel even bij mezelf afgevraagt wat het over mezelf zegt dat ik doorga met hem te zien terwijl hij een ander heeft. Het gekke is ,dat ik me ook helemaal niet schuldig voel ,en vraag me dan ook af of dat normaal is.
:oops:

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » di 06 februari 2007, 15:22

misschien moet ik eens een lustslaaf zoeken, die zal wel trouw zijn en aan mijn lusten denken, hihi
:P

Lijkt me een goed plan voor jou, brunetteke. Jij zoekt geen minnaar. Jij zoekt iemand die tegemoet komt aan jouw sexuele behoeftes.
Een minnaar, in mijn optiek tenminste, gaat verder, is intiemer en een stuk minder oppervlakkig.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » di 06 februari 2007, 16:42

Een minnaar is voor mij iemand die me bemint. Die me liefheeft. En dat liefhebben houdt meer in dan sex en erotiek. Het gaat over vriendschap, intimiteit. Gaat de diepte in (bespaaaaar me de dubbelzinnige opmerkingen ;) ). Dat kan en wil niet iedereen. Prima toch?

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

Berichtdoor CeJe » di 06 februari 2007, 17:25

Ik denk dat de behoefte aan het lichamelijke contact (de seks en alles wat dat aan fijne warme gevoelens losmaakt in een mens) het andere gevoel wegdrukt (dat van een geweten, schuld etc). Je voelt je eenzaam zonder die warmte en aandacht en daarom kan ik me heel goed voorstellen dat het sterker is dan een schuldgevoel. Ik zie dat als menselijk en niet als abnormaal. :)

Het is wel uitkijken dat je niet gebruikt wordt in zo'n situatie denk ik. Wie ontvankelijk is voor liefde, seks etc heeft de neiging minder kritisch te wezen door wie het gegeven wordt. Daar zou ik me een beetje op focussen als ik jou was, dus hoe zuiver de bedoelingen zijn van deze man....
hoi Kronkel, ik denk niet dat ik daar bang voor hoef te zijn.Ik weet precies wat ik wil en wat ik niet wil. Ik heb in die zin geen gevoelens voor hem, dus ben ook niet bang dat ik meer zou willen.Ik weet waarom hij de dingen doet die hij doet.

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

Berichtdoor cutee D » di 06 februari 2007, 18:04

ja een minaar naar mijn idee *miss un-experienced* maargoed :P brengt vooral intimiteit met zich mee.. een minaar puur en alleen voor de seks lijkt me echt niets.. koop dan een vibrator ofzo :S tenminste zo zie ik het, als je een minnaar neemt omdat je thuis de seks mist mis je toch ook alle intimiteit die dat met zich meebrengt?

even het gevoel hebben helemaal geweldig te zijn, hoe je er ook uitziet of hoe je ook bent, even het gevoel van die lieve tedere seks van iemand die graag bij je is, even het gevoel van die onwijs stomende geile seks van iemand die vol vuur naar je verlangd, even het gevoel van die maffe seks van iemand waarbij je alles kunt maken, die je helemaal te gek vind met al je eigenaardigheden erbij ???

dat zou ik denken te zoeken en hopen te vinden in een eventuele minnaar
maar deze post is een en al vraagtekens,, dus graag jullie mening :D

xx Cutee - die even zin heeft in maffe seks :lol:
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 07 februari 2007, 0:26

Volgens mij is een minnaar iemand die jou heel veel extra aandacht geeft én sex, maar niet de persoon is waarmee je huis en haard deelt of direct wilt delen.

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

Berichtdoor CeJe » wo 07 februari 2007, 10:36

Dolce Vita , ik denk dat , dat precies de definitie van een minnaar is .Heb je goed verwoord. Althans zo zie en voel ik het ook. :D

Beheer
Site Admin
Berichten: 667
Lid geworden op: za 14 april 2001, 1:01
Contacteer:

Berichtdoor Beheer » wo 07 februari 2007, 12:48

Beste mensen,

Dit topic is "schoongemaakt".
Mogelijk zijn er oook bijdrages van jou gewist.
Hiervoor sorry.
We willen hier de toon goed houden.
Het heeft geen zin, om hier persoonlijke ruzies uit te vechten.
Katja

azzurra
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 07 februari 2007, 15:04

Berichtdoor azzurra » wo 07 februari 2007, 15:23

*** mod's edit ***
wegens erg off-topic gaan stukje verwijderd
*** mod's edit ***

ik heb een vaste minnaar, al anderhalf jaar, naast mn relatie, het is iemand die ik al ken van mn 6de, en ... zijn op elkaar gebotst terug maar we waren beide gehuwd, althans ik ben gehuwd en hij is gescheiden en woont nu met iemand samen

wij zouden als het kon wel graag meer bij elkaar zijn en zouden een leven met elkaar wel zien zitten hebben, maar, we zeuren er niet over en aanvaarden dat we beide al een relatie hebben die we ook niet kwijt willen om bepaalde redenen

de liefde is diep, de seks is goed hartstochtelijk en onbeschrijflijk, af en toe namen we elk een snoepje (andere date) mee, hiermee zijn we gestopt omdat we het leukste vinden met elkaar en op een andere date (seksdate) beide humeurig waren en rap nog elkaar wilden zien, het voelt enkel nog goed nu we elkaar trouw zijn geworden

en ik hoop dat die relatie nog heel lang mag duren waarin we beiden vinden ook wat we thuis tekortkomen, eigenlijk wens ik iedereen die het wil zo'n intense mooie (seks)relatie toe, met de hoop natuurlijk dat het nooit echt uitkomt want dan gaan de poppetjes aan het dansen vrees ik, voorlopig is het allemaal de moeite waard

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 07 februari 2007, 16:26

Azurra, je bent net lid?
Wat leuk.
En wat jammer dat je met je neus in de omgeroerde boter valt. Je hebt zeker wel gezien dat er meer pakkende topics zijn?

Anyway: Welkom.

Om op je vraag te antwoorden: ja, elke week lijkt me best vaak.


Mirthe

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 07 februari 2007, 16:35

Ohw, ik zie dat de posting is veranderd of zoiets.
JE vroeg immers eerst of elke week je minnaar zien vaak is.


Mirthe


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten