Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

EstherC
Berichten: 5133
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » wo 24 januari 2007, 19:35

ik vraag me af waar jullie afspreken met jullie minnaar(s) en wanneer, als manlief niet thuis is?
Mijn man werkt 5 avonden en nachten per week, dus ik ben veel alleen.
Dus is het voor mij doordeweeks erg makkelijk om af te spreken.
Maar meestal ga ik naar mijn vriend toe zodat ik daar kan blijven slapen, vind ik prettiger dan dat hij bij ons thuis komt en erna weer naar huis gaat.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 24 januari 2007, 19:35

Ik spreek nooit thuis af. waarom niet? Vorige week wo. had. mijn vrouw een vergadering ver weg. Ideaal moment dus. Na 90 min. kwam ze ineens thuis omdat bleek dat er is misverstand was geweest over de datum.

Vanochtend ging ze naar haar werk 30km verderop. Kwam na 90 min weer thuis omdat er een roosterfout was gemaakt en de klassen die ze zou moeten lesgeven waren op stage. Voorgaande is nog nooit eerder gebeurd.

Nu ben ik zo wijs om altijd een hotelkamer te nemen, en gezien voorgaande was dat heeel versctandig . nee, het is niet zo goedkoop. Thuis is veel goedkoper, maar dat was dus wel 2x dikke kans op echtscheiding geweest en van wat dat kost kan ik de rest van mijn leven iedere dag wel een hotelkamer betalen. Ze zal mij er ook uitsmijten dus wellicht MOET ik dan ook wel een Hotelkamer nemen :cry:

Dus als je een keer op heterdaad betrapt wil worden, spreek dan thuis bij één van de minnelieden af. het overkomt je een keer, vroeg of laat.

En dan heb ik nog maar 2 maanden een heerlijke minnares en daar wil ik wel een paar jaar van maken als dat kan. Elders staan hierover wil tips: waar wel en waar niet.

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 24 januari 2007, 20:42

ik vraag me af waar jullie afspreken met jullie minnaar(s) en wanneer, als manlief niet thuis is?
wij werken samen :lol:
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 24 januari 2007, 20:47

De mazzelaars!

Ik werk ook samen.... met mijn vrouw in hetzelfde bedrijf ipv met mijn minnares. :cry:

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » wo 24 januari 2007, 21:00

:P
Women need a reason to have sex. Men just need a place

lief menneke
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 17:19
Locatie: Int Zuiden

Berichtdoor lief menneke » do 25 januari 2007, 11:13

@ Dolce Vita
Ik heb met aandacht je adviezen gelezen. Ik zal er zeker gebruik van maken.

Nu maakte je onlangs nog een opmerking over waar wel en waar niet.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar deze liep op een systeemfout.

Kun je me vertellen waar ik hier iets over kan vinden.

Iemand anders nog meer tips?

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » do 25 januari 2007, 14:51

[quote="Dolce Vita"]Ik spreek nooit thuis af. waarom niet? Vorige week wo. had. mijn vrouw een vergadering ver weg. Ideaal moment dus. Na 90 min. kwam ze ineens thuis omdat bleek dat er is misverstand was geweest over de datum.

Vanochtend ging ze naar haar werk 30km verderop. Kwam na 90 min weer thuis omdat er een roosterfout was gemaakt en de klassen die ze zou moeten lesgeven waren op stage. Voorgaande is nog nooit eerder gebeurd.[quote]



Ja maar Dolce Vita, vraagt je vrouw dan niet waar jij geweest bent, als zij thuis komt en jij bent er niet ? Op deze manier zul je toch ook wel ooit eens door de mand vallen....... (?!)
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » do 25 januari 2007, 16:16

Wat betreft adviezen:

The only thing to do with good advice is pass it on.
It is never any use to oneself.
Oscar Wilde

Verder een bitter-zoete gedachte:

Rien ne rend plus rusé, plus hypocrite que l'amour. Ce sentiment, qui est censé être le plus grand de tous, nous fait faire, sans honte, les choses les plus petites et les plus mesquines. [Claire Martin]

Niets maakt ons zo sluw, zo hypochriet als de liefde. Dat edel gevoel, die het mooiste is van allen, die zorgt dat wij, zonder schaamte, ons doet liegen en bedriegen. :roll:

groetjes :wink:
Nice guys finish last.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 25 januari 2007, 16:49

Niets maakt ons zo sluw, zo hypochriet als de liefde. Dat edel gevoel, die het mooiste is van allen, die zorgt dat wij, zonder schaamte, ons doet liegen en bedriegen.
Ik kan niet anders dan me bij deze woorden aansluiten .. Ik ervaar het als de waarheid.
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 25 januari 2007, 17:06

Ik inmiddels ook hoor :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » do 25 januari 2007, 17:11

Ik inmiddels ook hoor :wink:
As always the girls have all the fun.

:wink:
Nice guys finish last.

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » do 25 januari 2007, 17:13

Nietes... mijn maatje heeft ook fun :D
De uitzonderingen bevestigen de algemene regel.

:wink:
Nice guys finish last.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 25 januari 2007, 17:15

As always the girls have all the fun.

Natuurlijk hebben wij de Fun, maar kunnen gelukkig niet alles zonder jullie :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » vr 26 januari 2007, 14:25

Ja maar Dolce Vita, vraagt je vrouw dan niet waar jij geweest bent, als zij thuis komt en jij bent er niet ? Op deze manier zul je toch ook wel ooit eens door de mand vallen....... (?!)
Ik doe naast mijn gewone werk veel landelijk bestuurlijk werk, geef regelmatig lezingen en onderwijs in centraal Nederland en heb al 10 jaar een hobby buiten de deur. Alles soms ook overdag. Dus als ik het stramien van de afgelopen jaren gewoon blijf volgen en alleen maar een "extra vergadering" in las of in plaats van naar mijn hobby te gaan elders ga dat valt dat niet op. Mijn (eerste)minnares heb ik pas 2 maanden.

Moet je wel zorgen dat als jij weg bent niet iemand van die betreffende club gaat opbellen om wat met je te bespreken. :oops:

En ipv 0-2 vergaderingen in de week nu ineens 7 vergaderingen incl. zat. en zondagavond valt ook op. De bottom line: ga je niet ineens totaal anders gedragen en ga douchen voor je weer thuiskomt want vrouwen hebben een prima neus voor vreemde luchtjes.

Tja, je moet er wat voor over hebben.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » vr 26 januari 2007, 17:17

zover zou ik het niet kunnen drijven, enkel als mn man zelf niet thuis is, maar om echt tijd met hem in te wisselen voor tijd met mn minnaar, nee dat zou ik niet kunnen, alsook de bijhorende smoesjes te verzinnen, ik hoef liever helemaal niks te verzinnen (enkel te zwijgen)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten