Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 23 januari 2007, 16:02

Zoveel mensen zoveel wensen.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » di 23 januari 2007, 18:12

daar ben ik niet helemaal mee akkoord ...
ik heb ooit geprobeerd om zo'n "open"relatie te hebben met een minnaar, vooral omdat hij dat zelf wou, maar ...
hij raakte zo in de ban van die andere vrouw, dat hij erg gemeen tegen mij begon te doen "zij doet dit en dat en het gindse wel in bed, en ik mag bij haar dit en dat" (ik ga de details besparen), het heeft onze hele relatie verziekt en hij heeft uiteindelijk haar als minnares behouden terwijl hij mij niet meer wou zien, en tja .. ik was toch nog steeds de bijzonderste voor hem ... net niet dacht ik zo ...
nee, het werkt niet als je elk je eigen gang gaat, vroeg of laat bekoop je dat toch, je kan net niet precies hetzelfde voelen voor iedereen, er is altijd één waarvoor je het meeste voelt
en vooral tussen minnaar/minnares die elkaar sowieso al erg weinig zien, lijkt nog anderen erbij zien me een ramp, hoeveel aandacht blijft er DAN nog over voor elkaar, en is nog duidelijk wat de hoofdrelatie is? denk ik niet

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 23 januari 2007, 18:45

Regel 1 is denk ik discretie: ga nooit partners vergelijken waar de ander bijzit. Dat is niet echt tactvol.

Brunetteke en ondergetekende hebben denk ik wel ongeveer dezelfde uitgangswensen/eisen. Hetgeen niet wil zeggen dat die voor iedereen moeten gelden.

Maar wij en wsch. een aantal anderen op dit forum voelen zich het plezierigst en meest thuis in één minnaar/minnares ernaast.

Is ook wel zo overzichtelijk.
Laatst gewijzigd door Dolce Vita op wo 24 januari 2007, 9:28, 1 keer totaal gewijzigd.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » di 23 januari 2007, 19:55

ok, maar dat valt dan ook niet echt onder de noemer "minnaar" geloof ik
:-)
het probleem in die open relatie was, dat hij de dingen die hij met die andere vrouw deed, begon te gebruiken tegen mij ( zij doet dit en dat allemaal en jij niet ..)
en is het dan ook tot een breuk tussen hem en mij gekomen,al zeker omdat de dingen die hij met haar deed extreem waren en buiten de categorie normale seks vallen
ik zal me nooit meer in zo'n open relatie laten dwingen min of meer
maar ik heb iemand ontmoet die er hetzelde over denkt, maar allemaal losse sekscontacten kan je niet definieren als "minnaar" vind ik (dan zijn het allemaal vrienden waar je seks mee hebt , lol)

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 23 januari 2007, 21:14

Gaat het weer een beetje dames?

Niemand hoeft zich van mij te verdedigen en ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. Het topic was wie heeft er een minnaar/minnares? Daar zijn de nodige antwoorden op gekomen. Tevens de nodige reacties of men daar nu wel of niet happy mee is en wat men onder een minnaar/minnares verstaat.

Mooi toch?

Yachtman62
Berichten: 150
Lid geworden op: di 24 oktober 2006, 13:35
Locatie: Middle of the EU

Berichtdoor Yachtman62 » di 23 januari 2007, 21:19

Ik zou al vereert zijn met de aandacht van één minnaar, laat staan van velen.

Ik kan mij wel in vinden dat minnaar een definitie is van iemand die toch regelmatig contact heeft met dezelfde partner(s). Dat die minnaar/minnares een aanvullende of een vervangende functie heeft is afhankelijk van de situatie thuis maar doet feitelijk niets terzake.

If there were no husbands, who would look after our mistresses?
George Moore
Nice guys finish last.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 24 januari 2007, 9:13

ik had en heb vooral mooie ervaringen ipv gefrustreerde hoor :-)
en voel me ook niet geroepen om in te gaan op de uitnodiging tot ruzie-en
mn zoektocht is meestal bijzonder kort trouwens (hoogstens een week)

voor mij betekenen allemaal verschillende sekscontacten niet "een minnaar",voor mij is dat die ene speciale, maar ik kan me wel voorstellen dat dat voor anderen "minnaars" inhoudt die allemaal speciaal zijn, voor mij niet, ik had een aantal relaties van jaren en was daar gelukkig mee, de losse contacten waren minder bevredigend gezien de "vluchtigheid" en "teveel moeten verdelen van de aandacht", voor anderen werkt dat dan weer beter

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 24 januari 2007, 9:24

- Off-topic -

De invulling van het woord 'minnaar' blijkt divers.
Er is een leuk, boeiend, verrassend topic over bij de Kroonjuwelen:

"De ware minnaar is ....?"

Zetten jullie je opvatting erover er daar anders bij? 't Zou een goede aanvulling kunnen wezen!

- Einde off topic -

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 24 januari 2007, 9:30

Heb jij ervaring met een minnaar erbij, Mirthe?
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 24 januari 2007, 9:47

je voelt je nogal snel aangevallen kronkel, ik heb de woorden losbol en platvloers nooit gebruikt en vind je reactie naar mij toe errrrg aanvallend zonder reden, het lijkt me idd verstandiger daar niet al te veel op in te gaan, ik vind je reactie nogal "op het randje" maargoed,
ik ben naar mn minnaar :lol:

en ja, ik begrijp dat er mensen zijn die meerdere mensen en minnaars graag kunnen zien, dus ik begrijp jou ook, ikzelf heb geen tijd voor meerdere minnaars, ik moet al veel moeite doen om die ene voldoende te zien en aandacht te geven, en heb ook nog geen enkele minnaar ontmoet die akkoord is dat ik nog andere minnaars erbij zou hebben, ikzelf kan dat ook niet verdragen, hoewel ik geloof dat het verrijkend kan zijn als iedereen akkoord gaat, maar voor mij zou het niet werken, tenslotte vraagt een minnaar veeeeeel aandacht (nuja, de mijne toch :-)
hij zou zowat gek worden als ik er nog iemand bij zou zien naast mn man, en ik waarschijnlijk ook

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 24 januari 2007, 9:58

Heb jij ervaring met een minnaar erbij, Mirthe?
Erbij?
Zo snel leef ik nou ook weer niet!

Ik zie echter in deze draad de dialoog wat belast raken doordat mensen verschillende invullingen hebben bij het woord 'minnaar'.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » wo 24 januari 2007, 14:28

Kronkel, ik denk dat het beter is om je te realiseren is dat mensen gewoon nu eenmaal zaken anders beleven dan je te irriteren en dan ook nog die irritaties de vrije loop te laten.

Maar gelukkig zijn we allemaal mensen, dus niemand is perfect en niemand heeft ooit de enige waarheid in bezit gehad. Voel je niet gekapitteld door deze bijdrage maar voel je begrepen. Probeer iets positiefs met deze discussie te doen.

Wellicht komen er nog lotgenoten die ook Kronkels verhaal ervaren als heel herkenbaar.

Ik wil in ieder geval die mensen bedanken die mij in een PM een hart onder riem gestoken hebben. Dank jullie wel.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » wo 24 januari 2007, 14:41

Ah juh, hij bedoelt vast : Geestverwanten.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » wo 24 januari 2007, 17:11

ik vraag me af waar jullie afspreken met jullie minnaar(s) en wanneer, als manlief niet thuis is?

Juan
Berichten: 133
Lid geworden op: vr 07 juli 2006, 22:55
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Juan » wo 24 januari 2007, 19:09

...want ik ben niet ziek maar wel vol liefde en hartstocht, prettig gestoord ook...
Ik herken dit bij me, Kronkel.
Jouw geluk is je van harte gegund.

Juan
Juan...One of the Princes of the Universe


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten