Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

silviaNH
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 januari 2007, 16:33

Berichtdoor silviaNH » ma 22 januari 2007, 18:35

ik heb ook een aantal minnaars al gehad en dat is zo heerlijk. Mijn man vindt het trouwens ook spannend en geeft me alle ruimte. Nu ben ik weer op zoek naar zo'n heerlijke 'lover' waar ik me helemaal aan kan verlustigen.
Ik zoek een minnaar. Mijn man vindt het prima!!

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 18:37

hoe vreemd het ook klinkt ,buiten de relatie die we samen buiten ons huwelijk hebben ,zijn we wel trouw
misschien dat het iets anders ligt binnen een buitenechtelijk (ja daar is overnagedacht :P )bdsm relatie dan in een gewone relatie
bdsm ligt toch iets gecompliseerder denk ik
Women need a reason to have sex. Men just need a place

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » ma 22 januari 2007, 20:03

eeeeh .. zijn bdsmrelaties trouwer, ik dacht net het omgekeerde :-)

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 22 januari 2007, 21:30

Brunetteke: verliefdheid wil bij mij zeggen dat je altijd samen wilt zijn en niets zonder elkaar. Dat lijkt me lastig met een vaste relatie ernaast.

Wat er wel naast sexuele aantrekkingskracht moet zijn is (diepe?) genegenheid en respect/waardering voor elkaar.

Zonder dat kun je net zo goed voor betaalde seks gaan. Jij vraagt zij draaien. Maar daar zit niet de charme van wederzijds naar elkaars warme lijf hunkeren.

Zou in dat wederzijdse en dat hunkeren naast de seksuele bevrediging ook niet de kern van de emotionele bevrediging zitten van het hebben van een minnaar/minnares? Naast het feit natuurlijk dat je je vereerd voelt dat iemand sexueel zo opgewonden van je wordt dat ie al zijn reserves laat varen en zich heerlijk gaan gaan bij JOU, terwijl jij datzelfde gevoel bij hem/haar hebt.

Dat laatste (feeling to be special) is weer minder als je minnaar/minnares zelf ook weer meerdere minnaars/minnaressen heeft. Wellicht kun je dan beter van meerdere sexcontacten spreken ipv van minnaar/minnares

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 23:53

bdsm draait volledig op vertrouwen wat maakt dat je het niet gauw met een vreemde doet :)
Women need a reason to have sex. Men just need a place

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » ma 22 januari 2007, 23:57

Brunetteke: verliefdheid wil bij mij zeggen dat je altijd samen wilt zijn en niets zonder elkaar. Dat lijkt me lastig met een vaste relatie ernaast.

Wat er wel naast sexuele aantrekkingskracht moet zijn is (diepe?) genegenheid en respect/waardering voor elkaar.

Zonder dat kun je net zo goed voor betaalde seks gaan. Jij vraagt zij draaien. Maar daar zit niet de charme van wederzijds naar elkaars warme lijf hunkeren.

Zou in dat wederzijdse en dat hunkeren naast de seksuele bevrediging ook niet de kern van de emotionele bevrediging zitten van het hebben van een minnaar/minnares? Naast het feit natuurlijk dat je je vereerd voelt dat iemand sexueel zo opgewonden van je wordt dat ie al zijn reserves laat varen en zich heerlijk gaan gaan bij JOU, terwijl jij datzelfde gevoel bij hem/haar hebt.

Dat laatste (feeling to be special) is weer minder als je minnaar/minnares zelf ook weer meerdere minnaars/minnaressen heeft. Wellicht kun je dan beter van meerdere sexcontacten spreken ipv van minnaar/minnares
helemaal mee eens :love:
Women need a reason to have sex. Men just need a place

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » di 23 januari 2007, 9:05

de definitie van "verliefd" bij een minnaar/minnares verhouding is moeilijk
want altijd bij elkaar zijn is niet mogelijk, dus ... valt dat eerder onder de categorie afspraken dan verliefdheden

ikzelf merk wel verschil als ik verliefd ben of niet op een minnaar, als ik niet verliefd ben, kan het me niet veel deren wat hij ernaast uitspookt of wat ik ernaast uitspook, dan is het eerder vriendschap/of enkel seks(maar dan heb ik absoluut geen behoefte om hem regelmatig te zien)

maar als ik verliefd ben, dan wil ik de enige minnares van hem zijn, en merk ik ook het omgekeerde (dat hij niet kan verdragen dat ik nog anderen zou zien), dat betekent voor mij toch "verliefd zijn", maar een verliefdheid die je wel een beetje afschermt zodat ze je eigen relatie en die van hem niet gaat bedreigen, maar eerlijk gezegd, veel houdt dat toch niet in vind ik, van die "liefdeloze relaties", je hebt niet de drive om je daartoe te engageren

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » di 23 januari 2007, 9:45

liefdeloos :shock: zo zou ik het zeker niet omschrijven,ik mag dan geen liefde voelen voor mijn minnaar als voor mijn man
maar de diepe genegenheid die er tussen ons is schept wel degelijk een band die verder gaat dat just having sex
het is een vriendschap zo sterk dat hij lijkt op liefde
met het verschil dat vrienden ruimte hebben voor meerdere mensen in hun leven en dat een leven naast dat van jou
er is ook geen jaloezie tegenover partners of claimgedrag
houden van is er in veel gradaties :)
Women need a reason to have sex. Men just need a place

Roosje 11
Berichten: 1
Lid geworden op: di 23 januari 2007, 9:34
Locatie: nederland
Contacteer:

Berichtdoor Roosje 11 » di 23 januari 2007, 9:47

Ik heb een minnaar maar ondanks dat we heerlijk kunnen vrijen geeft het de nodige problemen . Gevoelens spelen te veel op . Eerlijk ...soms twijfel ik aan de balans in de voor en nadelen van een "minnnaar te hebben".
ik zou dan ook zoo graag alleen voor de sex gaan en de verliefde gevoelens alleen op het moment van zijn toelaten..Wie kent dit probleem ook ? Tips van harte welkom. :twisted:
onderzoekende vrouw, inspireer me..

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » di 23 januari 2007, 10:18

Roosje, je schrijft ... gevoelens spelen teveel op.
Voor mezelf is dat één van de redenen waarom ik niet verlang naar een minnaar.Die balans waarover jij spreekt, de angst ( een weten?) wat iemand minnen allemaal teweeg kan brengen.
En ik blijf ook met het vastgeroest beeld diep in mij zitten dat verlangt naar een geliefde die ook je minnaar is.
Dat lijkt mij nog steeds het ultieme geluk, dat is nog steeds mijn streefdoel.
Het lijkt me wel leuk naast je geliefde een speelvriendje te hebben enkel en alleen om samen sexueel te genieten. Als dat zou kunnen, zonder bijkomende gevoelens, moet dat heerlijk zijn.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 23 januari 2007, 10:36

Echte verliefdheid is heel verwarrend en kan je leven behoorlijk op zijn kop zetten. Je wordt stuurloos en hoewel heerlijk, je hebt geen idee waar het heen moet en daar slaap je toch niet echt lekker van in de regel is mijn ervaring. En ik wil dan wel alle leuke dingen van het leven toch tot het puntje beleefd hebben, maar slapeloze nachten horen daar voor mij niet bij als ik ze ook maar even kan vermijden door vooraf wat grenzen te trekken.

Vandaar dat ik ga voor diepe genegenheid met iemand die ik mag, waar ik empathie voor heb maar waar ik van te voren van weet dat het nooit wat zal worden in een vaste relatie vanwege cultuur, opleidings en sociale/denkniveau verschillen. En toch hebben we het lekker.

Zij had overigens ervaring met één of twee eerdere minnaars en was al eens verliefd geworden op één van hen. Ze heeft me nadrukkelijk gewaarschuwd voor deze valkuil en daar ben ik dankbaar voor. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en ik leer liever van de foutjes van een ander dan van mijn eigen fouten (als het even kan). Dat is het nuttige ook wel van dit forum voor mij. En hoewel verliefd zijn vast heerlijk is als single, als je je vaste relatie wilt behouden lijkt verliefdheid een heel lastige emotie worden naast je vaste relatie. Een emotie die als je niet oppast je net zoveel stress oplevert als je minnaar/minnares genot.

Ik hou het dan liever simpel.

En toch is het een verrukkelijke en intieme vriendschap met een totaal onbekend iemand die gewoon een hele goede vriendin is geworden terwijl ik haar woonadres niets eens weet en niet eens wil weten. Je chat/mailt en spreekt af. Je schenkt elkaar vertrouwen, je praat in alle blootheid en intimiteit met elkaar over zaken die je niet met iedereen bespreekt. Je schenkt elkaar binnen die vertrouwensband ook de lichamelijke intimiteit en deelt het geschenk van seksueel genot en lijfelijke aantrekkingskracht tussen mannen en vrouwen.

En daarna ga je verder met je gewone leven. Zoals mijn minnares heel wijs verwoordt: mijn minnaar is een aanvulling op onze bestaande relaties, geen verplaatsing, invulling of vervanging daarvan.

Vrouwen kunnen soms veel levenswijzer dan mannen zijn, ook al is ze in dit geval 5 jaar jonger dan ik. En het pakt inderdaad heel goed uit in mijn vaste relatie: vult aan en neemt niets af of weg. Integendeel, volgens mijn vrouw. Alleen weet zij niet waarom. En ik laat dat maar heerlijk zo.

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » di 23 januari 2007, 13:22

dolce vita, je kan makkelijk nagaan voor jezelf, als ze nog ander minnaar(s) zou hebben, of je dat pijn zou doen, zo ja dan vind ik dat er wel sprake is van verliefdheid/houden van

Ciumenta
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 december 2006, 13:19

Berichtdoor Ciumenta » di 23 januari 2007, 13:27

*out*
Laatst gewijzigd door Ciumenta op za 08 maart 2008, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.

silviaNH
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 januari 2007, 16:33

Berichtdoor silviaNH » di 23 januari 2007, 15:24

Ik zou het niet prettig vinden als mijn minnaar er nog een ander liefje op na zou houden. Dat hij getrouwd is kan ik goed mee omgaan. Ik heb tenslotte ook een partner, maar de wetenschap dat hij, buiten mij, nog een minares zou hebben, ik denk dat ik dan mijn status van prinsejse kwijt zou raken gevoelsmatig dan. Ik ben niet verliefd op mijn minaar maar ik hou wel heel veel van hem. Het is gewoon heel bijzonder wat we samen hebben en ik denk dat als er nog een liefje voor hem bij zou komen, dat ik me dan minder speciaal zou voelen. Maar voor zover ik weet heeft hij er geen behoefte aan om een extra liefje erbij te nemen. Ik zal het hem eens vragen.
Wat maakt het uit dat je minnaar nog een andere vrouw op na houdt. Het gaat toch hoe jij met hem omgaat? Je gaat toch ook niet vragen hoe hij het met zijn eigen vrouw doet? Mijn belangstelling zou alleen naar mijn minnaar uitgaan en hoe hij met mij omgaat. Anders moet je er maar een 2e minnaar "bij nemen".
Ik zoek een minnaar. Mijn man vindt het prima!!

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 23 januari 2007, 15:44

Ik denk ik de dames wel kan aanvoelen. Wat is het bijzondere aan de wederzijdse aantrekkingskracht tussen en minnares en een minnaar , ...en met name wat is nou het gevoel dat je ego zo streel: dat is het gevoel heel speciaal voor iemand te zijn.

Dat gevoel is weg als je één van de meerdere minnaressen bent. Dat doet niets af aan de sex maar wel aan het gevoel van een speciale band te hebben. En die twee zaken: het gevoel van een speciale band én de heftigheid van de sex... die kan en zal wel weer met elkaar in verband staan.

Wat een minnaar voor de pure sex en een one night stand gemeenschappelijk kunnen en wellicht zullen hebben (geen ervaring mee) is dat als de roes van de erotische lust is verdwenen je denkt "wat moet ik hier nog langer"

Bij een (mijn) minnares kan ik dan nog heel tevreden liggen naknuffelen en het gevoel van nabijheid blijf dan voor een heel goed gevoel zorgen. Dat gevoel van wederzijds vertrouwen dat blijft, itt de sex partner waar je zo maar eens iets mee hebt als je in een geile bui bent (stel ik mij zo voor, geen ervaring mee)
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 17 gasten