geen gevoel?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

geen gevoel?

Berichtdoor Stranger » ma 27 november 2006, 19:54

sinds kort heb ik weer last van dat als ik met mn vriend aan het vrijen ben, dat ik hem haast niet meer in me voel.
aan zijn geslacht ligt het niet, die mag er wezen 8)
bij mn ex had ik er ook al last van, maar daar deden we niks anders dan op zn hondjes of de misionarishouding.
met mn huidige vriend doen we van alles.

kan het zijn dat ik niet opgewonden genoeg ben?
verder zou ik het even niet weten wat de oorzaak kan zijn.
ik heb hem al verteld dat we misschien wat meer dingetjes moeten proberen. filmpje of handboeien al dan niet met blinddoek.
zelf vroeg hij of ik al eens een clitstimulator geprobeerd had. nee dus.
ik vond speeltjes eigenlijk maar niks. waarom een speeltje als je een echte heb en kon me niet voorstellen dat een man het leuk vind om met speeltjes in de weer te zijn.
maar met huidige vriend en door op site's als deze te lezen, is mijn mening bijgedraaid. :D

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » ma 27 november 2006, 20:46

Hej Stranger.

Ben je niet zo opgewonden dat er zo weinig weerstand is dat je het niet voelt? Tis maar een idee, zou niet echt weten wat je er aan kunt doen. Dingentjes uitproberen kan natuurlijk nooit kwaad :P
Succes!
Liefs @NNa

EstherC
Berichten: 5131
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » ma 27 november 2006, 21:34

Ik heb zelf wel eens dat ik juist zo ontzettend opgewonden en nat ben dat ik daardoor weinig voel.
Zou dat het bij jou kunnen zijn?

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » ma 27 november 2006, 22:02

waardoor voel je hem niet precies, het kan idd dat je erg opgewonden bent. Als dat de reden is kun je misschien proberen je vaginaspieren aan te spannen, zodat je vagina zich meer sluit om de penis.

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

Berichtdoor Stranger » ma 27 november 2006, 22:22

persoonlijk denk ik dat ik niet opgewonden genoeg ben.
maar waarom....
hmmm....zit net te denken, als ik zin heb, dan komt dat gevoel echt van(binnen)uit mn geslachtsdeel zeg maar.
geen idee hoe ik het verder moet omschrijven.
gister was voor het eerst mn clit echt mega super gevoelig na het vrijen.

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » di 28 november 2006, 12:20

hoe ben je mentaal voor, tijdens en na de sex. Als je niet opgewonden word (of niet genoeg) zou daar misschien iets kunnen zitten. Als het bij mij niet lukt, komt het meestal door mijn mentale instelling. Dat ik teveel van mijn partner verwacht, dat ik teveel van mezelf verwacht, dat ik teveel met andere dingen bezig ben, en als ik tijdens het vrijen me niet overgeef aan het gevoel.
Als dit een te persoonlijke vraag is hoef je natuurlijk niet te antwoorden.

Stranger
Berichten: 32
Lid geworden op: do 29 juni 2006, 19:28

Berichtdoor Stranger » za 02 december 2006, 11:23

ik heb geen idee.
het is gekomen nadat ik ongesteld ben geweest. ik had de 1e dagen nog wel erg veel zin.
maar daarna....het was toen iets van +/- 3wkn dat t niet zo geweldig ging.

misschien te maken met mn pil? ik weet t echt niet.
ik wil nog van die pil af en een spiraaltje. maar dat doen ze niet zomaar bij vrouwen die nog niet zwanger zijn geweest.

sabinedc
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 02 oktober 2006, 14:03

Berichtdoor sabinedc » di 05 december 2006, 14:24

hoi ,

begin eerst eens heel rustig , een etentje , een drankje een leuke film en nadien een heel voorzichtige knuffel . maak er een rustige avond van en de rest komt vanzelf . niks forceren en er zeker de tijd voor nemen anders dan lukt het niet ( bij mij toch niet )
groetjes

brigid
Berichten: 54
Lid geworden op: do 23 november 2006, 18:32
Locatie: heerlen, student

Berichtdoor brigid » do 07 december 2006, 0:34

ik ben een beetje met de pil opgehouden daarom, ik werd totaal niet nat en ik had ook amper zin. het zou kunnen hoor, als je voor de rest goed in je vel zit enzo.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 20 gasten