wie weet....?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

lieve vrouw
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 september 2005, 12:30
Locatie: twente

wie weet....?

Berichtdoor lieve vrouw » do 12 oktober 2006, 23:35

Ooit zag ik op tv een programma waarin een "kruid"werd genoemd dat de
"zin"van de vrouw zou stimuleren cq zou verhogen.
Ik kan me niet meer herinneren wat...ik dacht in de richting van zonnebloempitten of sesamzaad?
Wie weet wat ik bedoel?
En dan nog de vraag: wie weet of dat ook echt "zin-verhogend"werkt bij de vrouw?
lieve groet,
geniet van het leven....het is toch al kort zat

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » do 12 oktober 2006, 23:54

Het enige wat ik ken dat zou beschouwd wordt ( kruiden dan) is anijs.. en of het werkt geen idee , weet dat het in ouzzo en raki zit en dat werkt wel , maar dat zal wel door de alcohol komen


Liefs Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » vr 13 oktober 2006, 0:02

Pompoenpitten schijnen het libido omhoog te brengen.... Maar of het echt werkt weet ik niet.
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » vr 13 oktober 2006, 8:23

Ja pompoenpitten, dat klopt. Dat heb ik eens gezien in het programma 'Wat je eet ben je zelf'.
Produkten waar zink in zit zouden het libido verhogen. Ik denk dat het wel zeker werkt, maar niet dat het zodanig je libido verhoogt dat je alleen nog maar aan seks gaat denken !! :D
Laatst gewijzigd door yanni op zo 15 oktober 2006, 9:59, 1 keer totaal gewijzigd.
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

lieve vrouw
Berichten: 65
Lid geworden op: do 29 september 2005, 12:30
Locatie: twente

hihi

Berichtdoor lieve vrouw » vr 13 oktober 2006, 11:32

Dank voor jullie reactie....tis ook niet de bedoeling dat ik de gehele dag aan sex denk,maar het zou wel prettig zijn als ik weer wat meer zin zou krijgen!
Vroeger was ik een echt feestbeest,maar de leut is er voor mij behoorlijk af...
Ookal komt dit door mn prive omstandigheden en door mn partner....ik wil graag weer wat meer zin proberen te krijgen en ik hoop dat iets "natuurlijks"mij daarbij kan helpen.
geniet van het leven....het is toch al kort zat

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » vr 13 oktober 2006, 11:47

sporten helpt bij mij heel goed. je hele circulatie komt dan weer op gang..

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » vr 13 oktober 2006, 13:07

Ik weet niet of jij met zulke gevoelens rondloopt. Dus excuus als ik de plank helemaal mis sla.
wat mij enorm geholpen heeft is deze site te lezen en te lezen dat alles waarvan ik dacht dat het niet kon/mocht wel "normaal"was.

Kon dus mijn "mag niet/hoort niet"gevoelens overboord gooien.
Kon gaan genieten en door dat te doen is sex weer een leuk onderdeel van ons leven geworden.

Daar is geen kruid tegen opgewassen :D .
geluk zit in jezelf!

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » vr 13 oktober 2006, 16:31

Aromatherapie is ook een makkelijke manier om je 'zin' te verhogen. Vooral de geur: Ylang - Ylang werkt erg goed. Je heb het ook in wierook, massage olieen, bodylotions of noem maar op. Heb je dus zin in zwoele seks: Ylang - Ylang :lol:

Ladyxxx
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 november 2003, 0:21

Berichtdoor Ladyxxx » za 14 oktober 2006, 7:53

Ylang - Ylang en dat verkopen ze dan weer leuk van de Thermen bij de DA :wink: Hier hebben we egyptische jasmijn voor in de slaapkamer, lekker licht maar wel stimulerend

Walnoten heb ik hier op de site wel eens voorbij horen komen, en ik kan mezelf daar goed ik vinden...

Gele kerrie gerechten word je heel erg knuffelig van, safraan heeft hetzelfde effect (maar dan wel veel!)

Hete pepers kunnen ook flink stimuleren en we hebben eens op een blauwe maandag "truffelworstjes" gekocht met een erg liefkozend effect...

Anijs en vooral steranijs zou ik voorzichtig mee zijn, er zijn wel eens mensen opgenomen in het ZH met tripeffecten.

Lady - altijd op zoek naar orgasmisch eten -
I am just me...

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 17 oktober 2006, 8:31

er is een verschil tussen middelen die prestatieverhogend werken en lustopwekkers. zink behoort tot de eerste categorie, net als gezond eten, niet roken en weinig drinken en regelmatig sporten.

naar de 2e groep middelen is de mensheid al sinds zijn bestaan op zoek. neushoorns worden van hun hoorn ontdaan, tijgers van hun ballen. torren worden vermalen, planten gekookt. in mijn jeugd ging de hardnekkige mare dat je een meisje een aspirientje in een glas cola moest geven, als jongen, want dan zou ze bloedgeil worden.

enzovoorts.

lust zit zo ontzettend in het hoofd en nergens anders. je moet je daar op kunnen richten en dat gaat nu eenmaal moeilijk wanneer er stress is, zorgen of problemen. daar helpt geen zonnepit of spaanse vlieg tegen, ben ik bang.

ontspannen, de tijd nemen, leuke dingen doen en proberen je problemen op te lossen of even te vergeten. samen in bad, lekker eten, een eindje wandelen of naar de film... ach, je weet het zelf ook wel, denk ik. :wink:

... en als het dan weer begint te zinderen, neem dan lekker yoghurt met zonnepitjes, of een borrel of oesters met champagne - wat jij maar wilt!

mijn oma zei altijd: 'als iemand het wil, wordt hij dronken van een stuk brood'.
lust for life


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 21 gasten